تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۶۷۸۶
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

سکوت «رضاتوفیقی» در دفتر کبنا شکست / باید از استاندار و معاونینش سووال کرد / دیگر نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان به این مدیران اعتماد نمی‌کنند (+ فیلم)

۳
۴
کبنا ؛سید ضیاء رضا توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مهمان غرفه پایگاه خبری کبنا بود، او در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در پاسخ به سووالی، اظهار کرد: من نمی‌خواهیم هیچ صحبتی کنم، چرا که صحبت‌های من در اینجا شاید وحدت اصلاح طلبان را دچار خدشه کند.
وی در ادامه با اصرار خبرنگار کبنا مواجه شد و گفت: متأسفانه اصلاح طلبان بدلی و نفوذی‌ها جریان اصلاحات را به محاق برده‌اند. نمی‌خواهم حرفی بزنم که وحدت اصلاح طلبان از بین برود، وحدت اصلاح طلبان واجب تر است.
رضاتوفیقی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چرا حضرتعالی و اعضای فعال ستاد روحانی ارتباطی با آقای استاندار ندارد؟، اظهار کرد: این را باید از آقای استاندار و معاونین استاندار سووال کنید نه از من.
رئیس ستاد حسن روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووال دیگری گفت: یکی نمایندگان در استاندار شدن، آقای استاندار نقش دارد و از او هم حرف شنوی دارند. آقای سیدباقر موسوی‌جهان آباد هم می‌گفت با من مشورت نشده و حرف نماینده خلاف واقع بود.
وی در پاسخ به سووالی که آیا شما از مدیران کل استان رضایت دارید؟، گفت: به غیر از چند نفر از آنان، دیگر نه اصلاح طلبان به این مدیران اعتماد می‌کنند نه اصولگرایان.
متن کامل صحبت‌های رضا توفیقی را در فیلم بالا ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اقای رضاتوفیق حالا اومدی روی اصل که اصلاح واصول از مدیریت حاضر در استان کفر همه را بالا اورد وهیچ گروهی از انها راضی نیست همه دانش اموزان مردودی هستند که بجای نخبه علمی جاسازی شده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه خیلی اگاه شدند فهمیدن که این اصلاح طلب و اصول گرا فقط کلمه ای است برای مشغول کردن و به جان هم انداختن مردم تا دست تو دست مدیران و مسئولان نکنند و اونها هم برای خودشان دزدی کنن و جیبشان را پر کنن
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه خیلی اگاه شدند فهمیدن که این اصلاح طلب و اصول گرا فقط کلمه ای است برای مشغول کردن و به جان هم انداختن مردم تا دست تو دست مدیران و مسئولان نکنند //
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1