کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به صحبت‌های مدیرعامل بیمه ایران؛

جناب شکور یا مغلطه می‌فرمائید یا متوجه قضیه برگشت بودجه نشده‌اید!؟

26 مهر 1401 ساعت 20:47

احتمال دارد که مدیرعامل محترم بیمه ایران، متوجه مسأله ذکر شده در گزارش کبنا نیوز نشده و بودجه مدنظر را با بودجه جاری دستگاه تحت اشراف خود (از هزینه‌های جاری شعبه بیمه ایران در استان و حقوق کارکنان و... ) اشتباه گرفته باشد


چندی پیش گزارشی تحت عنوان «قصه پرغصه برگشت بودجه؛ این بار بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان»، در پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز انعکاس یافت که حاکی از گزارشات مردمی و نقل از سوی برخی از کارکنان ادارات طرف قرارداد با بیمه ایران در استان بود و از سوی دیگر تأییدی از سوی دفاتر امورات بیمه‌ای ایران در سطح شهر یاسوج نیز بوده است.
علاوه بر موارد مطروحه، بررسی میدانی و پرس و جو از شهروندانِ بیمه‌گزار بیمه ایران موئد این امر است و با سابقه بیمه‌گری بیمه ایران در استان، دریافته‌اند که در یکسال اخیر، این بیمه به نسبت سال‌های قبل، در تصادفات خودرویی و امور بیمه‌ای دیگر (همچون پزشکی و... )، خسارات پرداختی خود را کاهش داده که این امر را می‌توان با اندک ساعتی نظرسنجی از مردم در سطح شهر یاسوج و یا ساعتی کسب نظر از مراجعان به واحد خسارت بیمه ایران (جنب مصلی شهر یاسوج) این امر را جویا شد!
جناب آقای حاج شکور ریاست محترم بیمه ایران در گزارشی تحت عنوان «هیچ اعتباری در این شرکت بازگشت داده نشده است»، مدعی شده است که هیج بازگشت بودجه‌ای در این شرکت بیمه دولتی اتفاق نیفتاده است! گویی‌ایشان متوجه گزارش رسانه کبنانیوز مبنی بر تقسیم‌بندی دوگانه برگشت بودجه نشده است (نوع دوم که شامل دستگاه‌های خسارت ده بوده که با عدم پرداخت خسارات منصفانه و ارائه آمار مبنی بر پرداخت خسارت کمتر نسبت به سال قبل برای تهران و وانمود کردن به کاهش خسارات به مردم استان و به ضرر مردم، برای دستگاه خود تشویق و پاداش و.... فراهم می‌آورند! ) این امر واضح است و حتی با بررسی اسناد پرداختی خسارت در چند سال اخیر می‌توان براحتی به صحت این مسأله پی برد و می‌طلبد که مقامات استانی به بررسی این مسأله بپردازند.
احتمال دارد که مدیرعامل محترم بیمه ایران، متوجه مسأله ذکر شده در گزارش کبنا نیوز نشده و بودجه مدنظر را با بودجه جاری دستگاه تحت اشراف خود (از هزینه‌های جاری شعبه بیمه ایران در استان و حقوق کارکنان و... ) اشتباه گرفته باشد و با لحاظ این بودجه، برگشت بودجه را در این شرکت منتفی دانسته، در حالی که منظور از برگشت بودجه، عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان به نفع شرکت بیمه ایران و ضرر مردم است.
همچنین اگر ادعایی مبنی بر ارائه خدمت مطلوب به مردم استان از سوی مدیریت این بیمه مطرح می‌شود، باید دانسته شود که بهترین نوع خدمت از سوی شرکت‌های بیمه به مردم، پرداخت خسارات آن‌ها و تسکین آلام آن‌ها با جبران خسارات و صدمات وارده است و نه اینکه بخشی از خسارت از جبیب مردم پرداخت شود و لاغیر!


کد مطلب: 453420

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/453420/جناب-شکور-یا-مغلطه-می-فرمائید-متوجه-قضیه-برگشت-بودجه-نشده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1