تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۶۲۰
فیلم:

فیلم:درگیری لفظی «هاشمی پور»با آذریان/هاشمی پور:بگذارید استاندار فضای سیاسی را مدیریت کند

۲
۲
کبنا ؛صبح امروز دومین نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با شورای پنجم برگزار شد.
نماینده کهگیلویه‌ و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها دراین نشست ضمن ابراز ناراحتی از اینکه برگزاری چنین نشستی با حضور نماینده باید ماه ها طول بکشد تا صورت گیرد اظهار کرد:شورا و شهرداری خود نیز در چنین وضعیتی مقصر هستند چرا که باید این جلسات ماهانه برگزار می شد،و اولین بستر و راهی که باعث می شود این شهر آباد شود ارتباط شورا با جنابعالی است.
فرزاد آذریان با بیان اینکه نقش شما در خدمت رسانی به شهرستان برهیچ کس پوشیده نیست و تقدیر ویژه ای از خدمت های شما دارم و می دانم گرفتار ی های خود را دارید تصریح کرد:انتظار داریم وقت بیشتری را برای شهرداری و شورای شهر بگذارید و وقتی به عنوان عضو شورا با شما تماس می گیریم تلفن ما را جواب دهید.
آذریان ادامه داد:جای تاسف است که معارفه فرماندار و شخص اول شهرستان کهگیلویه در سکوت خبری و محافظه کارانه برگزار می شود،استنباط من این است که کهگیلویه به طرق مختلف در حال تحقیر شدن است که البته شما مقصر نیستید.
وی افزود:تا زمانی که ما و شما دست به دست هم ندهیم ،روز به روز بر گرفتاری های این شهر افزوده  می شود،انتظار داریم که شما حضوری فعال در جلسات برنامه ریزی استان داشته باشید تا در تقسیم اعتبارات و واگذاری پست های کلیدی به شهرستان حداقل سهمی داده شود.
نماینده کهگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان ها  گفت:انتظار داریم که سهم کهگیلویه از اعتبارات استانی که پارسال به درستی گرفته نشد را امسال دریافت کنید،از اعتباراتی که دیگر نمایندگان به واسطه کلاه شرعی،اعتبارات نفت دریافت می کنند شما نیز سعی کنید حداقل به واسطه عبور خط گاز از کهگیلویه بخشی از اعتبارات را به دهدشت دهید.
آذریان همچنین گفت:بخش دیگری از اعتبارات که در تهران است ولی تا فردی حمایت نکند امکان ندارد برای جذب موفق شویم و اگر نماینده شهرستان از من به عنوان عضو شورای شهر حمایت کند و پشتم باشد شک نکنید اعتبارات خاصی می توانم دریافت کنم.
وی بیان کرد:به واسطه عدم ارتباطی که شورا و جنابعالی هست باعث شد دهدشت خیلی ضررکند.شکی نیست که شما تمرکز خود را روی مناطق کمتر توسعه یافته گذاشته اید که این حق را هم دارید ولی اگر من به عنوان عضو شورا به تهران می آیم و قرار است شما را ببینم یا با همراهی شما به اداره ای یا سازمانی مراجعه کنم برای ما وقت بگذارید.
آذریان در پایان مطرح کرد:انتظار دیگری که وجود دارد این است که دایره مشاوران خود را گسترده تر کنید و سعی کنید مشاورینی انتخاب کنید که زاویه دیدشان باز باشد،چرا که وقتی شما نمی توانید جواب من را بدهید باید با مشاورانتان در ارتباط باشم.
 
