کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سازمان هواشناسی اعلام کرد

هواشناسی اربعین؛ پیش‌بینی آسمان صاف همراه با غبار محلی در شهر‌های کربلا، نجف و سامرا

20 شهريور 1401 ساعت 14:15

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در کشور عراق صاف همراه با غبار محلی و احتمال وقوع پدیده گردوخاک خواهد بود.


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در کشور عراق صاف همراه با غبار محلی و احتمال وقوع پدیده گردوخاک خواهد بود.
به گزارش کبنا، مطابق اعلام سازمان هواشناسی آسمان شهر مهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک پیش‌بینی شده است. حداکثر دمای این شهر ۴۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.
شلمچه در استان خوزستان امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده و حداکثر دما آن به ۴۵ درجه خواهد رسید. در چذابه و قصرشیرین آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک پیش‌بینی شده است. حداکثر دمای این دو شهر به ترتیب ۴۷ و ۴۲ درجه خواهد بود.
در شهر نجف حداکثر دما ۴۴ درجه بالای صفر با آسمان صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آسمان کربلای معلی صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال گردوخاک پیش‌بینی شده و حداکثر دما این شهر ۴۴ درجه خواهد بود.
آسمان در شهر‌های کاظمین و سامرا نیز صاف همراه با غبار محلی و احتمال گردوخاک پیش‌بینی شده است. حداکثر دما این شهر‌ها ۴۳ درجه طی امروز خواهد بود.


کد مطلب: 452348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/452348/هواشناسی-اربعین-پیش-بینی-آسمان-صاف-همراه-غبار-محلی-شهر-های-کربلا-نجف-سامرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1