کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از بخش لوداب

زارعی: مشکلات مردم با خود گذشتگی و پیگیری مستمر مدیران برطرف می‌شود +فیلم

22 مرداد 1397 ساعت 0:06

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: می‌شود که فقط ادعا کرد و مشکلات را مطرح کرد، عمل و انجام آن بسیار سخت است، کسانی که بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند کار مهمی را انجام داده‌اند.


غلام محمد زارعی امروز یکشنبه (21 تیرماه 97) در بازدید از بخش لوداب، اظهار کرد: این مسئولین به اینجا آماده‌اند تا راه‌های بخش لوداب را احداث یا احیا کنند و در اختیار مردم قرار دهند، درگذشته یادم هست که راه‌های حوزه روستایی چین و لوداب وضعیت نامطلوبی داشت و امروزه وضعیت لوداب را ببینید.
زارعی افزود: درست است که وقتی اقداماتی برای روستا و منطقه‌ای انجام می‌شود انتظارات هم‌شکل می‌گیرد و ممکن است در روستاهای دیگر اعتراضات و گلایه‌هایی هم وجود داشته باشد.
نماینده شهرستان خطاب به مردم لوداب، گفت: اهتمام همه مسئولین بر این است که نگذارند که شما حتی برای یک ساعت هم از جادهٔ غیر آسفالت استفاده کنید اما شرایط کشور را می‌بینید که اوضاع کشور خاص و منابع محدود است، اما تا کنون با این مشکلات نیز پروژه بلاتکلیفی نداریم.
وی اظهار داشت: بیش از 200 میلیارد تومان در حوزه لوداب راه اصلی ساخته‌شده است، این برای عبور و مرور و استفاده شما است، این خدمات باید برای مردم بیان شود.
وی بابیان اینکه در حوزه آب آشامیدنی از سال 62 تا کنون برای کارهای سیاسی و انتخاباتی از بخش لوداب بازدید داشتم، گفت: بدترین وضعیت آب آشامیدنی در بخش لوداب بود، اما امروز باوجود مشکلات اقتصادی پروژه 10 میلیارد تومان در این بخش آغاز می‌شود.
زارعی خطاب به آبفای روستایی استان، گفت: مسئولان باید به‌طور مستمر و کنترل دقیق نظارت کنند که هرکجا مشکلی هست مشکل برطرف شود و ما هم باید کمک کنیم تا هرچه سریع‌تر این مشکلات رفع شود و نگرانی‌ها از مردم برداشته شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس اظهار داشت: در دو سال گذشته بیش از 26 روستا در بخش لوداب گازرسانی شد و 15 روستا در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.
وی بیان داشت: هنگامی‌که با «جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور از جاده لوداب بازدید کردیم، بنده آن موقع پاهایم آسیب‌دیده بود و با عصا حرکت می‌کردم، به من گفتند که «چرا با این احساس مسئولیت از بخش لوداب بازدید می‌کنید؟» بنده گفتم که «در این بخش گازرسانی را پیگیری می‌کنم» ایشان گفتند که «شوخی نکنید در این مناطق گازرسانی صورت گرفته؟» گفتم که «بله آقای دکتر اینجا گازرسانی صورت گرفته است.»
وی افزود: ما عملیات گازرسانی را در بخش لوداب تکمیل می‌کنیم و تمام لوداب به‌زودی گازرسانی خواهد شد، بنا بر این بخش لوداب از حیث آب، راه و گاز شرایط کاملاً متفاوتی دارد.
زارعی اظهار داشت: مرکز بستر درمانی مهم‌ترین مرکز که در سال‌های اخیر در بخش لوداب افتتاح‌شده و مورداستفاده مردم قرارگرفته است و امروز مجوز شبانه‌روزی آن را گرفته‌ایم که پزشکان حضورداشته باشد و به مردم خدمات ارائه دهد.
وی بیان کرد: بهترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی در این بخش به بهره‌برداری رسیده، این اقداماتی هست که در این بخش انجام‌شده است و حتماً پروژه‌های باقیمانده باید انجام شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس افزود: اگر یک انسان یا دوستی یا فردی از جایی آمد و دلسوز مردم است و فلان شخص به فکر مردم نیست، نه. همه ما به فکر مردم این شهرستان‌ها هستیم و شبانه‌روز اقدام می‌کنیم.
زارعی تصریح کرد: می‌شود که فقط ادعا کرد و مشکلات را مطرح کرد، عمل و انجام آن بسیار سخت است، کسانی که بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند کار مهمی را انجام داده‌اند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: امروز طرح مشکلات بسیار راحت است و همه می‌توانند مشکلات را طرح کنند که گفتن آن‌ها راحت هست اما انجام این‌ها در شرایط موجود کار بسیار سختی است که با صبوری، پیگیری و دلسوزی می‌توانیم اقداماتی را انجام دهیم و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.
وی بابیان اینکه احداث سد یک موضوع حیاتی و مهمی است، گفت: امسال اعتباراتی را برای مطالعات احداث سد در بخش لوداب اختصاص خواهیم داد و تخصیص آب آن را از مارگون خواهیم گرفت.
زارعی افزود: بالغ‌بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای اصلاح شبکه، توسعه و بهبود شبکه برق منطقه لوداب اختصاص داده شد.


کد مطلب: 402188

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/402188/زارعی-مشکلات-مردم-خود-گذشتگی-پیگیری-مستمر-مدیران-برطرف-می-شود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1