کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در بازدید از غرفه پایگاه خبری کبنا:

زارعی نظرش را درباره استانی شدن انتخابات بیان کرد

4 بهمن 1397 ساعت 11:56

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در پایان گفت: استانی شدن انتخابات یعنی همان انتخابات بدون مردم.


نماینده بویراحمد و دنا با همراهی مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های استان، رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسوولان از غرفه پایگاه خبری کبنانیوز در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان بازدید کرد.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ابتدا به جایگاه رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: ما رسانه‌ها را نماینده افکار عمومی می‌دانیم.
وی افزود: در طول این چند ساله مسوولیتم یک بار از رسانه‌ها شکایت نکرده‌ام و آنها را پای میز محاکمه نکشانده‌ام و بر این باور هستیم که رسانه‌ها زبان گویا و چشم بینای جامعه هستند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در پاسخ به سووالی مبنی بر استانی شدن انتخابات، اظهار کرد: استانی شدن انتخابات معایب و مزایا دارد و از طرفی بعد مردمی بودن نمایندگان کمرنگ می‌شود به این لحاظ که اگر نمایندگان استانی شوند در استان‌های وسیع‌تر سرکشی از مردم مشکل می‌شود و یک نماینده نمی‌تواند کل استان را مورد بازدید قرار دهد و مثلاً بازدید از تمام روستاهای یک استان مشکل می‌شود. در استان همانند کهگیلویه و بویراحمد با این همه مناطق مختلف و روستاهای زیاد برای یک نماینده سخت است که تمام آنها را سرکشی کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در پایان گفت: استانی شدن انتخابات یعنی همان انتخابات بدون مردم.


کد مطلب: 406675

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/sound/406675/زارعی-نظرش-درباره-استانی-شدن-انتخابات-بیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1