تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۶
استاد دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

باید «شایستگان» جایگزین شوند تا شرایط کهگیلویه و بویراحمد بهتر شود / «موحد» در انتخابات آینده شرکت می‌کند

۲۵
۱
فایل مرتبط کبنا ؛دکتر حسین فیاض بخش عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  و از کاندیدای مجلس در دوره نهم مهمان پایگاه خبری کبنا بود. او با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چرا در طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ چند دستگی‌ها وجود دارد، می‌گوید: این تعددها در شهرهای بزرگ هم هست و این مردم هستند که انتخاب می‌کنند. اشکال از انتخاب کنندگان است نه انتخاب شوندگان. من خلاء‌های را در قوانین انتخابات می‌بینم. به طور مثال در انتخابات ریاست جمهوری یکی از ملاک‌ها را سواد خواندن و نوشتن اعلام می‌کند و 6 هزار نفر ثبت  می‌کند. و در کشوری که ادعای جهانی شدن و الگوی برای جهانیان را دارد. قانون انتخابات باید این باشد که هر کس بتواند ثبت نام کند.
وی افزود: از طرفی وظایف نمایندگان مجلس برای مردم به خوبی تبیین نشده است که انتظارات از یک نماینده چیست؟ الان در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهایی را که دولت انجام می‌دهد، می‌گویند کار نماینده است و کارهایی که نمایندگان انجام می‌دهند، می‌گویند کار دولت است. و کسی هم سراغی از نمایندگان نمی‌گیرد که آقای نماینده وظیفه شما در مجلس قانون گذاری و نظارت بر قوانین است.
وی گفت: پیگیری مشکلات مردم وظیفه نماینده است. اما چون این وظایف شفاف به مردم گفته نشده است لذا مردم فکر می‌کنند که همه چیز را باید از مردم بخواهند. این جا نیفتاده است برای مردم.
این استاد دانشگاه با اشاره به ملاک و معیار کاندیداها، گفت: کاندیداهای مجلس باید 4 تا «ت» داشته باشند. یعنی تجربه، تخصص، تحصیلات و تعهد. دولت مسوول بیکاری است نه نمایندگان. نماینده باید کسی باشد که وقت پشت تریبون می‌ایستد که قانون چند کشور را خوانده باشد و راز توسعه یافتگی سایر کشورها را بداند که حرف مردم را بزند. لذا این نماینده هر چیزی که بخواهد وزیر مجبوراً برایش اجرا کند. نماینده‌ای باید به مجلس برود که وزن وزرا را بداند.
فیاض بخش گفت: روزی در تهران، نزد یکی از مسوولان در صندوق توسعه ملی رفتم و گفت؛ فلان نماینده می‌آید پیش من می‌گوید من من 800 میلیارد تومان می‌خواهم برای راه اندازی واحدهای تولیدی بزرگ و فلان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آید، می‌گوید من می‌خواهم مدرسه ابتدایی بسازم. یا یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در فلان دوره می‌رود نزد وزیر می‌گوید مسوولان اداره آب و فاضلاب بهمان جا را تغییر بدهید و یکی از نمایندگان من فلان طرح کلان را می‌خواهم. اشکال کار همان خلاء قانونی است که اینجوری می‌شود.
وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد سه مولفه قدرت، ثروت و قومیت در بحث انتخابات تاثیر گذار شده و علمی بودن، سواد، شایستگی، تحصیلات، کارنامه‌ی موفق کمرنگ شده و تا زمانی که مردم شایستگی را جایگزین منافع شخصی و زودگذر نکنند. شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه از این بهتر نمی‌شود.
این استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جلسه‌ی حاشیه ساز کاندیدای اصولگرایان در تهران گریزی زد و گفت: ما برای وحدت جریان اصولگرایی گفتیم که از این جریان یک نفر کاندیدا شود که بالاخره آن جلسه را تشکیل دادیم و نهایتاً آقای موحد به عنوان کاندیدا واحد انتخاب شدند و آقای هاشمی به میثاق نامه‌ی عمل نکردند.
