تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۰۴
غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

سرمایه‌گذار جدیدی در حوزه پتروشیمی به کهگیلویه و بویراحمد می‌آید (+ فیلم)

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بود، او در گفت‌وگو با این سایت خبری ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: این مرکز در روزهای زوج با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌پردازد.
وی تصریح کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای زوج هر هفته پذیرای سرمایه‌گذاران هست و ارائه خدمات می‌دهد و هدف این است که روند سرمایه گذاری در استان تسهیل پیدا کند و همه دستگاه‌ها در کنار هم برای یک سرمایه گذار تصمیم می‌گیرند.
وی گفت: تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در مرکز خدمات سرمایه گذاری فراهم شده تا کار سرمایه گذاران در سریعترین زمان انجام بگیرد و خدای نکرده در بروکراسی اداری گیر نیفتند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد به بازدید اعضای مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس خبر داد و گفت: تجربه خوبی بود و تفاهم نامه‌ای هم منعقد شده است.
آرام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به هیچ وجه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: اصلاً نمی‌شود همچنین مقایسه‌ای کرد. خدمات نظام در حوزه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، راه، بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد چشمگیر است و تمام شدنی هم نیست و ادامه دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: رسانه‌ها خدمات نظام را در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی را فریاد بزنند تا باعث نامیدی دشمن شوند.
آرام به ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در بحث پتروشیمی سرمایه‌گذار خوبی در حال وارد شدن به استان کهگیلویه و بویراحمد است. سرمایه گذار جدیدی هست که در بحث پتروشیمی وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و کارهای آن در حال انجام گرفتن است و قرار است در منطقه سپیدار در حوزه پتروشیمی سرمایه‌گذاری کند واین با پتروشیمی سقاوه فرق دارد. پتروشیمی سقاوه سر جای خودش پیگیری می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع تهاتر هم گریزی زد و گفت: عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم و چیزی حدود 10 میلیارد تومان تهاتر انجام گرفته است. و حدود 30 میلیارد تومان تهاتر بانکی نیز انجام گرفت.
صحبت‌های کامل آرام را در فیلم بالا ببینید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس شیمی
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی گچساران که تاجگردون پشتش بود هنوز که هنوزه افتتاح نشده وای به حال پتروسیمی دهدشت و سپیدار و ....؛اینها همش حرفه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1