تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۶۳۷۰۶
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور:

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار ۴ فوتی بر جا گذاشت

۰
واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار ۴ فوتی بر جا گذاشت
کبنا ؛معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور: اتوبوس حامل مسافران کشور عراق صبح امروز در محور نیشابور به سبزوار، ۳۵ کیلومتری نیشابور واژگون شد. در این حادثه ۴ نفر فوت و ۱۹ تن مصدوم شدند. حال چهار نفر از مصدومین وخیم است.
سید حمید حسینی در این باره به ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح امروز در ۳۵ کیلومتری جاده نیشابور به سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، یک آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند و بررسی ها در حال انجام است و چهار مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده اند و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در حال رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور ،فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.
مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

              
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
فایل های مرتبط
1