تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۱۷۸۷۳
با ارسالی فایل صوتی مطرح کرد

پاکدل موضع انتخاباتی خود را روشن کرد؛ بر وحدت آقایان زینل زاده و حسینی اصرار دارم / هر دو عزیز در صحنه باشند، از آقای حسینی حمایت می‌کنم

۲۶
۱
پاکدل موضع انتخاباتی خود را روشن کرد؛ بر وحدت آقایان زینل زاده و حسینی اصرار دارم /  هر دو عزیز در صحنه باشند، از آقای حسینی حمایت می‌کنم
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران و از چهره‌های فعال اجتماعی و سیاسی این شهرستان درباره انتخابات و موضع انتخاباتی خود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت واکنش نشان داد و گفت: بنده اصرار دارم بر وحدت آقای زینل زاده و آقای حسینی.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، غلامرضا پاکدل فعال سیاسی گچساران و مدیرعامل پیشین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز (شنبه 26 بهمن ماه 98) در خصوص «جریان وحدت میان کاندیداهای اصولگرای گچساران و باشت» فایل ضبط شده‌ای را منتشر کرد که نسخه‌ای از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت.
پاکدل در این رابطه اظهار نظر کرده و گفت: امروز با توجه به تماس‌های تلفنی و پیامک‌های همشهریان عزیز که اصرار دارند بنده موضعم را مشخص کنم، اینجانب به رأی حداکثری مردم احترام گذاشته و معتقدم نماینده‌ای که با رأی مردم انتخاب می‌شود، نماینده همه مردم اعم از کسانی که به وی رأی داده یا نداده‌اند.
پاکدل تشریح کرد: آقای تاجگردون نیز از این قاعده مستثنی نبودند، زمانی که دو دور  قبل  انتخاب شدند و بنده مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز بودم، همانطور که خود در مصاحبه‌شان اعلام کرده‌اند، اولین بار به دفتر بنده مراجعه کردند و با هم صحبتی داشتیم. بنده به ایشان گفتم مردم توقعاتی دارند، و 4 مورد مهم را به ایشان ذکر کردم.
پاکدل تصریح کرد: اول صداقت است، دوم زنده باد مخالف من را در عمل می‌پسندم، چون باید از همه پتانسیل‌ها استفاده شود و نباید به کسی که به نامزد منتخب رای نداده با نگاه خشم و غضب و کینه نگاه کند.
پاکدل افزود: سوم شایسته سالاری مهم است، چون شایسته‌ها می‌توانند بهتر توسعه و رونق دهند، چهارم عدم دخالت در کارهای اجرایی است، تا امورات درست و طبق روال پیش بروند.
پاکدل ابراز کرد: ایشان انگونه که باید عمل نکردند و از بنده توقعاتی داشتند که شایسته نبود، بنده خوشبختانه زیر بار برخی خواسته‌های این چنینی نرفتم.
پاکدل گفت: بنده سعی کردم در فضای مجازی آن زمان چیزی را نگویم، ولی با استناد پاسخ به سازمان‌های نظارتی که از بنده پاسخ می‌خواستند، می‌دادم و مقبول نیز واقع می‌شد. و پس از این هم جریاناتی برای بنده ایجاد کردند و بنده از این حیث پاسخ‌های مستند دادم.
پاکدل ابراز کرد: به کسانی که در حال حاضر کاندیدا هستند، صحبت‌هایی کردیم، و گفتیم اول باید نقد منصفانه فضای موجود شود، و دوم آنکه وحدت میان کاندیداها باید باشد.
پاکدل افزود: اقای بیعت اصل در موردی، و آقای زراعت کیش همراهی بیشتری در نقد منصفانه فضای موجود برآمدند.
پاکدل گفت: در نهایت این تصمیم گرفته شد که یک قشقایی، یک کاندیدا از غرب و یک کاندیدا از شرق حوزه در صحنه باشند و در نهایت وحدت صورت گیرد.
این اقدام انجام گرفت ولی برای وحدت کاندیدای غرب و شرق حوزه (حسینی و زینل زاده)  تلاش‌هایی شد، بنده نیز تا همین امروز 3 بامداد جلسه داشتیم، امروز در روستای زادگاه بنده هر دو طرف همایش دارند، و مردم اصرار دادند من اعلام موضع کنم.
