تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۵۳۹۲۸
سفر خبرنگار کبنانیوز به منطقه جلاله شهرستان دنا:

بخش پنجم) خبری از بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه جلاله نیست!

۲
بخش پنجم) خبری از بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه جلاله نیست!
کبنا ؛برخی از عمده‌ترن وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستا‌ها، تهیه و اجرای طرح هادی و حمایت از ساخت و ساز مسکن روستای با اعطای وام و همچنین تلاش برای بهینه‌سازی و تقویت بنیه ساختمان‌های قدیمی در روستا‌ها می‌باشد.
به گزارش کبنا، در دیداری که کاروان خدمات‌رسانی بنیاد امام از منطقه محروم جلاله در شهرستان دنا داشت، در مشاهدات میدانی و همچنین پرس و جو از اهالی منطقه، علامت چندانی از حضور بنیاد مسکن و ایفای وظایف و نقش خویش دیده نمی‌شد. خانه‌های روستا به صورت کامل از مدل‌های ساخت غیر از نمونه‌های مورد نظر بنیاد مسکن بودند و این حاکی از ساخت و ساز‌های خود مردم بوده که بنیاد مسکن در این خصوص اقدامی نداشته و وامی برای ساخت و ساز به مردم پرداخت نکرده است. در خصوص طرح هادی نیز گویا مطالعاتی انجام شده ولی اقدام خاصی صورت نگرفته است، ضمن اینکه اجرای طرح هادی شایسته نیازمند ساخت مسکن‌های مناسب است.
بیشتر مردم روستا به یاد نداشته‌اند که بنیاد مسکن به این روستا سر‌زده باشد و یا دیداری با مردم این منطقه تدارک دیده باشند. با توجه به اینکه منطقه جلاله در نقاط دوردست استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد، لازم است مسئولان مربوطه در این خصوص احساس تعهد کرده و راساً با حضور و ارشادات لازم برای مردم، تعهد خویش را به انجام برسانند.

ضرورت دارد که بنیاد مسکن شهرستان دنا (به مدیریت یزدان جهان بین) و بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد (به ریاست روح الله عمادی) و همچنین معاونت عمرانی استانداری در این خصوص پاسخگو بوده و با حضور پررنگ خویش در باب اعطای وام‌های مسکن و اجرای طرح هادی منطقه جلاله در شهرستان دنا اقدامات لازم را انجام دهند.

نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1