کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«محدث» فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

ظرفیت نخبگان کهگیلویه بزرگ برای توسعه به کار گرفته شود / بی‌تدبیری‌ها بن‌بست‌ها را بوجود می‌آورد ( + فیلم)

13 بهمن 1397 ساعت 1:03

کهگیلویه بزرگ فرزندان و مدیران شایسته‌ای دارد که در سطح ملی می‌درخشند و در حال خدمت هستند. و در دولت‌های مختلف هم حضور داشتند. اما از طرفیت آنان برای توسعه کهگیلویه بزرگ استفاده نشده است. متأسفانه نگاه عمیق به مسائل سیاسی، جناحی و شخصی باعث این شرایط هست.


سید علی‌عباس محدث فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا با اینکه مشکلات عمده‌ای در کهگیلویه داریم، اظهار کرد: بازی‌های سیاسی که بین اصولگرا و اصلاح‌طلب انجام می‌گیرد، باعث می‌شود که بعضی از مدیران پاسخگو مردم نباشد.
محدث گفت: کهگیلویه بزرگ مناطق سردسیری و گرمسیری و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی زیادی دارد اما سال‌ها است که در بن بست توسعه قرار دارد و گاهی بی‌تدبیری‌ها و بی‌برنامه‌گی‌ها سبب شده که این بن‌بست‌ها به وجود بیاید.
وی با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،گفت: کهگیلویه بزرگ فرزندان و مدیران شایسته‌ای دارد که در سطح ملی می‌درخشند و در حال خدمت هستند. و در دولت‌های مختلف هم حضور داشتند. اما از طرفیت آنان برای توسعه کهگیلویه بزرگ استفاده نشده است. متأسفانه نگاه عمیق به مسائل سیاسی، جناحی و شخصی باعث این شرایط هست.
متن کامل صحبت‌های این فعال اجتماعی را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406862/ظرفیت-نخبگان-کهگیلویه-بزرگ-توسعه-کار-گرفته-شود-بی-تدبیری-ها-بن-بست-ها-بوجود-می-آورد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1