پاکدل گفت: گرچه دوستان به این نتیجه رسیده‌اند وحدت محاسن زیادی دارد ولی به وحدت نرسیده‌اند. بنده هم با توجه به هزینه‌هایی که هم به لحاظ وقت، قلم، و فکر داده‌ام و هم تعهدی که داده‌ام، نمی‌توانم از هیچکدام از عزیزان اعلام حمایت نکنم. میدانم اگر از یک نفر حمایت کنم دیگری ناراحت خواهد شد، اما این ما هستیم که باید دلگیر باشیم که اگر وحدت می‌کردند ما بر سر دوراهی نبودیم، و لذا ما هستیم که باید ناراحت باشیم.
با توجه به بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها، و با کسب اجازه از آقای زینل زاده که فامیل و دوستان ایشان هم دوستان بنده هستند، در صورتی که هر دو عزیز در صحنه باشند، از آقای حسینی حمایت می‌کنم. اما عاجزانه از دو عزیز تقاضا دارم در این چند روز باقی مانده وحدت کنند و بنده با نهایت تلاش در خدمت وحدت خواهم بود.
حتماً این تقاضای جدی بنده است که اگر آقای حسینی برنده انتخابات باشند از پتانسیل‌های آقای زینل زاده، عسکری، و همچنین آقای تاجگردون برای رونق و توسعه و عبور از تبعیض و بی عدالتی و رفع مشکلات مردم نهایت تلاش و استفاده را بکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
آقای پاکدل عامل نفاق شدی نه وحدت به جان خودت مگر مردم تو دیگه مدیر عامل نمیشی آقای پاکدل خشمگین وعصبانی برای مدیر عاملی خودت شروع کردی ولی پایانش دست تو نیست این مردمند که تصمیم نهایی می گیرند آقای پاکدل آیا یک بار در خلوت به وجدان خود مراجعه کردی آیا تا به حال متوجه شده ای که خدا ناظر گفتار وکردار شماست که به خاطر منغت شخصی خود چقدر برای جلوگیری از توسعه وپیشرفت این شهرستان چقدر سنگ اندازی گرده ای
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست چی داری میگی دکتر پاکدل تمام تلاشش رو برا وحدت کرد بعد تو میگی عامل نفاق!!!
بویراحمد
United States
به کوری چشم شماها وحدت تا همینجا هم به نفع همه تمام شد . مهندس زینل زاده و حسینی و عسکری موفق بشن فرقی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
تو خودت که بخوای حمایت کنی یا نکنی
دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای پاکدل شما اگر راست میگوید نباید حمایت ازاین دو نفر که به قول خودتان میگوید باید یکی بشن همین شماها که تازه وارد سیاست شدهاید اختلاف بین بویر احمد میگزارید بخاطر پست خداوند شمارا هدایت کند
دیارم لیشتر
Iran, Islamic Republic of
همون اول هم نیروی حسینی بودی
صدحیف توهمون کارمند عادی بودی که حاج جعفری بهت پست مسول بهره برداری داد حالا به منطقه پشت کردی
United States
پاکدل مرد . حیف که اسمشو به زبون میاری. حیف پاکدل .
