تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۶۸۵۹
نستهن مقدم شهردار یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

راه‌اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج مطالبه مردم است / اگر راه‌اندازی شد، مدیریت می‌کنیم که مافیا به وجود نیاید / توضیحات «مقدم» در باره ایجاد بی‌رویه دکه‌ها (+ فیلم )

۷
۱
کبنا ؛دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج مهمان پایگاه خبری کبنا نیوز بود، او در گفت‌وگو با این سایت خبری به موضوع کارگران شهرداری یاسوج و بحث حقوق و مطالبات آنان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر حقوق کارگران به روز شده است و سعی کردیم پیمانکاران توانمند انتخاب کنیم. جذب بی‌رویه شرکت‌های پیمانکاری باعث یک بی‌اعتمادی می‌شد که ما این موضوع را مدیریت کردیم.
مقدم در ادامه گفت: معوقات 10 ماهه کارگران را به روز کردیم و انشاءالله من بعد سعی می‌کنیم که معوقات کارگران دیگر عقب نیفتند.
شهردار یاسوج در پاسخ به سووالی در باره دکه‌ها، گفت: هیچ گونه مجوز راه اندازی دکه جدید را ندیدیم. در گذشته بی‌رویه دکه‌های مجوزدار و بدون مجوز خارج از ظرفیت شهر احداث شد و بحث ساماندهی آنها به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است. بررسی‌های میدانی آنها در برنامه کاری ما است.
مقدم در پاسخ به سووال دیگر مبنی بر رابطه شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: اعضای شورای شهر خواسته خلاف قانونی از ما نداشته است و شورای ما شورای قانون مند است. اعضای شورای شهر یاسوج تاکنون چیزی را به ما دیکته نکرده است و ما هم کار خلاف قانونی انجام نداده‌ایم.
شهردار یاسوج با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر، گفت: خدمات زیادی انجام گرفته است در این مدت و کارهایی هم هست که معطل مسوولان مانده است.
وی افزود: در ایام دهه فجر، برنامه‌های خوبی داریم. در حوزه سیما و منظر شهری و المان‌ها فراخوان و مسابقاتی را گذاشتیم و در حوزه عمرانی پل چهارم بشار، 45 متری شرف آباد و در حوزه ترافیک، پایش تصویری و همچنین توسعه شبکه حمل و نقل شهری را در دستور کار داریم.
شهردار یاسوج در پاسخ به سووالی در خصوص راه اندازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مردم شهر یاسوج و استان هم دوست دارند که تیم فوتبال در لیگ‌های برتر داشته باشیم. لذا ما این را مطرح کردیم و نگاه‌های متفاوت در شورای شهر یاسوج وجود دارد. و کار بزرگی نیست و مردم مطالبه‌گر هستند. من خودم معتقدم به راه اندازی آن، اما باید مدیریت شود که مافیایی در آن به وجود نیاید.
متن کامل صحبت‌های شهردار یاسوج را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

@@@
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تشکر از سایت خبری کبنا که واقعا مطالبات شهروندان را به جدیت پیگیر شده.
و عرض سلام و احترام خدمت شهردار عزیز و توانمند،به امید موفقیت روزافزون شما و رضایتمندی شهروندان گرامی
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
افرین بر دکتر مقدم عزیز و کاربلد
ایستادگی کن تا روشن بمانی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا از بابت جمع اوری وانت بارها ی میوه فروش از سطح شهر از شما ممنونیم ولی به تازگی تعدادی از وانت بارها بعد ظهر ها و جمعه ها نیز وارد شهر شده و ایجاد ترافیک می کنن بهاشون بر خورید کنید تشکر
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
از زمان دکتر مقدم طایفه گرایی در شهرداری یاسوج بیداد میکند خصوصا هم طایفه های شهردار محترم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای شهرداردوسال میگی می خواهی تیم شهرداری رو فعال کنی پس چی شد تا گوساله گاو شود دل مادرش اب شود این هم از مدیریتشما و شورای شهر
خوب
Iran, Islamic Republic of
درست
بخور بخور هست دیگه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر جناب آقای نستهن که همه معضلات شهر رو حل کردین و تنها مسله ای که مونده راه اندازی تیم فوتبال هست. باز هم حرف درمانی!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1