کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

جولان بانیان وضع موجود در کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون اجرایی سجادی، رئیس دانشگاه پیام نور شد

22 اسفند 1400 ساعت 19:06

گفتنی است که با ریاست بی‌نیاز بر دانشگاه پیام نور، همان سیاست‌های قبلی پیگیری می‌شود و به نظر می‌رسد که با به‌کارگیری مسببان وضع موجود، امیدی به تغییر این وضعیت وجود نداشته باشد


با ریاست بی‌نیاز بر دانشگاه پیام نور، همان سیاست‌های قبلی پیگیری می‌شود و به نظر می‌رسد که با به‌کارگیری مسببان وضع موجود، امیدی به تغییر این وضعیت وجود نداشته باشد.
به گزارش کبنا، رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، ارسلان بی‌نیاز به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. بی‌نیاز جایگزین سید سجاد سجادی خواه رئیس قبلی دانشگاه پیام نور استان شد. گفتنی است که بی‌نیاز معاون اجرایی سجادی در دانشگاه پیام نور بوده است.
اگر دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به چنین وضع نامطلوبی دچار شده است، دلیل اصلی آن سوءمدیریت کسانی است که از بانیان وضع موجودند. یکی از این بانیان ارسلان بی‌نیاز است که در دوره ریاست سجادی بر دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معاون اجرایی او بوده است.  
اگر قرار است که تغییری در دانشگاه رخ دهد، سکان مدیریت باید به دست کسانی سپرده شود که همسو با مجموعه مدیریتی و سیاسیِ دولت حاکم‌اند. اما متأسفانه در بسیاری از پست‌های مهم مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد که دانشگاه فراموش‌شده پیام نور نیز یکی از آنهاست، این اصل اساسی رعایت نشده است.
در تعطیلی عملی دانشگاه، بی‌بازدهیِ آن و از همه مهمتر بدهکاری هنگفت و آسیب‌های بسیاری که در دوره ریاست سجادی بر این دانشگاه گذشت، بی‌نیاز نیز شریک است.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد چگونه کسی که بانی وضع موجود است در قامت ریاست دانشگاه پیام نور استان قرار گرفته است؟ مگر قرار نبود که با تغییر دولت و شروع به کار این دولت، سیاست‌های آن اجرایی شود؟
گفتنی است که با ریاست بی‌نیاز بر دانشگاه پیام نور، همان سیاست‌های قبلی پیگیری می‌شود و به نظر می‌رسد که با به‌کارگیری مسببان وضع موجود، امیدی به تغییر این وضعیت وجود نداشته باشد.


کد مطلب: 445768

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/445768/جولان-بانیان-وضع-موجود-کهگیلویه-بویراحمد-معاون-اجرایی-سجادی-رئیس-دانشگاه-پیام-نور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1