تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| باقریان: روستاهایی که هنوز صدای کابینه دولت را نشنیده‌اند/ مدیرانی که «روحانی» را زمین زدند

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛باقریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب (دوشنبه 12 آذر) در نشست گفتمان بین نسلی که با حضور «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خانم «ابتکار» شما بوی گفت‌وگوی تمدن‌ها می‌دهید و من فکر می‌کردم که حضورتان در استان یک گفتمان چندجانبه با آقایان خرد ختم می‌شود، نخبگان و بچه‌های گفت‌وگوی تمدن‌ها هم داریم، بچه‌های گفت‌وگوی تمدن‌ها عمدتاً مظلوم هستند.
باقریان افزود: به‌عنوان کسی که ستاد آقای «روحانی» را در دوره اول فقط بنده بودم که چرخاندم، به آقای «روحانی» بفرمایید ما دوست داریم به شهرستان‌های محروم و مظلوم هم سر بزنید و نمایندگان شما هم بروند، ملاحظه بفرمایید که شهرستان‌هایی در این استان وجود دارد که هنوز رنگ و صدای کابینه این دولت را نشنیده‌اند.
خانم «ابتکار» در این استان شهرهایی وجود دارد که باکمال تأسف مشتاق دیدار حتی نماینده رئیس‌جمهور هستند، نه وزیری، نه وکیلی و نه معاونی از طرف این دولت در دوره پنج‌ساله ندیده‌اند و ماهایی که روزها و شب‌ها در میان مردم بودیم و می‌گفتیم اگر دولت روحانی نباشد، معلوم نیست سرانجام مملکت چه خواهد شد چگونه با مردم گفت‌وگو کنیم؟
آن روزی که معمار جدال احسن در دنیا پذیرفته شد، امروز هم باید با آن جدال احسن حرکت کند.
موسسه فکر و گفتمان سال 78 دوره جوان- آگاهی- جهان معاصر، جوان- گفت‌وگو- جهان معاصر، جوان- آسیب‌های اجتماعی- جهان معاصر 16 دوره در همان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم، اما بسیاری از کسانی که در همین دولت و باور به گفت‌وگو ندارند سکان‌دار هستند.
 خانم «ابتکار» چگونه باید سخن گفت؟ مجبور هستیم در لفافه سخن بگوییم، این چه سیاستی است کسی که به این سیستم باور ندارد را بگمارند و اداره امور را به آن بدهند! این خطاست.
من هرگز مشکلات دولت را ناشی از بیرون دولت و یا مخالفین نمی‌دانم، باید از حزب موتلفه و پایداری تشکر کرد، به «روحانی» بگویید کسانی «روحانی» و دولت را زمین زدند که به نام دولت در قدرت هستند.
چرا مدیران کارآمد نباید استفاده شود چرا مدیر پاک دست نباید استفاده شود، چرا مدیری که بله‌قربان‌گو نباشد نباید در قدرت باشد چرا بچه‌های اهل گفت‌وگو نباید باشند؟ این را باید به کی گفت؟
ما معتقد هستیم که در شهرستان‌های ماکسانی هستند که نیازمند گفت‌وگوی خانواده هستند، شما بیاید و به شهرستان‌های محروم بروید.
13 آبان سال 76 من سخنران یک شهرستان بودم، آنجا گفتم که خدا کند روزی به‌جای من یکی از زنان سرزمینم سخنرانی کند، الآن هم‌آرزو می‌کنم که به شهرستان‌های محروم هم توجه بفرمایید.
 سپاسگزارم از استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم تشکر می‌کنم که ما را تحمل کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
کلاً مجید باقری دنبال اینه که خودش را ثابت کنه مگه این پستها چقدر می ارزد این همه جار و جنجال
کشو
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولین یک پست به این آقا بدهید. تا دست بردارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1