تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۶۹۵۹۹

تمام سناریو‌های دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی

۲
۰
تمام سناریو‌های دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی
کبنا ؛وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون پول نقد را برای یک‌ماه سپرده‌گذاری کنند. مهلت بازپرداخت در این حالت شش‌ماهه است و رقم اقساط ۶۰ میلیون تومان در ماه برآورد می‌شود!
به گزارش کبنا نیوز، وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در قالب طرح مهربانی ملی و با شعار «سقف مهربانی بلند است»، جذاب و وسوسه‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما فرمول خاص و تقریبا پیچیده‌ای دارد.به‌گزارش فرارو؛ وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در اصل همان وام قرض‌الحسنه است، ولی تنها به افرادی پرداخت می‌شود که میزان پول مشخصی را برای مدتی معین در بانک سپرده‌گذاری کنند. اصل پول همزمان با وام پس داده می‌شود، اما مشتری مجبور است یک ضامن معرفی کند. میزان وام علاوه بر مدت زمان انتظار، به میزان سپرده‌ای که شخص در بانک گذاشته بستگی دارد. طول دوره سپرده‌گذاری برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، حداقل یک‌ماه و حداکثر ۱۲ ماه خواهد بود. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کارمزد چهاردرصد محاسبه می‌شود. دوره بازگشت وام حداقل شش‌ماه است، اما گزینه تسویه یک سال، ۱۹ ماه، دو سال، ۳۰ ماه، سه سال، ۴۲ ماه، چهار ساله، ۵۴ ماه و حداکثر پنج ساله را نیز پیش‌رو دارید. هرچقدر زمان بازگشت وام کوتاه‌تر باشد، تسویه‌حساب زودتر انجام می‌شود، ولی از آن‌طرف رقم اقساط ماهانه بالا خواهد رفت. سود وام بانکی در حالت عادی ۲۳ درصد است، اما تسهیلات قرض‌الحسنه از پرداخت سود معاف هستند و اقساط ماهانه با احتساب چیزی به اسم کارمزد چهاردرصد محاسبه می‌شود. تسهیلات قرض‌الحسنه به همین خاطر محبوبیت دارد.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در کمترین زمان
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریع‌ترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون تومان پول نقد را برای یک‌ماه در بانک بگذارند. بانک ملی در پایان این دوره، اصل پول را برمی‌گرداند و مشتری اجاره دارد ۳۰۰ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه با مهلت بازپرداخت شش‌ماهه درخواست کند تا طول دوران بازپرداخت وام کاهش پیدا کند.
اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در این حالت حدود ماهی ۶۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. طبق قانون حاکم بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ قسط اول، شش میلیون تومان خواهد بود و پنج قسط بعدی را باید با فاصله یک‌ماه، به مبلغ ۶۰ میلیون تومان پرداخت کنید. وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با این سبک و سیاق به درد چه کسانی می‌خورد؟
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با اقساط بلندمدت
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان حداکثر در ۶۰ ماه تسویه کرد. در این حالت بانک توصیه می‌کند متقاضیان شش میلیارد تومان پول در حساب سپرده قرض‌الحسنه بخوابانند تا پس از یک‌ماه صبوری، اصل پول را همراه ۳۰۰ میلیون وام تحویل بگیرند. مهلت بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیونی برای این متقاضیان ۶۰ ماهه است که معادل پنج سال می‌شود. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی در این حالت تقریبا ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود و تنها در ابتدای سررسید هر سال رقم اقساط عدد متفاوتی خواهد بود. کسی که شش میلیارد تومان پول دارد، چرا باید لنگ ۳۰۰ میلیون وام باشد؟
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریع‌ترین حالت ممکن به کسی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون را برای یک‌ماه در بانک بگذارد
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کمترین سپرده
