تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۴۰۴۵۵۴
در گفت‌وگو با خبرنگاران

فیلم| مزارعی: متهم پتروشیمی بویراحمد به جعلی بودن اسناد اعتراف کرد/ عاقبت استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد/ فروش منازل کارخانه قند/ اگر فرزندم استخدام شد به آن رحم نکنید

۸۸
۱۲
فایل مرتبط کبنا ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث استخدامی‌ها و نیروهای شرکتی که برخی افراد را تحت عنوان نیروی شرکتی در ادارات استخدام می‌کنند را معرفی کنید فرقی نمی‌کند از استانداری تا علوم پزشکی و دادگستری هم شروع کنید و اغماض نکنید حتی من هم اگر برای فرزند خودم کاری کرده‌ام کسی از من «مزارعی» هم نگذرد.
افرادی هم که در ادارات بی‌ضابطه استخدام شدند در دستور کار قرار می‌گیرند اصل کار همین افراد استخدام‌شده است که فضای ادارات را اشتغال کرده‌اند، در ادارات مسلمان دیگری که نمره‌اش در آزمون 40 می‌شود می‌گویند نه! اما آن فردی که نمره 20 دارد و پارتی دارد می‌گویند بیاید و استخدام شوید این‌که نمی‌شود.
اگر فرزند «مزارعی» در کل جمهوری اسلامی و در قوه قضاییه جمهوری اسلامی استخدام شد نباید به آن رحم کنید، حتی در چارچوب قانون هم نباید استخدام شود، نباید در چارچوب قانون بچه من سو استفاده کند، این را بیان می‌کنم که گفته بودند «مزارعی» بچه‌اش را استخدام کرده، 2-سه فامیل دورتر بنده را هم نگاه کنید و ببینید «مزارعی» استخدام کرده است؟
متهم پتروشیمی بویراحمد جعلی بودن اسناد را پذیرفت نماینده نمی‌پذیرد
در خصوص پروژه پتروشیمی بویراحمد ابتدا ما خودمان هم از این پروژه حمایت کردیم و ما از باب اینکه کارآفرینی می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند و همچنین رئیس دادگاه بخش مارگون با بنده تماسی داشتند و گفتم که با مردم صحبت کنید لذا این سرمایه‌گذار می‌خواهد برای مردم کارآفرینی کند و اشکالی ندارد البته بنده محیط‌زیست آنجا را ندیده بودم و نمی‌دانستم که آن منطقه در کجا قرارگرفته است و برخی از آقایان هم در استان می‌گفتند که حمایت از کارآفرین است.
ما به جزییات اقدامات این کارآفرین نرفته بودیم که واقعاً چه اندازه کارآفرین است، یک‌مرتبه متوجه شدیم که ما تا الآن نشسته‌ایم و به خیالمان که در استان کارآفرین برتر داریم وقتی ورود کردیم متوجه شدیم که خانه‌های کارخانه قند یاسوج را تعمیر می‌کنند و می‌خواهند بفروشند که بعدازآن متوجه موضوع شدیم.
سازمان بازرسی به واگذاری زمین‌های پتروشیمی بویراحمد ورود کرد آن‌وقت بیدار شدیم تا آن روز خود ما هم از این سرمایه‌گذار حمایت می‌کردیم و می‌گفتیم که کارآفرینی می‌کند، سازمان بازرسی در خصوص پروژه دیگری تحقیق می‌کرد که به سند جعلی برخورد کرد، استعلاماتی صورت گرفت و متوجه شدیم که جعل صورت گرفته و خود متهم هم اقرار به جعل اسناد پتروشیمی بویراحمد دارد، آقای نماینده‌ای که می‌گوید اسناد جعلی نیست «شخص متهم اقرار به جعلی بودن اسناد پتروشیمی بویراحمد دارد» آقای «و.ر» خودش در دادگاه اقرار کرده است که من اسناد را جعل کردم چطور است که آقایان می‌گویند جعل نشده؛ اسناد در پرونده موجود است ما چطوری می‌توانیم بگوییم جعل اسناد صورت نگرفته است! شاه دلیل اقرار کرد.