دیلی
United States
قضاوت با مردم. با حرف که نمیشه جواب بدی . پاکدل هیچوقت بهره برداری نبود. وقتی رئیس اداره بود جعفری پشت سر مرحوم نبی زا ده
سامان
Iran, Islamic Republic of
این پاراگراف آخرش جوک سال میشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل و سلام بر حسینی حسینی پیروز هست چرام یعنی بایاری با تمام وجود آمده حمایت از سید قدرت است
Iran, Islamic Republic of
تا هنوز فرصت هست به خاطر طرفداراتون وحدت لطفا 🙏
Iran, Islamic Republic of
تا وقت هست لطفا وحدت کنید
گچسارن
United Arab Emirates
درود بر پاکدل مرد شجاع کاردان و روراست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
پاکدل ... از این ب بعد از هر کی حمایت کردی ما میریم سمت رقیبت جناب اتحاد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد بویر احمد جناب دکتر غلامرضا پاکدل به امید سر بلندی و پیروزی💪🏻
دیل امیر .ک
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل عزیز و با غیرت ..کاش شمایی که به اسم دیل و هزاران اسم سوری نظر میدهی همین امروز با وجدان بیدار و بدون تعصب دقایقی فقط به سخنان مهندس عزیز گوش میدادی و اگر کمی منطق و وجدان.شرمسار از گفته ات با وضو اسم پاکدل که الحق نامش شایسته وجودش هست میاوردی ..پاکدل چون مرد هست و جایی در بین شما ندارد جیگرتون سوخته ..پاکدل مرد عمل روشنگری صادق خدا همیشه باتوست محبوب دلهایی
دیل امیر ک.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل عزیز و باغیرت ..دوست عزیزی که به اسم دیل و هزاران اسم سوری دیگر نظر می دهی ای کاش امروز فقط دقایقی به سخنان مهندس عزیز گوش میدادی و اگر کمی منطق و وجدان تو وجودت بود شرمسار از گفته هایت با وضو اسم پاکدل که الحق نامش شایسته وجود مبارکش هست رو میاوردی ...پاکدل چون مرد هست و جایی در بین شما ندارد اینقد جیگرتون رو سوخته .پاکدل مرد عمل روشنگری صادق هست که تاکنون احدی جرات مناظره با ایشان را نداشته و ندارد ...ای کاش سایت محترم کل سخنرانی و بیانات مهندس عزیز را به اشتراک می گذاشت. تا شما دوست عزیز به حقیقت های زیادی پی میبردی هرچند به قول معروف کسی که نمیخاد چیزی بشنوه هزاران گوش هم داشته باشه خودش به کری میزنه
.خدا هدایت تان کند..محبوب دلها پاکدل
محمد
United States
جناب دکتر پاکدل بر ما ثابت شده که قلم و اندیشه شما همیشه در جهت بهبود وضعیت می باشد و شک نداریم که تا همینجا هم زحمت زیادی کشیدید. و شک نداریم که اراء به سمت سید قدرت ریزش کرده .ان شاءالله برنده خواهیم شد
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکدل شجاع و با تدبیر
به امید پیروزی و شکست . و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی.
نه_به_بی_عدالتی
گچساران
United Arab Emirates
درود بر پاکدل شجاع و روراست
حسن
United Arab Emirates
مرد فقط پاکدل.
قشقایی
United Arab Emirates
به ولله زینل زاده و حسینی هر دو روی هم رفته نصف پاکدل نه واقعیت های مربوط به تاجگردون را نوشتن نه تلاش کردن و نه هزینه دادند و نه نصف پاکدل بر وحدت پافشاری کردند. پاکدل مردی است تکرارنشدنی
آبروی بویر احمد
United States
آقای زینل زاده هنوز متوجه نشدی بعضی طرفدارای تاج میان تو ستاد تو که تو وحدت نکنی . بخدا همه اینهایی که دورت رو گرفتن میخوان تو کنار نری . بخدا با وحدت کار تاج تمومه . هنوز هم فرصت هست.
Iran, Islamic Republic of
پاکدل چی شده کوتاه اومدی؟جمعیت طرفدار تاج گردون را دیدی مجبور شدی کوتاه بیای
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی به پاکدل میگن اخه مرد حسابی یک پست کوچیک هم زیاد بود حسینی اومد تو را گذاشت مدیرعامل حالا میگی مجبودم از حسینی حمایت کنم؟ واقعا دنیاش بی وفا شده
لیشتر
Romania
بله که از حسینی حمایت کنی چون حسینی هم که در جهت منافع شخصی شما کار انجام دهد،شما کسی هستی که هم ولایتی های خود رو به رای دادن به آقای حسینی میکنی در واقه واقع انها ،جناب پاکدل شما اگر به فکر منافع مردم لیشتر بودی از زینل زاده حمایت میکردی،متاسفانه شما منافع شخصی خود را بر منافع مردم ترجیح دادی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1