کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

مناظره داغ، صمیمی و آزاد «رضا توفیقی» و «شیخ پناهی» در نمایشگاه مطبوعات با حضور «مهدی روشنفکر» / پناهی: شما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشید / دولت ضعیف است / رضاتوفیقی: 80 درصد قدرت دست دولت نیست/ 100درصد مقصر نیست

8 بهمن 1397 ساعت 15:13

حجت‌الاسلام پناهی گفت: دولت به شدت ضعیف است و شماها باید پاسخگو مردم و مطالبات آنان باشید. رضا توفیقی تمام مشکلات را مربوط به دولت نداست و گفت: 80 درصد قدرت دست دولت نیست بلکه در اختیار سایر نهاد و دستگاه‌ها است و نمی‌توان دولت را صد درصد مقصر دانست.


حجت‌الاسلام پناهی رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و سید ضیاء رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی که در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه رسانه‌های خبری بازدید می‌کردند در راهروهای این نمایشگاه با هم دیدار می‌کنند که در این دیدار صمیمی و دوستانه مباحث داغ سیاسی هم بین آنها رد و بدل می‌شود.
به گزارش کبنا، در این مناظره داغ و صمیمی که مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات گذشته مجلس و از اساتید دانشگاه نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام پناهی گفت: دولت به شدت ضعیف است و شماها باید پاسخگو مردم و مطالبات آنان باشید. رضا توفیقی تمام مشکلات را مربوط به دولت نداست و گفت: 80 درصد قدرت دست دولت نیست بلکه در اختیار سایر نهاد و دستگاه‌ها است و نمی‌توان دولت را صد درصد مقصر دانست.
در ادامه پناهی پیشنهاد داد، کمیته‌ای برای مبارزه با فساد، استخدام‌های فامیلی و ... تشکیل شود. رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی گفت: من با این پیشنهاد شما موافقم.

لازم به توضیح است که این سه بزرگوار به طور کاملاً اتفاقی با هم دیدار برقرار کردند و بعد از یک گپ و گفت صمیمی در خصوص مسائل مختلف کشور با هم مصافحه و خنده از هم جدا شدند. امید می‌رود اینگونه مناظره‌ها در محیط‌های رسمی‌تر به طور آزادانه برگزار شود تا جریان شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی آزاد مطبوعات را داشته باشیم.

متن کامل این مناظره داغ را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406779/مناظره-داغ-صمیمی-آزاد-رضا-توفیقی-شیخ-پناهی-نمایشگاه-مطبوعات-حضور-مهدی-روشنفکر-باید-پاسخگوی-مطالبات-مردم-باشید-دولت-ضعیف-رضاتوفیقی-80-درصد-قدرت-دست-نیست-100درصد-مقصر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1