این حرف‌ها را می‌زنند که یک توجیه اجتماعی باشد استفاده از اسناد جعلی در پتروشیمی بویراحمد صورت گرفته است.
با کسی پدرکشتگی نداریم اگر قرار باشد انتقاد صورت گیرد ما اولین حامیان پتروشیمی بویراحمد بودیم، خودمان هم می‌خواستیم که در آنجا کارآفرینی صورت گیرد.
برای کارخانه قند هم گفتیم می‌خواهد کارآفرین بیاید اما بعد که پشت پرده‌ها را دیدیم که چیز دیگری است ورود کردیم و جلوی آن را گرفتیم.
امروز چهلمین سال انقلاب است و باید همچون سال 57 انقلابی ورود کنید، باید اغماض نکنید، هر جا ورود کردید توپ را به زمین بنده بیندازید وقتی ببینم شما از من انقلابی‌تر هستید من همه‌ی مسئولیت‌ها را می‌پذیرم.
سهل‌انگاری آقایان بانکدار و حوزه شهرداری‌ها تلنبار پرونده قضایی درست‌شده است، به لحاظ عدم تکالیف دستگاه‌های اجرایی بسیاری از پرونده‌های قضایی متعلق به ادارات دولتی است، به‌جای اینکه برای این افراد پرونده درست شود وقت بگذارند تا وقت ما آزادتر شود و در حوزه‌های دیگر فعالیت کنیم تکالیفشان را درست انجام نمی‌دهند و وقت ما همه پر می‌شود.
در دادگستری استان ستاد رسیدگی به جرائم تخلفات انتخابات را داریم که از این جرائم نمی‌گذریم و نمی‌گذاریم کسی سرسوزنی تخلف کند، ما در دوره‌های گذشته هم بوده‌ایم و پای‌کار ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم ذره‌ای کم‌وزیاد صورت گیرد.
حرف‌هایی که بیان می‌شود باید با مستندات باشد لذا در محکمه قضایی اگر استناد نباشد هیچ کاری نمی‌شود کنیم حتی اگر واقعیت داشته باشد بدون مستندات نمی‌توان اقدامی کرد.
مستندات خود را در خصوص نیروهای خارج از ضابطه که در جهاد کشاورزی، گاز و برق استخدام شدند به سازمان بازرسی و دادستان منعکس کنید تا ورود کنیم تا کنون به بحث استخدامی‌های این ادارات ورود شده است اما شما مستندات خود را ارائه دهید.
یک فردی برای 5 میلیون تومان زندانی‌شده است و یک فرد دیگری بدهی 40 میلیارد تومانی دارد و آقایان رایزنی می‌کنند و می‌گویند که به آن ‌وقت بدهید 2-سه سال در پرداخت بدهی تأخیر دارد اما آقایان بانک در تهران واسطه می‌کنند و می‌گویند وقت بدهید و اگر بدهی را ندهد مهم نیست اما این بدبخت بیچاره به خاطر بدهی بانکی 5 میلیون تومان باید زندان برود.
بانک‌های عامل را پای‌کار خواهیم آورد و مجدانه از آن‌ها می‌خواهیم، نمی‌شود که فقیر کشی شود کسی که زور دارد هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و کسی که ندارد هیچ.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر مزارعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی این روحانی انقلابی
کسی که کسی رو ندارد
Iran, Islamic Republic of
خدا رفتگان شمارا بیامرزد جناب مزارعی،عاجزانه تقاضای پیگیری استخدام های بدون ضابطه را داریم
عدالت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج اقا مزارعی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر رئیس کل دادگستری ... خدا خیرتان بدهد
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
جان به فدایت حضرت مزارعی
Iran, Islamic Republic of
ای شیر مادرت حلالت ای حقوقت از شیر مادرت هم حلالترت
Iran, Islamic Republic of
مسئولین بی کفایت از حاج آقا یاد بگیریت
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز
بنده به عنوان یک کاربر حرفه ای شما را در اطلاع رسانی حرفه ای تان تحسین میکنم
احسنت بر مزارعی درود بر شما
ممنون که اخبار را سانسور نمی کنید و اطلاع رسانی مطلوب دارید برخی رسانه های خود فروخته رو سیاه در استان به واسطه دریافت پول حاضر به اطلاع رسانی صبحت های جناب مزارعی نیستند
اجر کار شما کمتر از کار جناب مزارعی نیست.