بگذارید استاندار خود فضای سیاسی را مدیریت کند
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این نشست اظهار کرد:شما نگران نباشید،بگذارید استاندار خود فضای سیاسی را مدیریت کند،وارد مسائل سیاسی نشوید،فرمانداری،استاندار ی را دارد،وزارت کشور و دولت را دارد وارد این فضا نشوید و وقت خود را تلف نکنید بهتر است به مسیر خودمان برویم و پیرامون مشکلات شهرداری و شورای شهر صحبت کنیم.
عدل هاشمی پور عنوان کرد:حضور فعال در جلسات برنامه بودجه دارم و در تمام جلسات بودم،در آخرین جلسه که بحث 3 درصد نفت بود به آقای نوروزی گفتم  جای فرماندار لنده بنشین تا بدانی 3 درصد نفت به کل استان تعلق می گیرد یعنی چه؟ که به گفته استاندار من برنده آن جلسه بودم،تنها کسی بودم که اعلام کردم بدون حضور نماینده حق ندارندکمیته برنامه ریزی تشکیل دهند و همین هم تصویب شد.
هاشمی پور در خصوص سهم استانی ومدیریت استانی گفت:فرهنگ غلط قوم گرایی،جناحی،سیاسی گرایی در استان ما پیاده شده است که اگر شما همکاری کنید برداشته می شود وبدانید که خیر و صلاح است و با این دیدگاه به مسائل استانی نگاه نکنیم و هر کسی از هر قوم و جناحی که باشد ولی صادقانه به مردم خدمت کند به او کمک کنیم هر کسی می خواهد باشد،نمی فهمم چرا باید اینقدر حساس باشیم!
وی ادامه داد:معتقدم دولت جمهوری اسلامی مستقل است و باید کار خود را نجام دهد من نیز مجلس هستم و روی هر مدیری که ضعیف باشد فریاد می کشم،اما اگر خود مدیر ضعیفی را انتخاب کنم که نمی توانم با او برخورد کنم!
نایب رئیس کمیسیون انرژی افزود:زمانی که با مجموعه استانداری درگیر شدم هیچ کس به جز مشاورانم از من دفاع نکرد،در دیشموک،گوراب همه علیه سخنان من بلند شدند کسی دفاع نکرد،هر اقدامی را در این شهرستان می خواهم شروع کنم موشکی علیه من می آید ،هر کدام از پروژه های فسفات چرام،کارخانه لوله سازی بهمئی،پتروشیمی که به مرز 250 نفر رسیده است را که شروع کردم،موشکی علیه من آمد!
نماینده کهگیلویه بزرگ مطرح کرد:خط لوله گاز به دیشموک می رسد ولی در دشت آزادی اجازه نمی دهند و سیاسی اش کرده اند،مگر من می خواهم در دیشموک زندگی کنم ؟دیشموک جز همان موضوعی است است که تا دیروز دیگران شعار می دادند« ثلاث» و «بویر احمد »اما نشان دادم «ثلاث »و« بویر احمد» برای من فرقی ندارد،40 سال نتوانستند به دیشموک گاز بدهند ولی امروز جلوی من را می گیرند؟
هاشمی پور گفت:حوزه من دریایی از محرومیت و عقب ماندگی است،باید خوشحال باشید که به مناطق محروم رسیدگی می کنم همه در یک کشتی هستیم دیشموک ،قلعه رئیسی،دشمن زیاری چه گناهی کرده است که نباید گاز یا درمانگاه داشته باشد؟! در حوزه مرکزی 200میلیارد تومان پروژه آبرسانی است،نیروگاه پادوک 3هزار میلیارد است که شروع شده است،این ها اقداماتی زیر بنایی است و بدون این اقدامات نمی توانید ادعا کنید می خواهیم شهرستان را توسعه دهیم.
وی خطاب به آذریان گفت:در چارچوب شورا حرف بزنید مشاوران من چه کاری به شورای شهر دارند؟! ودر پایان خطاب به مسئول دفتر خود گفت:خط تلفنی جداگانه برای پاسخ گویی به مسولین شهرستان و شورا و شهرداری تهیه کنید چرا که با تلفن همگانی  من و شما نمی توانیم جوابگو باشیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
ا.ی که شهاب تقوی و اذریان شوراش بون .پ اذریان ایتره بره تهران بودجه بیاره اصلا.
جواد
United Kingdom
کل..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1