تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۰۰۹۲۰
در شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فیلم/ ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی روستایی و عشایر / تذکر احمدی به بانک‌ها

۳
فایل مرتبط کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد کل سهم اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری استان را 214 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ 107 میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شد.
خانم نیک مرام با بیان اینکه از این مبلغ 53 میلیارد تومان آن در اختیار بانک‌های عامل استان قرار گرفته است افزود: تاکنون از سوی بانک‌های عامل 11 میلیارد و 355 میلیون تومان به 168 طرح با پیش بینی اشتغالزایی 527 نفر در زمینه‌های مختلف پرداخت شده است.
وی شهرستان بویراحمد را با 5 میلیارد و 900 میلیون تومان بیش‌ترین و کهگیلویه را با 329 میلیون تومان کمترین شهرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداختی در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی، فراوری مواد لبنی و فناوری اطلاعات بوده است.
نیک مرام همچنین از پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون تومان به 19 طرح با اشتغالزایی 79 نفر از محل اعتبارات اشتغال فراگیر استان خبر داد.
علی محمد احمدی استاندار هم با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال آن را یکی از دغدغه‌های اصلی دولت در کشور دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها، بخش خصوصی به همراه بانک‌های عامل باید تلاش کنند با تعامل، همفکری و برنامه ریزی مناسب زمینه اشتغال و توسعه استان را فراهم کنند.
وی افزود: بانک‌های عامل اجازه ندارند طرح‌های اشتغالزایی که در کارگروه‌های شهرستانی و استانی تصویب و به تایید نهایی رسیده‌اند را در کارگروه داخلی رد کنند.
احمدی همچنین از بانک‌های عامل خواست از پرداخت تسهیلات مجدد به متقاضیانی که تسهیلات دریافتی قبل را بازپرداخت نمی‌کنند، خودداری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1