خدا پشت وپناه هرچه انسان عدالتخواه باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا خدا قوت اجرت با امام حسین خدا شما را برای ما فرستاده خدا کمکت کنه
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز
بنده به عنوان یک کاربر حرفه ای شما را در اطلاع رسانی حرفه ای تان تحسین میکنم
احسنت بر مزارعی درود بر شما
ممنون که اخبار را سانسور نمی کنید و اطلاع رسانی مطلوب دارید برخی رسانه های خود فروخته رو سیاه در استان به واسطه دریافت پول حاضر به اطلاع رسانی صبحت های جناب مزارعی نیستند
اجر کار شما کمتر از کار جناب مزارعی نیست.
خدا پشت وپناه هرچه انسان عدالتخواه باشد
احسان
Iran, Islamic Republic of
احسن بر ریس دادگستری استان .هر جلسه ای شروع می شد تو استان تا صدای کارافرین برتر از سوی مسولین ما بلند بود ولی عملا هیچ اشتغالی وجود نداشت ...دست مریزاد به ریس باشهامت دادگستری استان .
مطلع
Romania
تشکر فراوان از حاج اقا مزارعی.خواهشمند به صورت خاص و ویژه پرونده استخدام های شرکتی و قراردادی شرکت توزیع برق استان را بررسی فرمایید.این خواسته همه ی دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.ق
Iran, Islamic Republic of
باز هم خدا رو شکر که بین این همه مدیر یه با انصاف خداشناس هم دیدیم درود بر تو حاج اقا
سجاد
United States
درود بر مزارعي انقلابي انشالله خدا قوت بده به شما
لر
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر مجری ترازوی عدل الهی
حاج آقا بدخواه داشته باشی فرمون بده
Iran, Islamic Republic of
تشکر از رئیس دادگستری استان
کدد
Iran, Islamic Republic of
کی تا حالا ا.می دهی جعل شده یا نه درود بر مزارعی در اداراتی گفتین حتی رانتده ماشین خصوصی از ی طایفه خاصه حتی سرباز امریه میگیرن از ی طایف خاصه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حضرتعالی درود بر کسانی که جهت رضای خدا به خلق خدا خدمت می کند درود بر کسانی که حرمت انقلاب امام انقلاب رهبر انقلاب وشهدای انقلاب را نگه میدارند اولا حضرت امام در راه این انقلاب چه رنجها که نکشید دوری از وطن وخانواده وتبیعید از این کشور به آن کشور مرارتها به واسطه مبارزه با ظلم وبی عدالتی جنگ هشت ساله ای بر ما تحمیل شد چه جوانانی میلیون شهید در دفاع از میهن وانقلاب تقدیم نموده ایم الان عده ای ضمن غصب میزها وصندلیهای مدیریتی اینچنین. مرتکب میشوند البته در حقیقت . در سطوح بالاتر هم صورت میگیرد کاش ریاست محترم قوه قضاییه رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این موضوع استخدامهای فله ای وحق کشیها ورود پیدا میکرد الان مردم از بی عدالتی رنج میبرند.دلسرد وناامید شده اند حاج آقای مزارعی عزیز شیعه مولی علی هستید ارادتی به این امام بزرگوار دارید در این خصوص کوتاه نیایید ای کاش حال که اینقدر پارتی بازی میکنند لااقل بچه های خوشنام وبا ادب را بکار میگرفتن. که باعث وهم وبدبینی وسرخوردگی بچه مسجدی بشه صبح تا عصر بچه حزب الهی ومسجد مواظب. مردم نداشته باشند حالا کارمند .وفلان وفلان فلان شدند متا سفانه شایسته سالاری نیست از ارگانهای نظامی وانتظامی جهاد سپاه اطلاعات که ثمره انقلاب وخونبهای شهداست واقعا درست مثل. فراموش کردند که سپاه حاصل خون میلیونها شهید است فراموش کردند که جلوی سنگر خرازی باکری ها وسرداران شهید نوشته بود یا حسین فرماندهی از آن توست ما همه سرباز وجانثاریم ضمن تقدیر وحمایت همه جانبه از حرکت انقلابی حضرتعالی که خدمت به خداست ودر حقیقت این مبارزه دردسر وهزینه های فروانی دارد ولی رضای حضرت حق را که بالاترین رضایت ودست خدا که بالاترین دستهاست همراه شماست ومطمئنا پیروز این حرکت حضرتعالی می باشیدچون رضای خدا ومردم ودعای آنها پشت سر شماست در صورتی که مقداری هم ق.. را تحت نظر داشته باشید چون آدمهای متخلف از هر سورخ وسمبه ای وارد میشوند دست حق نگهدار شما وهمه انسانهای پاک سرشت وپاک سیرت وخداترس وانقلابی انقلابی بودن به شعار نیست به شعوره انقلابی مثل فولاد غیره قابل نفوذ است ضمن حرمت فرزند وفامیل حق کسی را ضایع نمی کند خون فرزند خودش را از خون بچهای مردم رنگین تر نمی دونه واز حضرتعال تقاضامندیم در اجرای احکام الهی محکم واستوار ولا زلت الی زلزالها باشید کوها جنبیدند توتکان مخور خدا همره وهمراه شماست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
.