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، با سپرده‌گذاری ۳۰۰ میلیونی قابل دریافت است. اگر این میزان پول را برای سه‌ماه در صندوق قرض‌الحسنه بگذارید، می‌توانید پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون هم وام بگیرید.
وام ۳۰۰ میلیون بانک ملی را می‌توان با کمترین میزان سپرده یعنی ۸۱ میلیون و ۸۲ هزار تومان دریافت کرد. این مقدار پول را باید ۱۲ ماه در بانک بخوابانید و در انتهای دوره انتظار اصل پول و وام ۳۰۰ میلیون را دریافت کنید. اگر این گزینه‌ها به‌نظرتان جذاب می‌آیند، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود. نه اشتباه نخوانید؛ ۶۰ میلیون تومان قسط در هر ماه!
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان با سپرده‌گذاری مبلغ ۴۷۶ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان به‌مدت ۱۲ ماه دریافت کرد. در این حالت باید برای ۶۰ ماه یعنی پنج سال کامل، پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان قسط بدهید. این سناریو شاید به مستاجرانی کمک کند که ۵۰۰ میلیون تومان موجودی دارند و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر را در قالب پول پیش یا رهن دست صاحبخانه سپرد‌ه‌اند. اگر ۵۰۰ میلیون موجودیتان را سال آینده همین موقع به بانک ملی ببرید، شاید توانستید از عهده افزایش پول پیش سال آینده بربیایید.
وام قرض‌الحسنه بانک ملی برای خرید آیفون
وام قرض‌الحسنه بانک ملی با سقف ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود، اما اگر به وامی با رقم پایین‌تر نیاز دارید، باید برنامه‌ریزی را بر مبنای سناریو جدیدی انجام دهیم. بیایید فرض کنیم قصد خرید چیزی به ارزش ۸۰ میلیون تومان را دارید. سریع‌ترین راه رسیدن به این پول سپرده‌گذاری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است.
وام ۸۰ میلیونی بعد از یک‌ماه به شما تعلق می‌گیرد، ضمن اینکه می‌توانید اصل پولتان را هم بگیرید. در این مثال مدت بازپرداخت شش‌ماه است و باید ماهی ۱۶ میلیون قسط بدهید. اگر پول را خرج خرید چیزی کنید که در شش‌ماه بعدی، از میزان رشد تورم تاثیر بیشتری می‌پذیرد باز برد با شماست. اگر ۳۰۷ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان را برای یک ماه در حساب بخوابانید، می‌توانید همین ۸۰ میلیون را وام بگیرید و روی بازپرداخت ۱۲ ماهه، با اقساط هفت میلیون و ۲۷۳ هزار تومان در ماه حساب باز کنید. اگر ۴۴۴ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان را یک‌ماه در بانک بگذارید، امکان افزایش دوره بازپرداخت تا ۱۸ ماه را خواهید داشت. رقم اقساط وام ۸۰ میلیونی در این حالت ماهی پنج میلیون تومان می‌شود. کمی عجیب غریب شد، اما برای خرید گوشی موبایل بد نیست.
وام قرض‌الحسنه بانک ملی برای خرید ماشین
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را می‌توان برای خرید ماشین پژو پارس، رانا پلاس یا ماشینی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان استفاده کرد. آن‌هم در شرایطی که فقط ۳۸۵ میلیون تومان پول دارید. همین پول را در صندوق قرض‌الحسنه بانک ملی بگذارید و سه‌ماه صبر کنید. در پایان قرارداد، اصل پول را با ۳۰۰ میلیون وام تحویل می‌گیرید.
اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی را در این سناریو ظرف مدت یک‌سال قابل پرداخت است و مبلغ هر قسط ۲۷ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان محاسبه می‌شود. چنانچه برای خرید ماشین ۸۰۰ میلیونی دورخیر کرده‌اید، ولی فقط ۵۷۷ میلیون موجودی دارید، می‌توانید آن را در بانک ملی بخوابانید و پس از سه‌ماه ۸۷۷ میلیون تومان شامل اصل سپرده و ۳۰۰ میلیون وام، تحویل بگیرید. اگر خوش اقبال باشید و قیمت ماشین بعد سه ماه ثابت باقیمانده باشد، در این فرآیند برنده شده‌اید. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در این حالت، به‌صورت یک‌ساله و از قرار ماهی ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت کبنا ...چرا وقتی از عملکرد ضعیف آقای دانش آموز مدیر بانک ملی استان حرف میزنیم شما بلافاصله خبر رو حذف میکنید .
معنی بانکداری بدون ربا را هم فهمیدیم !!!!!

این نحوه وام دادن با توجه به تورم موجود در کشور ! عملا دزدی از جیب مردم است!!!
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1