تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۰
فعال سیاسی در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

وقتی منویات اشخاص مورد توجه باشد، شایسته‌سالاری زمین گیر می‌شود / آیا تاجگردون چهره ملی است؟ / مدیریت استاندار در حوادث اخیر موفق نبود / امیدوارم در انتخابات موفق باشد (+ فیلم)

۹
۳
فایل مرتبط کبنا ؛مجید باقریان استاد دانشگاه یاسوج مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بود او در گفت‌وگو با این سایت خبری، ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه (سلام‌الله علیها)، اظهار کرد: کبنا توانست بخشی از صحبت‌های مردم را انعکاس دهد. اگر رسانه توانمند و قوی در استان داشتیم بعضی از تخلفات در استان به وجود نمی‌آمد. بر اساس روایات؛ «من حق را می‌گویم ولو هم تلخ باشد» شما یک مصاحبه‌ای از من گرفتید و چه فشارهایی را به من آوردند.
وی با اشاره به استخدام فله‌ای در سطح استان، اظهار کرد: این اتفاقات نامیمون در دولت قبلی در بحث استخدام‌های فله‌ای اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج نیز اتفاق افتاد و در این دولت هم به عنوان کارمند انجام گرفت.
باقریان گفت: وقتی مدیران یا استاندار را نماینده انتخاب کند. پس هر چه نماینده گفت، استاندار هم باید انجام دهد. شما می‌بینید که عمر مدیرکل نماینده بیش از عمر مدیرکل دولت است. چرا که آن مدیرکل تحت حمایت نماینده منویات نماینده مجلس را انجام می‌دهد و عمرش طولانی است. آیا رسالت نماینده این است که مدیرکل انتخاب کند و یا نامه‌ی بدهد برای اشتغال.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت اصلاحات مقتدایش امام حسین(ع) است، افزود: در این دولت احکام اسلام و سنت‌های پیامبر اسلام(ص) پیدا می‌شود. من معتقدم که این اقداماتی که انجام می‌گیرد. اصلاح طلبانه نیست. کدام یکی از این مدیران شناسنامه اصلاح طلبی داشته باشد و تخلف کرده باشد.
وی افزود: تا زمانی که مدیرکل تحول اداری بودم، نگذاشتم یک نفر استخدام شود. به آقای استاندار هم گفتم که این کارها تخلف است. اتفاقاً بانی‌ استخدام‌های فله‌ای ارتقاء یافتند.
این استاد دانشگاه یاسوج در ادامه نقدی هم به برخی رفتارهای دوگانه استاندار و برخی وزرا زد و گفت: برخوردهای دوگانه با شهرستان‌ها جای سووال و نگران کننده است.
باقریان در ادامه گفت: وقتی نماینده دولت خودش را وقف اقدامات یک نماینده بکند، این عملاً با دست خود شأن خود را پایین آوردن است. دخالت قوه مجریه در قوه مقننه و بر عکس پسندیده نیست.
وی افزود: هر یک از فرزندان استان چهره ملی شود، افتخار می‌کنم. اما وقتی افتخار می‌کنیم که هوای مردم دیشموک را هم داشته باشد. آقای تاجگردون شما رئیس کمیسیون تلفیق هستید و ایشان رئیس کمیسیون ملت ایران است. اگر آقای تاجگردون می‌خواهد چهره ملی شود، باید کاری کند که اسمش در تاریخ بماند و مردم دیشموک، بهمئی، چرام و دنا با هم شما را تجلیل کنند. اگر آقای تاجگردون می‌خواهد چهره ملی باشد. این بداخلاقی است که در یک حوزه انتخابیه وفور امکانات و پروژه‌ها باشد و وزرا مرتب حضور دارند، اما در یک شهرستان دیگر اینگونه نیست. آقای تاجگردون باید کاری کند که نامش در تاریخ ماندگار شود و مردم دهدشت، بهمئی و سی‌سخت هم به او افتخار کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دلیل ندارد که هر کاری استاندار کرد، بگوییم خوب است. نه کارهای خوبش را می‌گوییم خوب است و کارهای بدش را هم مورد انتقاد قرار می‌دهیم.
باقریان در ادامه گفت: وقتی که قرار است منویات افراد مورد توجه قرار بگیرد، شایسته سالاری زمین گیر می‌شود.
وی در پاسخ به سووالی در خصوص ارتباط اعضای فعال ستاد آقای روحانی با تیم مدیریتی استانداری و به ویژه شخص آقای استاندار، بیان کرد: من در جریان ارتباطات رئیس ستاد آقای روحانی با آقای استاندار نیستم. و اما اعتقاد دارم که آقای استاندار از مشاوران زبردست بهره نمی‌برد.
باقریان گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت حادثه تلخ هواپیما و اتفاقات اخیر (زلزله و ...) عملکرد خوبی نداشت و امیدوارم در مدیریت انتخابات آینده موفق باشد. اما با این مجموعه از مشاوران بعید می‌دانم.
این استاد دانشگاه یاسوج گفت: امیدوارم در استان کهگیلویه و بویراحمد شایستگان در رأس قدرت باشند و اگر شایستگان در رأس باشند، تخلفات کمتر و کارهای بهتری انجام می‌گیرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000406/nf00406860-3.mp4
صحبت‌های کامل و داغ مجید باقریان را در فیلم های بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اگر قراره پست داشته باشی از مسئولین تعریف و تمجید کنی
علی
Romania
اخه این بنده خدا کجاش استاد دانشگاه هست
jjjjj
Iran, Islamic Republic of
باقریان کجاش استاد دانشگاهه
یک کارمند ساده است توی دانشگاه یاسوج
jjjjj
Iran, Islamic Republic of
باقریان کجاش استاد دانشگاهه
یک کارمند ساده است توی دانشگاه یاسوج
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب باقریان
استاندار با شعارمبارزه با قوموگرایی و تبعیض آمد ولی کاملا بر عکس عمل کرد و ضعیف ترین نیروها را باو زد وبندهایی که منشا قوم گرایی دارد انتصاب کردند و عملکرد بسیار بدی داشتند
بهمیی
Romania
سر پیاز یا بن پیاز
بویر
Iran, Islamic Republic of
ایشان استاد دانشگاه نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان مهم مرتبه و مقام نمی باشد بلکه اذعان و بیان واقعیت هاست .........
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاد باقریان از استادان با بیان و علمی است و از نظر فکری و علمی فوق العاده است و جرات و شجاعت بی نظیری دارد.درود برشما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1