مشکل مردم لهراسب باقری نیست. مشکل مردم ضعف دستگاه. و ظلم بانکها و شهرداری. بر مردم است.
با این کارها دیگه هیچ سرمایه گذادی به این استان نمیاد.
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک خانواده انقلابی ودوشهید داشتم ازحکومت اسلانی خصوصا قوه قضاییه حاج اقا امیدوارمان کردیم خداخیر ت بده اجرت باشهدا
بیکار
Iran, Islamic Republic of
پدرت بیامرزد که مردی.
Romania
دست مریزاد حاج آقا که در این دوره زمانه جنابعالی تنها کسی بودی و هستی از دیدگاه بنده که سی و هفت سال در این شهر زندگی کردم دنبال احقاق حق بودی خداوکیلی کدوم مدیر اومده و جرات داشته که یا با جون خودش یا از جیب خودش بزنه و .دهنده بیفته
استانداری
Iran, Islamic Republic of
سلام . اگه همه در برابر قانون یکسان می باشند به نحوه استخدام و مدیریت مدیرکل .. ورود کرده و برخورد کنید. کبنا حذف نشود
نماینده مردم پاسخگو باشد
Iran, Islamic Republic of
مسؤل محترم کبتا از درج نظرات سپاسگزارم
خداوکیلی نماینده درست جواب مردم بده این نشان می دهد که .........خبری هست جوابگو نیست
مثلا سایت ..خبرهای دیگر درج می کند این خبر درج نمی کند
آقای مزارعی خواهش میکنم به هیچ عنوان کوتاه نیاید در خبرهای خودتان و دیگران هاکی از آن است که می خواهند از طریق سیاست حل شود خداوکیلی اگر چنین شد مردم قوه قضائیه. چون مردم حقیقت دیدن اما جرات نداشتند چیزی بگویند
آقای .نماینده مردم باید پاسخگو استخدام های فله ای باشد چون بی عدالتی زیاد است..شما کارتون کنید کسی کاری ندارند یعنی چه ؟
ب
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه هر روز با ابروی یه خانواده بازی میکنید وکل اخبارتون همین شده. خوشحالیت خدا به خاطر این ابروریزی ازتون نمیگذرد فقط خدا خدا
لطا سانسورش نکید اقایان کبنا وغیره
Romania
حاج آقا درود بر شما استخدانی های بانک های خصوصی را هم مورد بررسی قرار دهید,همه از بستگان و هم ولایتی های نماینده فعلی هستند
ب
Iran, Islamic Republic of
کدوم خونه کارخانه قند رو فروختن که مینویسید فروش خانه های کارخانه قند؟. که اینقدر ادعا دارین
لطفا فقط حرفهای موافقانتون رو پخش نکید مارو هم سانسور نکید وحرف مارو هم چاپ کنید
برا فروش خانه های کارخونه قند مدرک بیارید چرا اینقدر چاپ میکنید وبه خوردمردم میدین
Iran, Islamic Republic of
سانسورنکن همه نظرات روبرن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما تعدادی از افراد تحصیل کرده و بدون پارتی و بی کار که افسرده شده ایم بعد از صحبت های حاج اقا مزارعی به زندگی امیدوار شدیم. خدا نگهدارت باشد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت ۴ تا پرونده اینطوری پیگیر بشه به ولا مملکت درست بشه،
Iran, Islamic Republic of
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت درمان باشت و رئیس بیمارستان بی بی حکیمه و شهید رجایی گچساران هم در استخدام نیرو دست کمی از رئیس چهاد کشاورزی ندارند. حاج اقا خواهشا بررسی کنید.
