کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی قوه قضاییه:

رضا کیانیان مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ / درمورد پرونده زیباکلام و آذر منصوری، قرار منع تعقیب صادر شده

23 اسفند 1401 ساعت 14:07

سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.


مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از انتخاب، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.
او افزود: در مورد پرونده آقای زیباکلام و خانم منصوری، در وقت اداری روز گذشته قرار جلب دادرسی صادر شده است و اتهام آنها نیز نشر اکاذیب در فضای مجازی است و برای هر دو نفر نیز به خاطر فعالیت تبلیغی علیه نظام، قرار منع تعقیب صادر شده است.
 


کد مطلب: 459780

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/459780/رضا-کیانیان-مرتکب-نشر-اکاذیب-قصد-تشویق-اذهان-عمومی-شده-درمورد-پرونده-زیباکلام-آذر-منصوری-قرار-منع-تعقیب-صادر-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1