کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«زیبا بهرامی‌زاده» دبیر انجمن شاهنامه گچساران در گفت‌وگو با کبنا:

در انجمن شاهنامه‌خوانی گچساران چه می‌گذرد؟ / شاهنامه نباید غریب شود (+ فیلم)

13 بهمن 1397 ساعت 0:30

دبیر انجمن شاهنامه گچساران در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم مسوولان بیش از این به شاهنامه بهاء بدهند و همکاری لازم را داشته باشند. مسوولان به ما دلگرمی بیشتر بدهند.


زیبا بهرامی‌زاده دبیر انجمن شاهنامه گچساران مهمان پایگاه خبری کبنانیوز بود و او در گفت‌وگو با این سایت خبری، اظهار کرد: هر هفته انجمن شاهنامه برنامه دارد و هر هفته به صورت همایش برگزار می‌شود. حضور جوانان و اساتید بزرگ در انجمن باعث شده که نسل جدید با ادبیات و فرهنگ شاهنامه آشنا شوند.
بهرامی‌زاده گفت: حضور گسترده بانوان در برنامه‌های شاهنامه‌خوانی خیلی جالب است. مسوولان باید بیشتر توجه کنند و زیرساخت‌های لازم را برای ترویج فرهنگ شاهنامه‌خوانی فراهم کنند.
دبیر انجمن شاهنامه گچساران گفت: ما باید فرهنگ شاهنامه‌خوانی را در بین دانشجویان، قشر تحصیل کرده و حتی دانش‌آموزان ترویج دهیم. و برای این کار مسوولان باید چراغ سبز نشان دهند و آنها نیز باید پای کار بیایند.
بهرامی‌زاده بیان کرد: جایگاه شاهنامه بالاتر از آن است که وجود دارد و باید مکان درست حسابی را در اختیار انجمن شاهنامه قرار دهیم. با مسوولان در این رابطه هم صحبت کردیم و قول همکاری هم داده‌اند.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم مسوولان بیش از این به شاهنامه بهاء بدهند و همکاری لازم را داشته باشند. مسوولان به ما دلگرمی بیشتر بدهند.
متن کامل صحبت‌های بهرامی‌زاده را در فیلم بالا ببیند.


کد مطلب: 406861

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406861/انجمن-شاهنامه-خوانی-گچساران-می-گذرد-شاهنامه-نباید-غریب-شود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1