کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبه برخی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛

نامه‌ی سرگشاده خطاب به جاودان سیرت؛ منازل سازمانی را از مرفهین بی‌درد بگیرید

4 ارديبهشت 1402 ساعت 8:05

برخی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد طی ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جدید این دانشگاه مطالبه‌ای را از او خواسته‌اند و از آن به عنـوان مطالبه عمومی پرسنل دانشگاه نام برده‌اند.


برخی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد طی ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جدید این دانشگاه مطالبه‌ای را از او خواسته‌اند و از آن به عنـوان مطالبه عمومی پرسنل دانشگاه نام برده‌اند.
به گزارش کبنا، در متن این نامه آمده است
جناب آقای دکتر جاودان سیرت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام
همانگونه که خود می‌دانید و گا‌هاً در برخی از اخبار درج شده در سایت‌های خبری پربازدید و پرطرفدار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم می‌بینیم، از سنگینی وزن صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کم گفته نشده است.
عقبه‌ی مدیران قبلی نشان داده است که هر کسی توان تحمل سنگینی این صندلی را ندارد به گونه‌ای که برخی مدیران را پس از پیاده شدن از آن، راهی راهرو‌های پرپیچ و خم دادگستری و نهاد‌ها نظارتی و نموده است و برخی مدیران را هم زیر یکسال به زمین‌زده است!!!!
پس کاملاً مبرهن است که این صندلی با هیچ کسی عقد اخوت نبسته است و هر مدیری که خارج از اهداف دانشگاه گام برداشته است را با رسـوایی پیاده کرده است.
حال که مدت دو ماه از ریاست جنابعالی بر این مسند می‌گذرد اولین مطالبه از شما شفاف‌سازی خانه‌های سازمانی محوطه دانشگاه می‌باشد.
پرسنل دانشگاه حق دارند بدانند این منازل در اختیار چه کسانی است؟؟
آیا افرادی که که این منازل در اختیارشان هست مستحق دریافت آن بوده‌اند؟؟؟
طبق شنیده‌ها برخی از ساکنین این منازل با سواستفاده از جایگاه خود هزینه‌های سنگینی جهت بازسازی و تغییر دکوراسیون این منازل طبق سلیقه‌ی خود از منابع دانشگاه مصرف نموده‌اند
برخی از ساکنین نیز علیرغم دریافت نامه تخلیه از سوی مدیر پشتیبانی اسبق توجهی ننموده و هنوز در این منازل سکونت دارند
آیا این حق است که برخی از پزشکان به علت نداشتن مسکن و امکانات رفاهی مناسب استان را ترک نمایند و عده‌ای مرفه بی‌درد که خود نیز دارای منازل مسکونی لاکچری در مرکز استان هستند در این منازل سکونت نمایند.
از جنابعالی انتظار می‌رود در زمینه شرایط واگذاری این منازل، و همچنین حیف و میل اموال دانشگاه جهت پرسنل و افکار عمومی شفاف‌سازی شود.
خداوند یار و یاورتان


کد مطلب: 461462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/461462/نامه-ی-سرگشاده-خطاب-جاودان-سیرت-منازل-سازمانی-مرفهین-بی-درد-بگیرید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1