کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

چند بخشدار «زن» در کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود / استاندار بنا دارد از ظرفیت‌ زنان بیشتر استفاده کند / توصیه‌های مدیرکل بانوان به زنان استان ( + فیلم)

12 بهمن 1397 ساعت 18:25

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زنان استان می‌خواهم که الان ظرفیت فراهم شده است برای اعتلای انقلاب اسلامی و ارتقاء جایگاه زنان همدیگر را تقویت کنیم.


آذر صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دفتر کبنا بازدید کرد. او در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری، ضمن تبریک 40 سالگی انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر، اظهار کرد: تمام تلاشم این بود در این مدت که آرامش را به مجموعه امور بانوان برگردانم، و این قدر مشکلات در حوزه بانوان و خانواده هست که فرصتی برای تنش وجود ندارد. و دائماً به نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنیم که ضمن شناسایی مشکلات خانواده‌ها و بانوان در راستای برطرف کردن آنان قدم برداریم.
مدیرکل امور بانوان در ادامه گفت: دغدغه‌ی جزء پیگیری امور بانوان و خودباوری آنان ندارم و تمام تلاشم را برای ارتقاء زنان جامعه‌ام خواهم کرد.
صفایی در ادامه با بیان اینکه استان ما، استان مردانه است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شجاعت و توانی که دارند، پای کار ایستاده‌اند و از ظرفیت زنان توانمند استفاده می‌کنند و الحمدالله چندین بانوی استان جایگاه مدیریت‌ها را به دست گرفته‌اند.
وی افزود: آنالیز کرده‌ایم که زنان شایسته، تحصیل‌کرده و توانمند در جایگاه‌های مدیریتی قرار بگیرند. اینجوری نیست که فقط یک زن سیاسی را به کار بگیریم، بلکه علاوه بر هماهنگی با سیاست‌های دولت باید دارای توانمندی و شایستگی هم باشند. خانم صداقت، اخلاقی و خانم آرامش از جمله این بانوان هسند.
مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین زن فرماندار  و اولین زن مدیرکل کار، تعاون و امور اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند و اینها نشان از بلوغ وضعیت زنان ما هست.
صفایی گفت: از ظرفیت زنان توانمند دیگر هم استفاده خواهیم کرد و اگر قرار است در حوزه زنان شاهد اقدامات چشم‌گیری باشیم همه باید پای کار بیایند.
وی توصیه کرد: همه و همه، بانوان عزیز جای تخریب‌ها را به دوستی‌ها بدهیم، چرا که اگر دوستی‌ها باشد می‌توانیم کارهای بزرگتری انجام بدهیم و جایگاه بیشتری را هم به زنان بدهیم.
صفایی گفت: به زودی تعدادی از بخشداران استان جای خود را به زنان می‌دهند. یعنی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد زن بخشدار منصوب خواهد شد.
وی گفت: از زنان استان می‌خواهم که الان ظرفیت فراهم شده است برای اعتلای انقلاب اسلامی و ارتقاء جایگاه زنان همدیگر را تقویت کنیم.

متن کامل صحبت‌های مدیرکل امور بانوان را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406848/چند-بخشدار-زن-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب-می-شود-استاندار-بنا-ظرفیت-زنان-بیشتر-استفاده-کند-توصیه-های-مدیرکل-بانوان-استان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1