تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۰۴۵۵۹
در نشست دهیاران و شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فیلم| کنایه حاج «عدل» به مدیر کشوری و مدیران/ آقای «احمدی» شما در امان هستید/ مردم بیزارند

۷
۰
فایل مرتبط کبنا ؛نشست دهیاران و شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جمعی از مدیران ارشد در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور صبح امروز در این نشست با بیان اینکه من آدم رک گو و گاها هم با صراحت لهجه حرف‌هایم را می‌زنم، اظهار کرد: آقای «جمالی‌نژاد» رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور اگر باروحیه اصفهانی اینجا می‌خواهید تصمیم بگیرید تا من صحبت نکنم، اما اگر شجاعانه و لُری می‌خواهید تصمیم بگیرید تا من ادامه بدهم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این سخن هاشمی‌پور با لحن شوخی گفت: به ما که چیزی نمی‌خواهی بگویی که هاشمی‌پور بیان کرد: نه شما در امان هستید.
برای اینکه آقای دکتر «جمالی‌نژاد» شجاعانه و لُری تصمیم بگیرد صلوات بفرستید.
هاشمی‌پور با لحن شوخی خطاب به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور مبنی بر اینکه «بنده با روحیه اصفهانی از یزد آمده‌ام»، گفت: این‌که دیگر وامصیبتا.
هاشمی‌پور در ادامه افزود: بنده 5 شش سالی سختی‌های شهرداری‌ها را واقعاً تحمل کرده‌ام و 6 سال شهردار بوده‌ام، هم دهیاری‌ها را خوب می‌شناسم و هم مشکلاتشان را می‌دانم.
ابتدا مشکلات را از خودمان بگوییم تا کنون من ندیده‌ام که چهره ملی به استان بیاید و دوستانی که صحبت می‌کنند دسته‌بندی‌شده صحبت کنند و اولویت‌بندی کرده باشند کارشناسی شده حرف بزنند خواسته‌مان خواسته معقول باشد مطابق با شرایط موجود کشور باشد، منابع محدود دولت را در نظر بگیرد و فشارهای اقتصادی که بر گرده‌ی مردم هم در نظر بگیریم و چهارتا خواسته درست‌وحسابی برای استانمان داشته باشیم.
شروع می‌کنیم از آن بالا آتش‌نشانی برای روستای 30 خانوار خواستاریم خوب تا 150 سال هم این خواسته واقعاً عملی می‌شود، با برنامه و با حساب‌وکتاب حرف بزنید، کارشناسی شده حرف بزنید وقتمان را اینجا تلف می‌کنیم، باید یک تجدیدنظری در برخوردمان و خواسته‌هایمان داشته باشیم.
مشکلات شهرداری‌ها یک بررسی دقیقی باید صورت بگیرد، این‌طوری نیست که در این جلسه آن بار سنگینی که بر گرده‌ی شهرداری‌ها است به‌راحتی در این جلسه تصمیم گرفت، تیم کارشناسی مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کند و مطابق با اولویت دسته‌بندی شود و مطابق اولویت به استان کمک کنید.
وقتی در شهرداری حقوق عقب‌مانده 7 ماهه را داریم، پرنسل خدمات شهری واقعاً انگیزه برای کار کردن دارند؟
اول دنبال ماشین آتش‌نشانی هستیم یا دنبال پرداخت حقوق خدمات شهری هستیم؟
الآن دیگر پروژه‌های جدید در شهرداری با شرایط موجود دیگر معنا ندارد، ما همین وضعیت موجود را باید حفظ کنیم این پرسنل را باید سرپا نگه‌داریم تا بتوانند خدمات شهری را درست انجام دهند.
برویم کمربندی را از نو شروع کنیم کلنگ بزنیم و بعد هم شما آقای «جمالی‌نژاد» قیر رایگان را در اختیار شهرداری‌ها بگذاری تا روی این خیابان‌ها را سیاه کنند، مردم دیگر از خیابان‌های پر چاله‌‌وچوله و آسفالت‌های فرسوده بیزار شده‌اند این‌که دیگر برای دولت و وزارت کشور راحت است.
هر مهمانی که به خیابان‌های شهر ما می‌آید می‌گوید این ورودی‌ها شهر شماست و این چه شهری است؟ شهرداری‌ها با قیر رایگان می‌توانند خیلی از مشکلاتشان را حل کنند.
آقای «جمالی‌نژاد» یک کارگروه تخصصی برای استان مشخص کنید تا سفرتان در استان کهگیلویه و بویراحمد خروجی مثبت داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کامران
Romania
باسلام.جنابعالی به کی اعتراض میکنی جناب عدل؟خودت نماینده مردمی و باید این مسائلو حل کنی بعدش میایی دو قورت و نیمت باقیه و اعتراض میکنی؟یا با دست پیش میکشی ک پس نیفتی؟حتما میخوای رییس جمهور یا دفتر رهبری بیاد این مشکلات مردم حوزه انتخابیه تو حل کنن؟واقعا متاسفم
سعید امینی
Iran, Islamic Republic of
دیروز در معیت یکی از مهندسین عزیز صحبت سر همین بحث ورودی های شهر بود. آیا واقعا نماینده شهر باید در مورد این موضوع صحبت کنه. واقعا خجالت اوره در کشوری که این همه نفت داره ما قیر برای آسفالت ورودی های شهر نداشته باشیم اگر دنبال کار کردن باشیم خیلی کارا میشه کرد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای هاشمی مردم گهگیلویه چه گناهی کردند که خونه هاشون و با احساساتشون بازی میکنی . که کار میکنی بعد .......
ای میر سالار خودت به کمک مردم برس
Iran, Islamic Republic of
استاندار شعاری نمیخوایم.
Iran, Islamic Republic of
شهردار دهدشت میتونه همزمان شهردار سه شهر بزرگ دنیا باشه. شعرهای استکهلم سوئد و پاریس و توکیو
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حاج عدل هاشمی پور . واقعا که ورودی های شهرها را باید درست کرد که اگر ورودی شهری درست باشد کسی که وارد این شهر مشود . میگوید این شهر شهردار خوبی دارد.وگفته های هاشمی پور نماینده محترم مورد تایید همه است.وانصافا دراین چند مدت هاشمی پور عملکردی خیلی خوبی داشته است.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس هاشمی انصافا تا حال که خوب کار کرده . همیشه درمجالس و جلسات فقط حرف دل مردم را می زند میگوید عمل شرط است . کارهای زیادی برای مردم حوزه خود و هم کارهای درسطح استان انجام دادند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1