تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۴۰۵۷۳۵
فیلم/

هدیه ستاره فوتبال آرژانتین برای «امیر محمد» نابغه دهدشتی / شباهت‌های دیبالای دهدشتی و آرژانتینی (+ فیلم )

۳
۲
فایل مرتبط کبنا ؛ امیرمحمد علامه، پسربچه 10 ساله اهل دهدشت، همین کودک مستعدی است که ضربه استثنایی را به توپ نوستالژیک ایرانی ها زد و الگویش یعنی پائولو دیبالا را فرسنگ ها آنطرف تر به وجد آورد. او متولد دی ماه سال 1388 است و فوتبال را در همان شهر دهدشت پیگیری می کند.

فوتبال خاصیت عجیبی دارد به طوری که مرزهای جغرافیایی را کنار می‌زدند و حتی می‌تواند تفاوت نسل‌ها را از بین ببرد. پیوندی که بین امیر محمد علامه نابغه ده ساله ایرانی و دیبالای آرژانتینی رخ داده است و این دو موضوع روزنامه معروف ایتالیایی شده‌اند.
یکی از محبوب‌ترین تیم‌های اروپایی یونتوس ایتالیاست که تاکنون بازیکنان بسیار بزرگی در این تیم پا به توپ شده‌اند. که آخرین نمونه آن رونالدوی پرتغالیست. امیر محمد علامه پسر مستعد ایرانی در فوتبال است که علاقه زیادی به این تیم دارد و روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپروت ایتالیا گزارشی درباره این نوجوان ۱۰ ساله نوشته است.
امیر محمد علامه
امیر محمد علامه دیبالای کوچک
روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپروت ایتالیا در یکی از شماره‌های خود به علاقه نوجوان ایرانی به دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس اشاره کرده و گزارشی در این مورد نوشته است.
مصاحبه دیبالا در خصوص نوجوان ایرانی در گازتا دلو اسپورت
روزنامه مطرح گاتزتا دلو اسپورت با چاپ مطلبی درباره امیر محمد علامه نابغه ۱۰ ساله ایرانی یا «دیبالای کوچک» نوشته: امیر دیبالای کوچک ایرانی همه را افسون خود کرده است.
خبرنگار این روزنامه «لوکا به یانکی» پس از ابراز علاقه این پسر ایرانی با کمک و همکاری انجمن فرهنگی ایتالیا و ایران زمینه مصاحبه را با امیر محمد ایجاد کرده است. دیبالا ستاره آرژانتینی با اهدای پیراهن یوونتوس به این نوجوان از امیر محمد علامه تشکر کند.
در این روزنامه به نقل از نوجوان ایرانی نوشته شده: امیر محمدعاشق یوونتوس و بعد از حذف ایتالیا از جام جهانی اشک در چشمانش حلقه زده است. او می‌گوید: اگر بوفون در یوونتوس می‌ماند با دیبالا و رونالدو این تیم شکست ناپذیر بود.
امیر محمد علامه
در بخشی از این گزارش هم نوشته شده: وی در اینستاگرام در حال حاضر ۳۲ هزار طرفدار دارد و به نظر می‌رسد فوتبال یک پسر آرژانتینی و یک پسر دهدشتی را به هم پیوند زده است. این زیبا است که هر دو عشق فوتبال دارند، رویاهایشان تقریباً یکسان است و هر دو نفر با پای چپ ضربه می‌زنند.
بنا بر این گزارش، این در حالی است که عادل فردوسی پور هنوز محل سکونت نابغه دهدشتی را نمی‌دانست، امیرمحمد اگر در هر استان و یا شهر دیگری زندگی می‌کرد، الان آینده زیبایی را برای او رقم می‌زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا جنگ طایفه ای و سردسیری گرمسیری و یاسوجی هستی و دهدشتی هستی استان ما چیزی نخواهد شد
France
فردوسی پور منبع درامد کشور را نباید بلد باشد.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
دهدشت پر از استعداد فوتبالی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1