حسین فیاض بخش در پاسخ به سووالی مبنی بر حضور آقای موحد در دوره بعدی انتخابات، اظهار کرد: رفتارهای آقای موحد نه گفتار ایشان، نشان می‌دهد که ایشان در دوره بعدی انتخابات مجلس شرکت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسا
Iran, Islamic Republic of
شما در طول زمان مدیریت دانشگاه آزاد دهدشت قوم گرایی را معنا کردی .الان انتقاد میکنی!
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
درود . موحد لااقل از سواد خودت برای پیشرفت کهگیلویه بهره ببر
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم سی دکتر دریاسوج با ستار هدایتخواه بودی در دهدشت به موحد رای دادی خیلی هم پر ادعا هستی داخل مناظره با دکتر کامرانی هم شکست خوردی حالا چه داری برای گفتن
از بزرگان بهمئی حاضر در جلسه
Iran, Islamic Republic of
بله دکتر کاملا درست می فرمایند آقای عدل هاشمی در جمع بزرگان بهمئی گفتند اگر موحد دقیقه 90 بیاید بنده به نفع ایشان کنار می روم اما متاسفانه ایشان به قولش وفا نکرد هر چند ایشان به سوگند در امام زاده میرسالار!! به هر حال چه باید کرد؟!! انشاءاله ایشان در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهد بود.
ممبی
Iran, Islamic Republic of
سایت وزین کبنانیوز اولا چرا خبر مربوط به حضور مردم ممبی در دفتر امام جمعه بهمئی(لیکک) و اعتراض آنها در مورد اعلام بخش ممبی از توابع بهمئی و مطالبه به حق آنها از مسئولین را خیلی زود حذف کردید و اجازه ندادید از طریق آن رسانه صدای مظلومیت آن مردم منطقه محروم و ادعای حق آنها به گوش مسئولین برسد!! لطفا متنی که به دنبال خواهد آمد و جهت روشن شدن اذهان و روشن شدن حقایق در مورد مردم مظلوم ممبی به اطلاع مردم استان و مسئولین برسانید .
Iran, Islamic Republic of
به به جناب فیاض بخش سلام علیکم . دانشجوی روانشناسی هستم خسته نباشی خدایا پناه برتو .......
حزب اله
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکترهدایتخوا بیا تحویل بگیر آقای فیاضبخش دنبال موحد است شب روز هم د ار شما را سرکار می گذاره اینها رفیق شما هستند شما نتوانستید سه ماه دانشگاه آزاد را اداره کنید حالا سیاسی شدی
Iran, Islamic Republic of
یه بار موحد فرستادش اما حمایتش نکرد. هدف خرد کردنش بود.
امیر
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم شما هم سیاسی شدی فیاض بخش
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر دست از سر کهگیلویه بردارید توروخدا بذارید از سیاست بازهای معامله گر ومافیاهای قدرت دور باشد یه پاسدار اومده که سوابق اجرایی درخشانی داره بزارید کار کنه برا این مردم بدبخت که در گذشته جنابعالی و همین حاج آقای موحد که من هم دنبالش بودم گلی به سرمون نزوین پسر من الان از من میپرسه درگذشته دنبال چی بودین ..
