کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

کنش‌های متعارض سید ناصر و تاجگردون / آقای سید ناصر دوران بزن دَر رو تمام شد

20 اسفند 1400 ساعت 15:00

رقابت‌های انتخاباتی و سیاسی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حال پیدایش است و احتمال می‌رود جوی که در عالم سیاست بر این حوزه انتخابیه غالب شده خیلی به نفع سید ناصر حسینی‌پور نباشد. آیا باید منتظر تحرکات بعدی سید ناصر ماند یا او دیگر توان تغییر این فضا را ندارد.


رقابت‌های انتخاباتی و سیاسی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حال پیدایش است و احتمال می‌رود جوی که در عالم سیاست بر این حوزه انتخابیه غالب شده خیلی به نفع سید ناصر حسینی‌پور نباشد. آیا باید منتظر تحرکات بعدی سید ناصر ماند یا او دیگر توان تغییر این فضا را ندارد.
به گزارش کبنا، کنش‌های سیاسی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت وضع و حال خود را دارد. در حالی که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت کمترین اظهارات را در حوزه‌های مختلف دارد، غلامرضا تاجگردون فارغ از مجلس، مجال بیشتری دارد که با استوری و پست‌های اینستاگرامی کما فی سابق نظرها را به خود معطوف کند. تاجگردون از مسئولان مطرح کشوری هست که نسبت به سایرین بیشترین بهره را از فضای مجازی می‌برد.
هواداران تاجگردون و مدیران منتسب به او، این روزها بیش از طرفداران سید ناصر حسینی پور برای حاج غلام فعالیت دارند. بارها در فضای مجازی مشاهده شده که عکس صفحات مختلف اینستای تاجگردون توسط افراد مختلف در گروه‌های «واتس آپی» دست به دست می‌چرخد. مدیران تاجگردونی هم از هر فرصتی به ویژه هنگام تودیع خود سعی می‌کنند که حق مطلب را در خصوص «تاجگردون» ادا کنند و به تمجید از وی بپردازند. به نظر می‌رسد که آنها هدف دار به دنبال این هستند که نام «تاجگردون» همیشه بر سر زبان‌ها ساری باشد. از آن طرف «سید ناصر» بعد از انتقادهای تندش از مدیریت پرویز یزدان پناه رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و حواشی که در پی داشت، دیگر حرف خاصی از او شنیده نشد. سید ناصر این روزها کمترین نمود و فروغ را دارد. سید قدرت حسینی بحرینی برادر بزرگ سید ناصر که انتظار می‌رفت نقش بیشتری در مناسبات اجتماعی و سیاسی ایفا کند نیز به دلایل فعلاً نامعلوم سکوت اختیار کرده و گپ و گفتی از او به گوش نمی‌رسد. در باره پیدایش این شرایط حوزه انتخابیه گچساران و باشت به زودی بیشتر خواهیم نوشت.
به گزارش کبنا، نماینده مردم گچساران در مجلس دهم با انتشار یک استوری به مصوبه حذف ارز 4200 تومانی واکنش نشان داد.
غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق مجلس با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: انفجار قیمتی در سال 1401؛
_ در سال 1401 نرخ حقوق گمرکی برای کالاهای اساسی از 4 درصد به 1 درصد تقلیل یافت و برای بقیه کالاها همان 4 درصد است.
_ در سال 1401 نرخ ارز محاسبه ارزش گمرکی کالاهای وارداتی از 4200 تومان به عدد بالای 22000 تومان [ETS] افزایش یافت.
_ محاسبه حقوق گمرکی یک کالا حاصل ضرب میزان واردات در نرخ حقوق گمرکی در عدد 22000 [ETS] است.
_ آیا انفجار قیمتی برای کالاهای وارداتی شامل کالاهای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای و بالنتیجه کل قیمت‌ها اتفاق نمی‌افتد.
_ آیا مجلسیان به شکل عام با محاسبه و علم این مصوبه را داشتند.




تاجگردون همچنین در توئیتی خطاب به مالک شریعتی نوشت: قرار بود بعد از بودجه، شفافیت را تصویب کنید. چه شد، استیضاح اوجی اومد وسط.


تاجگردون در باره لایحه بودجه 1401 مطلب دیگری نوشت و آورده که خیلی ساده نوشتم، بخوانید.



غلامرضا تاجگردون همچنین در یادداشت کوتاهی به گازرسانی به منطقه «عزیز ماهور و میشان» واکنش نشان داد امیدوارم حق مهندس فولادی به زودی ادا شود.



           

به گزارش کبنا، در حالی که تمجید از غلامرضا تاجگردون زیاد است، اما انتقاد از سید ناصر حسینی‌پور روز به روز بیشتر می‌شود. در فضای مجازی آمده، شیرزادی ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت که ۶ ماه دیگر تا پایان بازنشستگی داشته، با پیگیری‌های نماینده باشت و گچساران، عزل شد. شیرزادی در مراسم تودیع خود گفت: اعتبارات باشت در دوران تاجگردون میلیاردی شد.

             
همچنین کلیپی در فضای مجازی پخش شد که یکی از سادات «بیدک» به شدت از سید ناصر حسینی‌بحرینی انتقاد کرد و گفت: ما را تحریم کردی، تحریمت خواهیم کرد.

 


کد مطلب: 445682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/445682/کنش-های-متعارض-سید-ناصر-تاجگردون-آقای-دوران-بزن-د-ر-رو-تمام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1