Iran, Islamic Republic of
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت درمان باشت و رئیس بیمارستان بی بی حکیمه و شهید رجایی..حاج اقا خواهشا بررسی کنید.
بی پناه
Iran, Islamic Republic of
ی سری به استخدام نیروهای ..بزنید...وارتباط فامیلی وخونی ونسبی نزدیک آنهارابه مدیران محترم بدانید...از حرف تاعمل خیلی راه هست....منتظر برخوردقانونی بامدیران بانک ...هستیم...اگرنیازباشد نام افرادورابطفه نسبی وفامیلی آنهارابامدیران محترم ذکرمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
چرا یک خانواده با پارتی همه سر کار بروند ولی خانواده ای دیگر همه افراد ان حتی باتحضیلات بالا بی کار باشند؟ کی باید جوابگو باشد؟
Iran, Islamic Republic of
4
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا علوم پزشکی، علوم پزشکی ان هم معاون..
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر راست میگی نظرات ما روهم‌بزن
Iran, Islamic Republic of
آقای مزارعی درود بر شما که بزر گوارید
بارقه ای از امید در دل ها ایجاد کرده ای
در بحث استخدام های غیر قانونی وانتخاباتی دراداره ب... رسیدگی فرمایید
حضرتعالی با اهرم قانونی که در دست دارید در رسیدگی کافی است فقط این سؤال پرسیده شود : شما برابر کدام قانون وکدام بخشنامه ا کدام گزینش استخدام شده ای؟
یا از اداره ب...ودیگر ادارات پرسیده شود فلان کس را برابر چه قانونی استخدام کرده اید ؟تا همه چیز مشخص شود
البته جهت اطلاع بیشترین حق کشی ها هم توسط همین افرادی صورت می گیرد که خود غیر قانونی استخدام شده اند .
منتظر ظهور
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جناب مزارعی بزرگ ک الحق و الانصاف حق شهروندی و ایجاد زمینه های عدالت رو فراهم نموده و هر کجا اطلاع یابند ک بی عدالتی وضعیف کشی صورت گرفته، با قاطعیت ورود نموده و حق ضعیف رو از غنی گرفته اند!
خدا میداند ما مردم منطقه محروم این استان، فریادرسی جز خدا نداشته ایم و اکنون ک ب لطف یزدان، جهت فریادرسی و احقاق حقوق تضییع شده ما، فردی عادل، عالم، قاطع و بدون گرایش ب احزاب را رییس محکمه ما قرار داده است؛ بینهایت خوشحال و سپاسگذاریم!
خداشاهد است اگر فقط چند نفر دیگر همچون حضرت عالی در این استان بود ک کار را برای رضای خدا انجام میداد، دیگر این استان تا این اندازه وضع فلاکت بار نداشت!
جناب مزارعی، عاجزانه تقاضا داریم ک در بحث تبانی ها ، اختلاس ها و لابی گری ها ورود کرده و حق را ب حق دار رسانید!
مطمئن باشید ک ما مردم پشتیبان شما بوده و منتظر اشاره ای هستیم!
با تشکر فراوان از مدیرسایت کبنا بخاطر شفاف سازی ها و اِشراف خبری خوبی ک از اخبار مهم داشته و آنرا منتشر میکنند!
من الله توفیق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای کپایی چرا نظر بنده را نمایش ندادی؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
در جاهای امنیتی ونظامی چرا ورود نمی کنیداکثرا بدون آزمون وازیک طیف خاص استخدام میکنند
رسول
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینکه نسبت به آقای مزارعی شناخت آنچنانی ندارم
ولی اگر حرفش با عملش یکی باشه ب ولله برا خودش و کارهاش جون میدم و تا آخرین قطره خونم پاش می ایستم.
