تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۰۶۰۷۸

فیلم| واکنش تاجگردون به اظهارات مشاور روحانی؛ هر رئیس جمهور گویا باید یک مشایی داشته باشد

۴
۰
فایل مرتبط کبنا ؛به گزارش کبنا، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: «بودجه مظهر تعارض و تفاوت‌ها در کشور و تجسم واقعی نظام قدرت است. با شفاف‌کردن بودجه همگان می‌توانند راجع به روابط قدرت بفهمند؛ در طول زمان ردیف‌های بودجه‌ای پادار شده‌اند. به این صورت که در ابتدا فردی با لابی، فشار، تماس و توافق یک بند در بودجه سالانه کشور به عنوان کمک به فلان موسسه باز کرد که در آغاز نیز اعتبار این بند 10 میلیون تومان بوده، اما به مرور زمان این بند و مبلغ اعتبار آن رشد کرده است. هر رییس جمهوری فکر کرده که دوستانی دارد و باید آنها را تقویت کند به همین دلیل نیز در بودجه ردیف‌هایی برای حمایت از آنها قرار داده است.»
غلام‌رضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات آشنا در اینستاگرام نوشت: «هر رئيس جمهوري گويا بايد يك مشائي داشته باشد. مشاور محترم رئيس جمهور بعد از شش سال از دوره رئيس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو ميكند. بودجه را دولت ميدهد. شش سال هم آقاي روحاني بودجه را به مجلس داد. هر آنچه كه بخواهد ميتواند در لايحه انجام ميدهد. مثل امسال كه هر جا را دوست نداشت كم كرد و هر جا را دوست داشت بالا برد. افزايشهاي مجلس هم مشخصه. افزايش حقوق بازنشستگان، كسري بيمه ها، عمراني مناطق محروم، پاداش برزمين مانده فرهنگيان و كارمندان، افزايش مستمري افراد تحت پوشش بهزيستي و كميته امدادو از اين قبيل موضوعات. جناب آقاي آشنا اين مردم درد زيادي دارند به دردشان نمك دروغين نريز يا اينكه اگر جنايتي شده دولت فعلي را هم در اين جنايت شريك بدانيد. البته كه اگر مجلس ببيند جايي بي انصافي شده باشد اصلاح ميكند. چه در عرصه اقتصادي و چه فرهنگي و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدايت كند.»
مجلس هر آنچه که بخواهد می تواند در لایحه انجام می دهد
نام شما

آدرس ايميل شما

مریم
Iran, Islamic Republic of
سلام
چراخلاصه متن که درابتدای مطلب اومده بامتن اصلی فرق میکنه؟کدومش درسته؟
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم آقای تاج گردون
ملت
Iran, Islamic Republic of
بیراه نگفته آقای اشنا
بهتر خبر داره
حداد عادل.سید حسن خمینی و همون هزار میلیاردی که در بودجه ۹۷ به افراد خاص و جاهای خاص اختصاص داده شد گویای همه چی هست
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
آقاي تاجگردون جنابعالي كه به عنوان موثرترين شخص درتخصيص بودجه به هنگام برنامه ريزي بودجه كمترين الطفات روبه مستضعفين ،قشر آسيب پذير ،وحقوق بگيران و...داشته ايد واولويتتان راضي كردن اغنيابوده است.خداوند رابيشتر ناظر اعمالتان بدانيدبرادر.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1