تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۵۷۶۹
در نشست صمیمی مسوولان ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

فیلم | دست برادری و وحدت مدعی‌العموم و قاضی‌القضات برای مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / حاضرین بلند صلوات فرستادند

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛دست‌های برادری و وحدت دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس‌کل برای مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در جلوی دیدگان مردم بالا رفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، نشست صمیمی مسوولان ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم شهر یاسوج شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد که در این نشست مردم رو در رو و یکی یکی مشکلات، پیشنهادات و انتقادهای خود را با مسوولان قضایی مطرح و حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان و مهرداد کرمی دادستان مرکز استان و معاونین دادستان و سایر قضات با گشاده‌رویی و حوصله پاسخگویی آنان بودند.
 اما در این دیدار که جمعی از معترضین به واگذاری کارخانه قند یاسوج نیز حضور داشتند نماینده کارگران کارخانه خطاب به رئیس‌کل دادگستری استان گفت که شنیده‌ایم دادستان با شما در پرونده کارخانه قند اختلاف‌نظر دارد.
غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان با شنیدن این صحبت نماینده کارگران این موضوع را رد کرد و دست دادستان را گرفت و بالا برد و گفت: ما هر دو یکی هستیم، در کنار هم، و برادر هستیم و اختلافی نیست و برای مبارزه با مفاسد در کنار هم دیگر هستیم.
پس از شنیدن این سخن رئیس‌کل و دست برادری دادن مدعی‌العموم و قاضی‌القضات حضار صلوات فرستادند.
مردم حاضر در این دیدار مردمی اقدامات اخیر دستگاه قضا را موجب امیدواری بیش از پیش مردم به نظام دانستند و به اتفاق حاضرین بر این موضوع صحه می‌گذاشتند. آنها بیان می‌کردند دستگاه قضا امید مستضعفان و مظلومان است.
بنا بر این گزارش، پس از به جریان افتادن پرونده‌های خاص در استان کهگیلویه و بویراحمد شایع شده بود که رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس، حکم مدیران متخلف چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا جای سوال هست اجرای حکم مدیران متخلف به کجا انجامید ؟؟!!!م.. متخلف که الان بعد. استان هست کی حدش اجرا خواهدشد!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1