تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۰۲۵۸۸
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد

«پتروشیمی سقاوه» سرمایه‌گذار خارجی ندارد/ «زارعی» پیگیر پروژه است (+فیلم)

۱۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛غضنفر آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به میزان جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سال 96 میزان جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان 2.6 میلیون دلار بوده که بیشترین میزان این سرمایه‌گذاری مربوط به کارخانه سیمان مارگون است.
آرام در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «سهم سرمایه‌گذاری در پتروشیمی سقاوه چه میزان هست و سهم سرمایه‌گذار خارجی دقیقاً چقدر بوده است» گفت: پتروشیمی سقاوه بویراحمد سرمایه‌گذار خارجی ندارد.
وی افزود: پروژه پتروشیمی سقاوه تازه شروع می‌شود و هنوز هیچ سرمایه‌گذار خارجی برای این پروژه نیامده است و کارهای آن انجام‌شده و پیگیری‌هایی هم صورت گرفته است تا از طریق وام، تسهیلات و فاینانس عملیات آن شروع شود، که «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا پیگیر این موضوع هستند تا این پروژه اجرایی شود.
وی بابیان اینکه این پروژه موضوع مهمی است که ما هم همکاری می‌کنم، گفت: هیچ اطلاعی از سرمایه‌گذاری خارجی نداریم و هنوز میزان سرمایه‌گذاری این پروژه اعلام‌نشده است.
به گزارش کبنا، این در حالی است که غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در نشست خبری با اصحاب رسانه(کلیک کنید) «سرمایه‌گذاری پتروشیمی را کاملاً خارجی دانست و گفت که نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که یک سرمایه‌گذار خارجی تصوری نادرست از استان داشته باشد.»
به گزارش کبنا، همچنین رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی اظهار داشت (کلیک کنید) «وقتی کسی می‌خواهد یک کار بزرگ و عظیمی را انجام دهد باید یک آورده‌ای داشته باشد بدون آورده که نمی‌شود، اگر قرار باشد که دولت پول بدهد و فرد دیگری آن را احداث کند، بنا بر این به هر یک از شما جوانان هم پول بدهند کمتر بنده و دیگری نیستید می‌توانید بروید و احداث کنید اگر قرار است که استان تسهیلاتی را برای ساخت‌وساز اختصاص دهد تا مجموعه و مردم مرتفع شوند باید به یک جوان حزب الهی و مؤمن که دستش هم خالی است اختصاص دهد، 10 نفر از این جوانان را بیاورید و این هزار میلیارد که قرار است به آن سرمایه‌گذار که آورده هم ندارد به این جوانان بدهید..»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
. مردم مظلوم منطقه است که کشاورزی ودامداری آنهارا .و......
علی
Iran, Islamic Republic of
کیه که ندونه. که هیچ آورده ای از خودش ندارد برای این پروژه که در مورد بحث زبست محیطیش جای بحث دارد با آقای زارعی که تلاش میکند با . تسهیلات و... جور کند براش از یک طایفه ان،واین طایفه گرایی تش نهایه من بویراحمد
آرارات
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع که مدعی هستند سرمایه دار خارجی مشخص شده
بویراحمدی
Romania
این .تاکنون با . نداشته که این دومین بارش باشه فقط دنبال پروژه های /و افراد /میباشد فقط موقع انتخابات به فکر ارتباط با مردم میاد
United States
درود بر امیر کبیر
حاجی ایجورش نگران باشین
Iran, Islamic Republic of
این طرح به سرانجام نمیرسه. حساب دو دوتا است
درویش بی بی خاتون
Iran, Islamic Republic of
هدف زمین کشاورزی ما بد بخت ها بود که چ/شد .پترو شیمی در کار نیست .
خداوند تلافی می کند
Iran, Islamic Republic of
اگر پول داره پتروشیمی بزنه، اول پول کارگرای کارخونه تعطیل شده دنا صنعت رو بده.
بشار
Iran, Islamic Republic of
ما نمیگذاریم اب رودخانه بشار توسط عده ای سود جوبه یغما برود هزاران نفر با اب این رودخانه امرار معاش میکنند اب شرب بیش از200 روستا از این رودخونه تالمین میشه جرا حیات مردم را فدای امثال ب/ کنیم تا اخر از حقوقمان دفاع میکنیم حتی به قیمت جانمان .اقای مزارعی جلوی این مصیبت را بگیرد این یک ظلم نا بخشودنی است اقای زارع نماینده فقط به فکر / این ثابت شده است
احمدی
Iran, Islamic Republic of
از محل فاینانس اجرایی می شود ؛ نماینده محترم بویر احمد به شدت در تلاش برای اجرایی نمودن هست. فاینانس یعنی تسهیلات خارجی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
دروغ گویی بی نظیر خالی بندی قدر معامله گری حریف
France
مردم به درستی فهمیدند که آقای زارعی عملکردی برای مرد نداشته و صرفا برای راضی کردن پیمانکاران و دوستان سیاسی خویش هست ایشان میتوانستند کمک کنند مردم مظلوم منطقه با وام های ناچیز اشتغالزایی پایدار ایجاد کند.
بحث تامین آب پروژه، محیط زیست، سلامت مردم و .... کی جواب تو خواهد بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1