اگر حرفاش با عملش یکی باشه اونوقت اگه 10 تا مثل ایشون تو کل کشور باشه ایران گلستان میشه
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نظرات مخالف رونمیزنی میترسی
میخوای قهرمان یکه تاز باشی
Iran, Islamic Republic of
خدا از همه بالاتره
سلام
Iran, Islamic Republic of
تمام اسناد ..ج و التماس نامه بانک . از استاندار برآی دعوت . برای وصول سیصد میلیارد تومان معوقه ونامه های حمایت وبدون توجه به تعهدات...دررابطه با شروع کار کارخانه وصدور جواز پنج دقیقه ای پتروشیمی توسط صنعت و معدن یاسوج وبرداشت آب به میزان 15/5میلیون متر مکعب اب از رودخانه خشک بشار وصدها نامه ومجوزا. دراختبار کبنا نیوز قرار خواهیم داد
بیکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی .شیر مادت حلالت. ی نگاهی هم ب شهرداری .. کن ک روزانه نیرو اضافه میکنه.
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدا بر مزارعی ما همه مردم همایتت مکنیم تاریشه کن کردنه این .که جوانان این استانرا با فلاکت وبدبختی کشانده اند وهرروز شاهد خودکشی جوانان تحصیل کرده هستیم همین مدیران نالایق با پارتی بازی و طایفه گرایی نخبگان استانرا فراری وخانه نشین کرده اند ازطرف جمعی از ج طایفه جلیل
هاشم
Iran, Islamic Republic of
یکی بیاد به اون شخصی که هنوز میگه اسناد پتروشیمی جعلی نیس.!شاید بشه .د ولی حقیقت و واقعیت خریدنی نیس
عباسی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
از دادستان محترم استان میخواهیم که در بحث بکار گیری فامیل و اقوام از خانواده های خاص در سازمان م.. استان هم دستور دهند بررسی انجام گیرد.
کارگران بیش از 20 سال سابقه کار وعدم تبدیل وضعیت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت حاج آقا مظاهری ،حاج آقای عزیز حدودا سال 80 که مدیر عامل وقت . تغییرکرد تا سال 93 یعنی حدود 13 سال سه مدیرعامل مدیریت کردند در طول این 13 سال و مدیریت این سه مدیر جمعا ده نفر در شرکت . مشغول به کار نشدند ولی از سال 93 تا الان در طول مدیریت مدیرعامل فعلی حدود 127 نفر مشغول به کار شدند که تقریبا همه ی آنها قبل از انتخابات قبلی مشغول به کار شدند که حدود 90درصد نیروها از بستگان و هم خط انتخاباتی مدیرعامل فعلی (که وی هم از بستگان نزدیک یکی از نمایندگان است) و 10درصد دیگر هم از بستگان مدیران استان هستند ؛مورد دیگراینکه 38 نفر نیرو از پیمانکاری به قرارداد معین تبدیل شدند که بیشتر اینها هم افرادی بودند که به ناحق بدون داشتن اولویت سابقه کار و مدرک تحصیلی فقط به صورت جناحی ونسبت فامیلی با مدیرعامل تبدیل وضعیت شدند ،جناب آقای مزارعی عزیز تو را به جان امام زمان قسمت می دهیم این مسئله را هم به جد پیگیری کنید . خدا عزت تان را زیاد کند .
علی
Iran, Islamic Republic of
بعضا در مصاحبه میگویند مجوز پتروشیمی اشکال ندارد و فقط برگه یا برگه هایی از پرونده ممکنه اشکال داشته باشه. به این آقایان باید گفت مجوز داده شده بر این فرض بوده که تمامی اسناد ارایه شده اصالت دارند حال که خودتان میفرمایید در اسناد اشکال بوده پس مجوز هم باید فاقد اعتبار باشد.
با توکل به خدا و پیروزی حق بر باطل.
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی همشهری.
