تاریخ انتشار
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۲۶۷
در گفت‌وگویی مطرح شد

بزرگترین محموله بقایای پیکر جانباختگان ATR به یاسوج منتقل شد / تمامی جسدها متلاشی شده‌اند

 وزش شدید باد در اتفاعات دنا مانع فرود بالگرد در محل سقوط ATR شد
۱
۳
فایل مرتبط کبنا ؛عزیز فیلی در این خصوص اظهار داشت: ظهر امروز بزرگترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان ATR شامل 10 جسد بیش از 80 درصد و 300 کیلوگرم بقایا به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه برخی از 10 جسد پیدا شده بنا به وجود مدارک در لباس جاباختگان قابل شناسایی است، عنوان کرد: البته این دلیلی بر قطعی بودن موضوع نیست و باید آزمایش‌های لازم انجام شود.

فیلی با اشاره به اینکه یکی از جسدهای پیدا شده خانم و 9 نفر دیگر مرد است، ابراز کرد: با توجه به صحبت‌های انجام شده پزشکی قانونی تا 48 ساعت آینده جواب آزمایش‌ و نمونه برداری‌های انجام شده را اعلام می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 10 جسد پیدا شده قابل تحویل را دارد و به احتمال زیاد بخشی از بقایای آنان در گذشته پیدا شده که هم اکنون در سردخانه نگهداری می‌شود و یا از همین بقایای 300 کیلوگرمی باشد.

فیلی بیان کرد: 50 امدادگر جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی دنا به عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا ادامه می‌دهند و امیدوارم بزودی پایان عملیات در دنا اعلام شود.

 وزش شدید باد در اتفاعات دنا مانع فرود بالگرد در محل سقوط ATR شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی در ارتفاعات دنا، بالگرد نتوانست در محل سقوط ATR بنشیند.
امان الله جهانبین اظهار داشت: بالگرد جمعیت هلال احمر برای انتقال پیکرهای جمع آوری شده جانباختگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج به پرواز درآمد ولی به دلیل شرایط نامناسب جوی و وزش شدید باد نتوانست در محل سقوط بنشیند.

وی با بیان اینکه بالگرد مجبور به برگشت شد، افزود: به محض مساعد شدن وضعیت جوی در ارتفاعات مجدد بالگرد عازم ارتفاعات می‌شود تا پیکرهای جمع آوری شده را به پزشکی قانونی منتقل کند.

جهانبین با بیان اینکه محموله جمع آوری شده از پیکرهای جانباختگان یکی از بزرگترین محموله‌های جمع آوری شده از ابتدای عملیات تاکنون است، ادامه داد: برخی از اجساد کشف شده به دلیل وجود کارت شناسایی در لباس قابل شناسایی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلخسته
Iran, Islamic Republic of
خدا صبر بده به خانواده های داغدار عزیزان از دست رفته😢یکی از اشنایان ماهم از جانباختگان حادثه اند.مادرش هنوز که هنوزه رفتن پسرشو باور نداره.قسمش شده جون بچش😢😢
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1