کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع عزاداران تاسوعای حسینی مطرح شد

هدایتخواه: طرف دلش می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، «ولی» می‌گوید مصلحت نیست، اگر نتوانست از مسیر ولایت خارج‌ شده است

28 شهريور 1397 ساعت 19:57

طرف دلش می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، ولی می‌گوید که مصلحت نیست، این یعنی جهاد اکبر. یعنی باید با دلش مبارزه کند، اگر نتوانست با دلش مبارزه کند معلوم است که از مسیر ولایت خارج‌ شده است، تعارفی نیست.


همزمان با تاسوعای حسینی هیئت‌های مذهبی شهر یاسوج با راه‌اندازی دسته‌های عزاداری در سوگ امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) سوگواری و سینه‌زنی کردند.
ستار هدایت‌خواه مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، به ابعاد مختلف ولایت‌مداری پرداخت و ویژگی‌های بارز حضرت عباس(ع) پرداخت و اظهار کرد: برای اینکه ما در هر سه عرصه جهاد اصغر، کبیر و اکبر اهل جهاد باشیم، یک شرط دارد و آن‌هم این است که در هر سه عرصه گوش‌به‌فرمان ولی باشیم و ولایت مدار باشیم.
وی ادامه داد: ما اگر قرار باشد ولایت مدار بشویم باید از ولایت هوا و هوس‌ها خارج بشویم، دلمان یک‌چیزی می‌خواهد و ولی چیز دیگر می‌گوید، اگر تابع دل‌ شدیم از مسیر ولایت خارج‌ شده‌ایم.
هدایت‌خواه افزود: طرف دلش می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، ولی می‌گوید که مصلحت نیست، این یعنی جهاد اکبر. یعنی باید با دلش مبارزه کند، اگر نتوانست با دلش مبارزه کند معلوم است که از مسیر ولایت خارج‌ شده است، تعارفی نیست.
این چهره شاخص فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در عرصه‌های جهاد کبیر هم «ولی» در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خط مش تعیین کرده است، «ولی» هم به تک‌ تک ماها و هم به مسئولین در عرصه اقتصادی فرمان داده است. اگر ما از فرمان «ولی» در این عرصه تبعیت نکنیم و خط و مش‌های دشمن را در این عرصه مبنی قرار دهیم، ما اهل ولایت نیستیم و در عرصه جهاد کبیر شکست‌ خورده‌ایم.
هدایت‌خواه افزود: در عرصه جهاد اصغر آنجا «ولی» فرمان می‌دهد باید بروید و جان بدهید، باید بروید و سر بدهید، باید دست‌وپا بدهید، باید عزیزترین کسانت را بدهی، باید آماده‌ باشی.
وی گفت: محور زندگی مجاهدان مسیر حق در هر سه عرصه ولایت مداری است.


کد مطلب: 403100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/403100/هدایتخواه-طرف-دلش-می-خواهد-رئیس-جمهور-شود-ولی-می-گوید-مصلحت-نیست-اگر-نتوانست-مسیر-ولایت-خارج-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1