تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۵۹
آقای عریان این فیلم را هم ببین!

فیلم| قابل توجه آقای «رئیس» دانشگاه یاسوج کجای این نمایشگاه به هفته پژوهش می‌خورد؟/ از قابلمه آش تا قالی و ترشی / جای خالی «مجید الهی‌ها»!

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛سروناز پناهپوری پژوهشگر جوان در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار داشت: شما از همان ابتدا که وارد نمایشگاه پژوهش شوید جمله بسیار زیبایی نوشته است که واقعاً قشنگ هست «از هر پژوهشی باید به خدا برسی غیر از این باشد بیهوده دست و پا می‌زنی» اما وقتی وارد می‌شوید قابلمه آش می‌بینید، که این اصلاً هیچ سنخیتی با هفته پژوهش ندارد! می‌توانستند بهتر از این کار کنند.
پناهپوری افزود: همین بالشت‌هایی که در غرفه کار شده است ببینید! وقتی به بخش مدیریت مراجعه کردیم گفتند کارآفرینی است و در حالی که ما هفته کارآفرینی و کارگر را گذراندیم و الان هفته پژوهش است.
نمایشگاه باید در سطح پژوهشی باشد، مثلاً فرش، مواد غذایی، لباس محلی و ترشی چه ربطی به هفته پژوهش دارد من نمی‌توانم ربطش را پیدا کنم!
علاوه بر این، نمایشگاه پر از آشغال و کثیف است و اصلاً توجهی نمی‌شود، مسئولین محترم هم که برای بازدید می‌آیند اصلاً انگار نه انگار ما مسلمان هستیم دقیقاً در وقت نماز برای بازدید می‌آیند این کار اشتباهی است وقتی یک مسئول برای دیدار می‌آید باید ساعتش را تنظیم کند! دیروز وسط نماز داشتیم نماز می‌خواندیم استاندار محترم برای بازدید تشریف آورده بودند، و وسط نماز نمی‌دانستیم چه کار کنیم؟
 
کارگاه‌هاي تخصصي در نمایشگاه پژوهش لازم است
این نمایشگاه کارگاه پژوهش کم دارد، کدام یک از دانش آموزان و دانشجویان می‌دانند که موضوع پژوهش را انتخاب کنند، این نمایشگاه کارگاه پژوهش لازم دارد! اینجا صندلی برای دانش آموزان چیده شده اما آهنگ شاد پخش می‌شود!
دانش آموزان دبیرستانی را به این نمایشگاه آورده‌اند این دانش آموزان از نمایشگاه پژوهش چه چیزی در ذهنش مانده؟ آهنگ، قالی 16 میلیونی، ترشی، دستبند و آش! این‌ها همه در آبشار یاسوج هم هست هیچ فرقی نمی‌کند کجای این نمایشگاه به هفته پژوهش می‌خورد؟
چرا کارگاه پژوهش برگزار نمی‌شود! همین دانش آموزان دبیرستانی را برای چه به این نمایشگاه آورده‌اید! اهمیت پژوهش را نمی‌خواهید به دانش آموزان بگویید؟ دانش آموز باید بداند پژوهش چه فوایدی دارد؟ مطالعه و تحقیق چه تفاوتی دارد؟ اگر تحقیق را ترک کنید چه اتفاقاتی در زندگیتان می‌افتد!
دانش آموزان این دوره خیلی با استعداد هستند اما چه کسی می‌خواهد به این‌ها یاد بدهد؟ بچه‌ها استعداد دارند اما راهش را بلد نیستند که از این استعداد استفاده کنند، دانش آموز باید با اخلاق پژوهش آشنا باشد اما اینجا کسی با اخلاق پژوهش آشنا نیست.
 
در نمایشگاه پژوهش ترشی نمی‌فروشند
قطعاً سطح نمایشگاه پژوهش در شهرهای دیگر بالاست، ترشی هم نمی‌فروشند! من از این موضوع خیلی ناراحتم! قابلمه آشی ورودی نمایشگاه است!
دانش آموزان باید با علمای و پژوهشگران برتر استان آشنا شوند، باید چندتا از پژوهشگران برتر استان را در این نمایشگاه دعوت می‌کردیم و اهمیت نمایشگاه را بیان می‌کردند، حداقل باید ایده پژوهشگران را برای برپایی نمایشگاه می‌خواستند.
 
با چادر و حجاب، پژوهشگر هستم
پناهپوری پژوهشگر و کارشناس ارشد حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های من چاپ شدند، از همین فرصت می‌توانیم استفاده کنیم که به دانش آموزان بگوییم ببیند من با چادر و حجاب یک پژوهشگر و مبلغ هستم و با چادر هم می‌توانم پژوهشگر باشم، در اردوهای جهادی 3 سال هست که رتبه برتر را دریافت کرده‌ام، در همایش فضای مجازی حوزه علمیه در استان یزد رتبه دوم را کسب کرده‌ام، پس من می‌توانم با چادر هم پژوهشگر باشم و حجاب من محدودیت نیست این‌ها را باید دانش آموزان دبیرستانی یاد بگیرد، این‌ها همه دغدغه و درد هست.
به گزارش کبنا، «مجید الهی» دانشجوی رشته برق دانشگاه گچساران است که سال 84 موتوری ساخت که با انرژی برقی و نور خورشید حرکت می‌کند که ماه گذشته برای ارائه ایده به کشور مجارستان دعوت شد، تا کنون استان کهگیلویه و بویراحمد از این دانشجو حمایت نکرده، و حتی غرفه‌ای در نمایشگاه هفته پژوهش در اختیار این نخبه هم‌استانی قرار داده نشده است!
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج ؛ فقط حرف !کارمند استاد ودانشجو همه ناراضی!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر عریان اگر به جای این همه تعریف از خودتون و‌کوبیدن مدیران بومی و جلسه و رسانه ای کردن خودتون که با کوچکترین کاری یه تیم رسانه ای دور خودتون جمع میکنید به فکر توان تیم پژوهشی د‌ور و برتون بودید ما معنی پزوهش هم‌خوب می فهمیدیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1