کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در غرفه پایگاه خبری کبنانیوز مطرح شد

توضیحات فعال سیاسی اصلاح‌طلب بویراحمد در باره عدم تفکیک قوا و وابستگی استاندار به یک نماینده خاص

6 بهمن 1397 ساعت 23:42

داریوش ارجمند فعال سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در غرفه کبنانیوز در واکنش به تفاوت تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه بابیان اینکه معتقدم انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد طبق روالی که جامعه سیاسی بپذیرد نبوده و فرآیند اشتباهی است و به‌طور مطلق وابسته به یک نماینده است تصریح کرد: دخالت قوا در کار یکدیگر باعث شده است قدرت برخی قوا از حد خود فراتر رود و این بی‌عدالتی‌ها ایجاد شود.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز با اشاره به اینکه انقلاب ما علیه بی‌عدالتی‌ها شکل گرفت ولی اکنون به دلایلی گاهاً بی‌عدالتی‌هایی نهادینه‌شده است اظهار کرد: دخالت قوا در کار یکدیگر باعث شده است قدرت برخی قوا از حد خود فراتر رود و این بی‌عدالتی‌ها ایجاد شود.
داریوش ارجمند عنوان کرد: کسانی که تفکیک قوا را از ابتدا طراحی کردند هم از قدرت قوا آگاه بودند و هم مزایای این تفکیک را می‌دانستند، ولی وقتی در انتخاب وزرا، مدیران ارشد، استانداران و فرمانداران استانی و شهرستانی وابستگی صددرصدی و دخالت قوه مقننه وجود داشته باشد آن مدیر نیز احساس دین می‌کند که باید ادا کند!
ارجمند بابیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد طبق فرایند قابل قبول یک جامعه سیاسی انتخاب نشده و ما معتقدم او به‌ طور مطلق وابسته به یک نماینده است، تصریح کرد: چرا سهمیه نفت لیکک باید جای دیگر هزینه شود.
متن کامل صحبت‌های داریوش ارجمند را در فیلم بالا ببینید.


کد مطلب: 406737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/406737/توضیحات-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-بویراحمد-باره-عدم-تفکیک-قوا-وابستگی-استاندار-یک-نماینده-خاص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1