به نظرت چ جوابی بدهم ..توسعه با امثال شماها محقق نمیشه چون امتحان پس داده اید ..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جایدبسی تعجب است که اقای فیاض بخش هم اصولگراست
خدا بداد این کشور برسد
کاش اول اصول را تعریف می کردند و بعد ادعای اصولگرایی می کردند
باور کنید سابقه اقای فیاض در دانشگاه ازاد یاسوج زبانزد عام و خاص است
وااااای بحال مردم بی چاره کهگیلویه که این اقا می خواد براشون تصمیم بگیرد
بابا برو دنبال خوش گذرونیتون و دست بردار
واقعا ادم تاسف می خوره برای این کسور و این استان و بخصوص برای کهگیلویه
ف.ف
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مرد دوست داشتنی پاک با اخلاق و مدیر با درایت جناب آقای دکتر فیاض بخش
جناب دکتر حرفی از آقای موحد نزنید لطفا چون حرفی برای گفتن ندارند ایشون
جناب آقای دکتر شما خودتون تشریف
شما از همه این به اصطلاح نماینده ها نماینده ترید بیا بیا که این بار اجماع بر روی خود شما باید باشه
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
موحد بارها و بارها لیدرهاشو فرستاد اما زمان انتخابات به انها پشت کرد. و حمایت نکرد. دانش مژدهی خود فیاض بخش! موحد اول خودم دوم خودم سوم خودم بعد از تودم هیچ کس! شعار سادات راک و سوق هم همینه
بی طرف
United States
بدترین نوع بی سوادی،بی سوادی سیاسی است. بی سواد سیاسی کور و کر است و درک سیاسی ندارد. بی سواد سیاسی هیچ گونه تخصصی در حیطه صحبت کردن با اشخاص سیاسی و نقد صحیح مسایل نداشته . به عرصه سیاست تاوان بزرگی برای جامعه دارد. ناتوانی اخلاقی و شعور اجتماعی یک سیاستمدار بی سواد یک امر واضح است. او از درک دیدگاه منتقدین ناتوان است. متاسفان. از مشکل بزرگی به نام بی سوادی سیاسی رنج میبرد. متاسفانه علاوه بر اینکه یک، دچار بی سوادی فرهنگی،اجتماعی و... هم هست.
گاهی برای نابودی یک جامعه نیازی به جنگ نیست،تنها کافی است جای افراد آگاه و برجسته آن جامعه را با تعدادی سیاستمدار . عوض کنید.
حق
United States
فیاض و چنت قسم.لیدر خوت من دانشگاه ازاد
منتا
Iran, Islamic Republic of
شما در کلایه سه نفر استخدام کردی سه رای اوردی
یعنی همون اقایی که برات سخنرانی کرد بهت رای نداد
پراده
Iran, Islamic Republic of
نمونه مدیریت شما در دانشگاه گچساران به دعوا و ویرانی دانشگاه منجر شد و در دهدشت به فامیل بازی و فامیل سازی و جذب 22 نفر توان مالی دانشگاه را نابود کرد.
شما برا ی مشاوره دبیرستان خیلی خوب بودید.
گویا
Iran, Islamic Republic of
کاش کبنا در بارۀ نشست جلسات فیاض بخش و موحد و ... و میثاقنامۀ ترتیب یه مصاحبۀ مفصلی با دکتر تقوی می‌داد!!
جرونده
Iran, Islamic Republic of
شما که مدیر یه واحد دانشگاهی شدید به اون روز انداختید
وای به حال ایکنه بخوای نماینده یا مدیر جای دیگه ای بشید.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
اگه مردم انتخاب میکنند میثاق نامه برای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
سوقی
Iran, Islamic Republic of
موحد بدبختمون کرد فقط چهارتا مثل تو را بزرگ کرد
اوند
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو هم در سطح هاشمی و موحد هستی یه رییس مدرسه خوب بودی البته وقتی شیرت موحد در قلعه باشد
مخاتف
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای کهگیلویه.وقتی هاشمی نماینده باشی باید امثال دکترفیاض بخش دیگه وارد سیاست نشن.فایض بخش .لاهوتی .موحد بیکار باشن عدل هاشمی نماینده واقعا به حال این شهرستان .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
عدل هم زیاده برای دهدشت
انصاری
Iran, Islamic Republic of
میثاق نامه توهین به شعور مردم هست نه دکتر ؟؟؟مگه انتخابات میراث موحد هست که باید دیگران برن کنار تا او بیاد به کدام کار خوب و بزرگش ؟؟؟برو دکتر فکر نان باش که حلوا همان قند است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1