بعید بدونم باهاش
Iran, Islamic Republic of
رئیس کل محترم
از سال 93 به بعد شرکت ..استان واستخدام هایش تحت عنوان شرکتی و با امضاومعرفی همین ن.بررسی نمائید البته شخصا و بدون اغماض
عباس
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ وپشتیبان حاج اقا مزارعی است.مجاهد عادل انقلابی.
عباس
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ وپشتیبان حاج اقا مزارعی است.مجاهد عادل انقلابی.
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بذاره تو بهشت . حاج آقا تو رو به خون شهیدا قسم میدم جلو استخدامهای بی ضابطه رو بگیر . خدا میدونه تحصیل کرده ها بیکارن ولی یه تعداد بی سواد که نورچشمی نماینده ها هستن بی ضابطه استخدام میشن
من
Iran, Islamic Republic of
فقط نظرات موافق رومیزنی تو چه سایتی هستی
یاخدا
Iran, Islamic Republic of
کدوم‌خونه کارخانه قند روفروختن چرا شایعه پراکنی میکنی کبنا
اگر راست میگی یه مورد رو بگو
این رو هم منتشر کن اگر راست میگی
Iran, Islamic Republic of
به نام یزدان بخشایشگر درود بر این انسان شجاع حاج مزارعی ترا خدا همون همکارانی وساطت کردند از اون. بشناسشون کارهای بدتراز این هم کردند چهل ساله که سرمایه استان واین مردم مظلومو .ی دادند چرا بعد از چند دهه پول بیت المالو پس نمی ده ما مردم استان ک ب حمایت انقلابی خودرا از حاج مزارعی اعلام میداریم تا نابودی وقطع کردن دست مفسدان ازاین استان
زهرا
Romania
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشما و قضات مخلص.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
سپاس خدای عزوجل
درودبرمزارعی انقلابی
لطف فرمایید
اب وفاضلاب شهری راموردبررسی قراردهید شایدخدای ناکرده استخدام های سفارشی بیش از حد باشد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی خدا خیرت دهد اینها انقدر تخلف کرده اند که دست به دامن نماینده شده اند
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
جناب مزارعی عزیز لطفا در بحث استخدام های اخیر بدون ازمون و ضابطه قانونی در اداره کل کتابخانه های عمومی هم ورود کنید که امیدی جز خودتون نیست
اسدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
کبنا چرا از سازمان .ی نمی نویسی
آیا واقعا مسئله ای بین شما هست .
جناب مزارعی
لطفا سازمان بازرسی بررسی نماید افراد زیر چگونه وارد سازمان ..شدهاند و اقوام چه کسانی هستند.
مدرک تحصیلی آنها و ارتباط تخصص آنها با سازمان نیز بررسی گردد.
1..
سازمان ب یک سازمان خانوادگی تبدیل شده
منتظر اقدامات بازرسی هستیم
مالیاتی
Iran, Islamic Republic of
استخدام های فله ای و خانوادگی در امور مالیاتی چرا پیگیری نمیشه
100
Iran, Islamic Republic of
دورود بر حاج آقا مزارعی موضوع میراث فرهنگی را هم پیگیری کنید اینها همه با هم هستند
Iran, Islamic Republic of
نابودشون کنیداین مفسدان را شیر بگردی حاج آقا
آشنا
Iran, Islamic Republic of
لطفا راه ارتباطی برای ارسال گزارش به مزارعی روبفرمائید تا ما گزارش این مدیرکل های همینطور نیروی شرکتی اشتخدام میکنن رو بدیم
علی
Iran, Islamic Republic of
فعلا اقایون .با پتروشمی بجنگید خدا بزرگه
علي
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز تو همين ت.. كه يه بخشي از مجموعه شماست برادر خانم و... از يه استان ديگه بدون ضابطه اومدن سركار . از همين جا شروع كن.
علي
Iran, Islamic Republic of
برادران خدوم كبنا بحث استخدام غير قانوني تعزيرات را پيگيري كنيد
علی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر مدیرکل دادگستری حاج آقا مزارعی که واقعا" حلال زاده هستی ما پشت سر شما هستیم مرد با ایمان خدا پشت وپناهت باشد.
