کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صحبت‌های رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با مدیران بانک‌ها:

فیلم| حرف‌های تکان‌دهنده «مزارعی» در باره فسادهای مالی در کهگیلویه و بویراحمد/ جولان یک گروه خاص در استان

29 آبان 1397 ساعت 15:04

رییس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملی و صنعت و معدن استان درب بانک را بازکرده‌اند و گفته‌اند که ببرید 15 مورد تسهیلات به یک خانواده خاص داده شده آقایان بانک ملی و صنعت و معدن استان چطوری می‌خواهید جواب خدا را بدهید؟


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی صبح امروز در نشست سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران بانک‌ها در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: 275 میلیارد تومان تسهیلات به خانواده «باقری» داده‌شده است، بانک ملی و صنعت و معدن استان درب بانک را بازکرده‌اند و گفته‌اند که ببرید 15 مورد تسهیلات به یک خانواده خاص داده شده آقایان بانک ملی و صنعت و معدن استان چطوری می‌خواهید جواب خدا را بدهید؟
اداره کل امور مالیاتی استان چرا در حوزه مالیاتی کوتاه آمده است، تأمین اجتماعی، اداره برق، گاز و آب کوتاه آمده‌اند.
اداره برق استان بیش از 6 میلیارد تومان از این مفسد اقتصادی طلب دارد، و ادارات خدمات رسان بیش از 7 میلیارد تومان طلبکار هستند و دنبال طلب خود نمی‌روند.
من با این بی‌انصافی‌ها تاب نمی‌آورم، فساد یعنی همین.
استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به یک گروه خاص است، این‌جوری بی‌حساب‌وکتاب که نمی‌شود، بنده کوتاه نمی‌آییم، بنده مقابل تک‌تک این افراد ایستاده‌ام.
اداره کل امور مالیاتی کهکیلویه و بویراحمد مکلف است که ظرف مدت 20 روز تکلیف معوقات مالیاتی را مشخص کند، و گزارش دهد در غیر این صورت رئیس امور مالیاتی استان را احضار می‌کنم، این‌جور که نمی‌شود متعلق به بیت‌المال است چرا بدهی مالیاتی را ندهد، اگر ندارد برج در تهران نخرد، اگر ندارد در کیش سرمایه‌گذاری نکند، بیاید بدهی برق و مالیاتی خود را بدهد.
بانک‌های عامل وقتی می‌خواهید تسهیلات بدهید فکر کنید که می‌خواهید پول از جیب خودتان بدهید مال بیت‌المال است و باید به این صورت تسهیلات دهید.
چند سال پیش پست‌بانک شهر یاسوج به یک خانواده‌ای هرچقدر بدهی بانکی داشتند از صندوق بیت‌المال و رهچقدر پول در حساب پست‌بانک بود به‌حساب این خانواده می‌ریخت و چک‌های خود را پاس می‌کرد، همین آقا را رئیس پست‌بانک تهران منصوب کردند، در همین شهر یاسوج حکم محرومیت این فرد صادرشده است.
سهل انگاری در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد شده است، 164 میلیارد تومان بانک ملی دست یک خانواده است.


کد مطلب: 404682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/404682/فیلم-حرف-های-تکان-دهنده-مزارعی-باره-فسادهای-مالی-کهگیلویه-بویراحمد-جولان-یک-گروه-خاص-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1