کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا وضعیت شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را بررسی می‌کند؛

بخش دوم) با سرپرستی امیری شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد آخر شد / آقای سرپرست مردم بهارستان گچساران را دریاب!

29 فروردين 1402 ساعت 20:06

بر اساس گزارش منتشره از سوی شرکت مخابرات ایران، امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، پایین‌تر از استان‌های سیستان و بلوچستان قرار گرفته و رتبه آخر را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.


بر اساس گزارش منتشره از سوی شرکت مخابرات ایران، امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، پایین‌تر از استان‌های سیستان و بلوچستان قرار گرفته و رتبه آخر را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.
به گزارش کبنا، در پی انتنشار گزارش این پایگاه خبری در خصوص عملکرد سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، برخی از شهروندان از عملکرد مخابرات استان اظهار گلایه کردند.
در همین خصوص، یکی از ساکنین منطقه بهارستان گچساران در تماس با دفتر کبنانیوز، ضمن اظهار نارضایتی از عملکرد مخابرات گفت: بیش از 20 روز است که تلفن ثابت منطقه بهارستان قطع شده و هنوز اقدامی از سوی مخابرات برای اتصال آن صورت نگرفته است.
این شهروند گچسارانی گفت: ما با وجود این‌که هزینه تلفن را واریز کرده‌ایم، اما حالا بیش از 20 روز است که نمی‌توانیم از وای‌فای استفاده کنیم و مهلت آن نیز در حال اتمام است.
وی ادامه داد: همان اوایل هم علیرغم پیگیری‌های مکرر ما، گفتند که مشکل از کابل زیرزمینی است. اما با این وجود، هنوز قطعی کابل رفع نشده است.

بیشتر بخوانید؛
 
یک سوال بزرگ درباره مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد / حذف ادارات مخابرات شهرستان‌های بهمئی و دنا از چارت اصلی مخابرات ایران

با خمودگی و کرختی‌ای که بر مدیریت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، چنین ناکارآمدی‌هایی دور از انتظار نیست.
بسیاری از کارآفرینان نیز طی سال‌های گذشته از قطعی‌های مکرر شبکه شهرک‌های صنعتی استان به‌ویژه شهر یاسوج اظهار گلایه کرده‌اند. تا جایی که سال گذشته، شبکه شهرک فرودگاه یاسوج تبدیل به یکی از معضلات عمومی استان شده بود.
در چنین شیوه مدیریتی‌ای است که بر اساس گزارش‌های معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شبکه مخابرات ایران، مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد رتبه آخر را به خود اختصاص می‌دهد.
گفتنی است بر اساس یکی از گزارش‌های منتشر شده، که در آن به گزارش عملکرد دوازده ماهه مدیران مخابرات منطقه اشاره شده است، مدیر منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نظر رضایت مدیران ارشد مخابرات ایران، با امتیاز شش ممیز 25 رتبه آخر را در بین مدیران کل مناطق کشور کسب کرده است.
این در حالی است که استان‌هایی همچون ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان و سیستان و بلوچستان که از نظر توسعه‌یافتگی یا هم‌سطح کهگیلویه و بویراحمد هستند و یا در مواردی توسعه‌نیافته‌تر از آن، بالاتر از کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته‌اند.  
حال می‌توان پی برد که چرا امیری با 34 سال سابقه، هنوز سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد است و نتوانسته است حکم مدیرکلی را بگیرد.


کد مطلب: 461240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/461240/بخش-دوم-سرپرستی-امیری-شرکت-مخابرات-کهگیلویه-بویراحمد-آخر-آقای-سرپرست-مردم-بهارستان-گچساران-دریاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1