رسولی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم واقعا جناب مزارعی
ای بانک ها و عوامل زی ربط ازاین پرونده سود بردن ولی کو قانونی که باهاش بخواد مقابله کنه
طرف بخاطر ۳میلیون زندانه
اون وقت اقایان پرادو سوار از جیب بیت المال تو کیش جولان میدن
علی
Iran, Islamic Republic of
از حاج اقا مزارعی خواهش داریم یسری به بانک ..بزنند تا روشن شود که چرا صدها میلیارد تومان را بدون وثیقه و بدون ضامن .دادند
مندنی
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجآقا خواهشا از نیروهای کتابخانه های عمومی که از سال 94به بعد آورده اند ورود پیداکنید ک. بکار گیری شده اند از نیروی خدماتی تا کتابدار روستایی تا کارشناس عمران خواهشا پیگیری نمایید از شما متشکریم فقط با نامه نماینده ها آمده اند و بند پ قانون. می باشد کبنا نشر بدهید
Romania
دشتمو ری تو بد کرده ای چشم نیکو مدار سرانجام بد را بداید بکار درود خدا بر اقای مزارعی که کورش وار عدالتو برقرار کردی امیدواریم با قاطعیت ادامه دهی ود. سرمایه گذارند ولی به درون. را با مدیران نوچه و دست نشان به سزای اعمال ناپسند شان برسانید ما مردم بوبراحمد حمایت قاطع خود را با دل و جان از ریس محترم دادگستری اعلام میداریم به امید پیروزی
Iran, Islamic Republic of
مه کر بویراحمدم مردم عزیز وبا غیرت بویراحمد حدود به سه دهه پیش تا حال. سرمایه این مملکت را با بی تدبیری مدیران دست نشان بانکهای یاسوج .ه وقتی پسر ودختری برای مبلغ ناچیز وام ازدواج به همین بانکها مراجعه میکردند انقدر سنگ جلوی پایشان مینداختند که پسرودختر مجبور به طلاق میشدند ولی همین مدیران ب ها به اقای خاص وام 70 میلیاردی ودولت بعدی220 میلیاردی میدادند و امسال کارخانه مردم بویراحمدو که سابقه تاریخی دارد .ن واگذار میکنند به همین مردکه س چرا خاموشید ای مردم اون. ب سراغ داشتیم کجاست بپاخیزید و با یاری خدا واین مرد شجاع وعادل حاج مزارعی حق مظلومان این دیاررا بگیریم از طرف جمعی از جوانان بویر
مرد
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو. سایت استانی .
بیدار
Iran, Islamic Republic of
نفروخته اگه فروخته.
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
گفته میشود سازمان مدیریت از طریق.
سایت کبنا را شارژ میشه
و این سایت انتقاد از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را نمیزنه.
از دادستان محترم میخایم در بکار گیری.
نوروزی _سینایی_تاجگردون میباشند
دستور دهند سازمان بازرسی اقدام نمایند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حاج افا خدا پشت پناهت سري هم به اداره ب. استان و شهرستانها بزنيد چرا مگر بقيه زن و بچه ندارند مگر بايد هوا بخورند ما ادم هستيم بنده ليسانس دارم تشكيل خانواده دادم هر روز زنم به من سركوب ميزند خانم مدرك كارشناسي دارد ميخواهيم از هم جداشويم چون تا الان بابام خرج را ميداد حالا او هم مريض شده تواني برايش نمانده چرا چرا چرا ري ري ري ري
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدا شما را در انجام وظایفتان کمک کند .
جناب آقای مزارعی . نترس که خدا و عامه مردم با شمایند . مردم از بی عدالتی و ظلم های آشکار و قوم گرایی و خاله خرزویی بعضی از مسئولین به ستوه آمدند . خدا با شماست .
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای مرارعی الحق والانصاف که خائنین دارندمملکت رامی چاپنددادرسی هم تا الان نبوده اون کسی که حمایت لاز می کند رابه مردم معرفی کنید تامردم بویراحمدخائن وخادم راتشخیص دهندواشتباهی به هرکسی.
حامی حق
Iran, Islamic Republic of
خداوند خیرتان بدهد و امیدوارم همچنان پیگیر کلیه تخلفات خصوصادر زمینه استخدام نیرودر اداره ب.. باشید جایی که با استخدام بی ضابطه.درود بر شما.
سارا
United States
درود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1