تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۶۷۴۵۵
هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به حال خود رها شده است

بزن و بکوب داور در غیاب خداداد افشاریان؟ (+ فیلم )

۹
۰
بزن و بکوب داور در غیاب خداداد افشاریان؟ (+ فیلم )
کبنا ؛خداداد افشاریان_ رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد_ هیئت فوتبال را رها کرده و در برج‌های تهران و آب و هوای پایتخت خوش می‌گذراند و ککش نمی‌گزد که چه بر سر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، فوتبالیست‌های او، تیم نفت و گاز گچساران و لیگ استان می‌آید. خبرگزاری فارس از درگیری فوتبالیست‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دهد و می‌نویسد: نماندن افشاریان در استان و سکنی گزیدن دائمی در تهران و مقیم مرکز شدن و نیامدن به یاسوج موجب شده تا حواشی بر فوتبال استان حکمفرما شود.
به گزارش کبنا، این خبرگزاری در ادامه می‌نویسد: استان کهگیلویه و بویراحمد مهد استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال است.
موید این گفته‌ها هنرنمایی فرزندان استان در تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران برمی‌گردد که با کمترین حمایتی از سوی مسئولان توانستند بیشترین افتخارات را برای این استان کسب کنند.
اما گذشته از این‌ها مدیریت فوتبال مبحثی مهم برای توسعه و تعالی این رشته مهم و مهیج ورزشی بوده که اگر مدیریتی وجود نداشته باشد فوتبال رو به نابودی و زوال می‌رود.
در استان کهگیلویه و بویراحمد با روی کار آمدن خداداد افشاریان یکی از داوران بین‌المللی و پیشکسوت فوتبال کشور و رئیس کنونی کمیته داوران کشور و یکی از ۸ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همه گمان می‌کردند که فوتبال استان دچار تغییر و تحول خواهد شد اما خداداد افشاریان در تقسیم وظایف خود میان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت فوتبال و همچنین حضور در هیئت رئیسه فدراسیون و کمیته داوران شاید یک دهم وقت خود را نیز به استان خود تخصیص نداد.
گویی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم  شنیده و می‌دانسته که چنین وضعیتی بر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاکم است که در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان این موضوع مهم را به افشاریان گوشزد کرد و از او خواست تا در استانش بیشتر بماند.
همین نماندن افشاریان در استان و سکنی گزیدن دائمی در تهران و مقیم مرکز شدن و نیامدن به یاسوج موجب شده تا حواشی بر فوتبال استان حکمفرما شود.
اگر چه در فوتبال کشور نیز وضعیتی گل و بلبل مشاهده نمی‌کنیم و شاهد این مدعا درگیری در لیگ دسته اول فوتبال کشور و ناتمام ماندن دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و داماش گیلان به دلیل مشکلات داوری از دست پخت‌های آقایان است، اینجا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد دقیقاً در همین روز در رده نوجوانان شاهد درگیری و بزن و بکوب و کتک کاری داور توسط رده‌های پایه بودیم.
             
بازیکن جوان و نوجوان و رده پایه وقتی می‌بیند نظم و انضباطی بر فوتبال استان حاکم نیست قطعاً دست به چوب و چماق برده داور را با مشت و لگد نوازش می‌کند حال باید از آقای افشاریان پرسید آیا نمی‌خواهید به استان خودتان سفر کنید یا می‌خواهید همچنان مقیم تهران بمانید.
هر چند حکم این بازیکنان توسط آقای سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان که از قضا او ساکن شهر یاسوج است! صادر شده اما  وقتی بازیکن نوجوان به وضعیت فوتبال استان واقف بوده و نظم و تدبیری نمی‌بیند دست به چنین اقداماتی می‌زند.
همین چند روز پیش بود که یکی از تیمداران به دلیل بی‌عدالتی و بی‌نظمی تصمیم به اقدامی انتحاری گرفته بود که اگر چنین اقدامی انجام می‌داد نه تنها برای فوتبال بلکه چیزی برای خود استان باقی نمی‌ماند.
یا همین چند ماه پیش که باز هم یکی از داوران فوتبال استان در استادیوم 15 هزار نفری یاسوج دست به اقدامی زد که در صورت عدم حضور مسئولان ورزش استان و عده‌ای از خیرخواهان ورزش؛ در تاریخ فوتبال استان و ایران برای همیشه به عنوان لکه سیاهی باقی می‌ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایرانی
Romania
چه ربطی به افشاریان داشت اینا ک گفتی با افشاریان مشکل داری یه چیز محکمه پسند پیدا کن
Iran, Islamic Republic of
اصل ربطش و افشاریان ربط داره که ای کله سی سرش گشاده
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگ جای تاسف داره
پارسا فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
مسولیت پذیری در توان هر کس نیست خداداد فکر نمی کرد روزی داور بشه .....وله این جایگاه برید حیف اگر جنگل بسوزه
Iran, Islamic Republic of
شماها که به این شکل وحشی گری در ميدان فوتبال می کنید چه انتظاری از دیگران دارید بفرض افشار هم باشد ورزشکار امتیازات اولش ادب اون
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا اونایی که انتخابش کردن ،اخه ای که خودش نیامد رای گیری شد و انتخاب شد،حالا کشور سرو صاحب داره که فوتبال استان داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
افشاریان انسان کاردرستیه
Iran, Islamic Republic of
افشاریان انسان با تدبیریست
Iran, Islamic Republic of
به هر صورت داور بدبخت را شوت کردند ،خداوندا همه ما را به راه راست هدایت فرما
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1