کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| وضعیت اسفناک جاده ارتباطی زیلایی

19 مهر 1397 ساعت 19:48

مردم منطقه زیلایی هنوز در رنج نامساعد بودن جاده‌های ارتباطی به سر می‌برند و هرساله این امر موجب هزینه سنگین برای رانندگان و ساکنین این منطقه دربرداشته است.


منطقه زیلایی که یکی از مناطق گردشگری بسیار مهم استان است متأسفانه دارای بی‌کیفیت‌ترین راه‌های ارتباطی است و اخیراً عدم توجه پیمانکار پروژه راه اصلی وضعیت را دوچندان که نه ده برابر وخیم‌تر کرده است.
جاده‌های فرعی روستاها که همگی خاکی‌اند سالی یک‌بار هم ترمیم نمی‌شوند و اگر هم ترمیم شوند در آخر فصل پاییز ترمیم می‌گردند که این کار غیره مدیریتی نه‌تنها سودی به حال مردم ندارد بلکه به هدر رفتن منابع ملی هم هست چراکه این امر باید در فصل بهار صورت بگیرد و نه در فصل بارش.
 جاده‌های اصلی روستا نیز اگر آسفالت هست مدیون انتخابات است که نمایندگان در آخرین سال خود به خاطر رأی جمع‌کردن به فکر آن هستند و اما آن‌هم در فصل پاییز و زمستان هنگام ریزش کوه متأسفانه تا فصل بهار و اتمام بارش جهت خاک‌روبی آن اقدام نمی‌شود اگر هم در بعضی از موارد انجام گیرد فقط برای رفع تکلیف است نه رفع نیاز مردم البته کمبود ماشین‌آلات و بودجه اداره راه شهرستان مشکل اساسی ست.
لذا خواهشمندیم از همه مسئولان به رفع مشکلات ذکرشده به جد توجه کرده و از خطرات فراوان جاده‌ای که در این منطقه وجود دارد توجه وافری نمایند.
 

===============
گزارش از کیهان آریایی


کد مطلب: 403657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/403657/فیلم-وضعیت-اسفناک-جاده-ارتباطی-زیلایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1