کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از انتشار مطلبی در پایگاه خبری کبنانیوز انجام گرفت

آقای سرپرست معاونت سیاسی در عوض پیام دادن، شفاف سازی کنید

29 بهمن 1400 ساعت 0:12

 بعد از انتشار مطلب کبنانیوز در رابطه با تردیدها نسبت به ادامه کار سید جواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ایراد وارده بر ادامه کار او به دلیل احتمال بازنشستگی وی به جهت عدم امکان تعدیل مدرک ارشد و هم چنین نداشتن جانبازی برای  ادامه خدمت وی به جای شفاف سازی و روشن کرد این ابهامات یک متن تقدیر و تشکر صادر کرده است.


 بعد از انتشار مطلب کبنانیوز در رابطه با تردیدها نسبت به ادامه کار سید جواد هاشمی سرپرست معاونت سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] و ایراد وارده بر ادامه کار او به دلیل احتمال بازنشستگی وی به جهت عدم امکان تعدیل مدرک ارشد و هم چنین نداشتن جانبازی برای  ادامه خدمت وی به جای شفاف سازی و روشن کرد این ابهامات یک متن تقدیر و تشکر صادر کرده است. متنی که البته اصالت قطعی آن توسط این پایگاه خبری رد و یا تأیید نمی‌شود ولی برخی رسانه‌ها نیز آن را منتشر کرده‌اند. فحوای این متن چیزی جزء مقصر جلوه دادن رسانه‌ها و حاشیه سازی از سوی آنها نیست. در حالی که مطلب کبنانیوز در قالب یک مطالبه مطرح شده بود و انتظار می‌رفت این مطالبه به صورت اصولی پاسخ داده می‌شد ولی در عوض شاهد هجمه شدیدی از سوی افراد مختلف علیه این پایگاه خبری با بهانه تعریف و تمجید شخصیتی از جناب هاشمی بودیم. این پایگاه خبری هیچ گاه قصد اسائه ادب به هیچ کدام از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را نداشته است ولی در مسیر مطالبات مردمی از هیچ تهدید و مظلوم نمایی و تهمت زنی علیه خود نه تنها نمی‌هراسد که ثابت قدم تر از گذشته در این راه گام بر می‌دارد.
اینک نیز سؤالات و ابهامات ما به عنوان نماینده افکار عمومی از سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی به شرح زیر است؛
۱- چرا حکم سرپرستی آقای هاشمی تا این اندازه به درازا کشیده شده است؟
۲- اگر پرونده وی به هر دلیلی مشکلی دارد چرا باید استان کهگیلویه و بویراحمد معطل وی باشد؟
۳- آیا موضوع تعدیل مدرک تحصیلی مطرح شده در مطلب قبلی واقعیت داشته است یا خیر و اگر کذب بوده است چرا به جای مظلوم نمایی همین یک کلمه خیر به مردم گفته نمی‌شود؟
۴- آیا موارد دیگر از جمله اقدام به تشکیل پرونده در این مرحله توسط آقای هاشمی برای موضوع جانبازی صحت دارد و یا موضوع چیز دیگری است؟ و آیا اصلاً آیا جناب هاشمی درصد جانبازی دارد و اگر دارد پس مشکل کار وی در کجاست و چرا تاکنون از این سهمیه و امتیاز استفاده نشده است؟
 مجدداً تاکید داریم که پرونده و نحوه برخورد با موضوع معاون سیاسی و امنیتی آزمون مهمی برای راست آزمایی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و هر اقدامی در این زمینه در زیر ذره بین رسانه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش کبنا، متن منتسب به سید جواد هاشمی‌مهر سرپرست معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است.
با نام و یاد خدا
 اُفَوِّضُ اَمری اِلی اللهِ واللهُ بَصیرٌ بالعباد
 خدای رحمان را شاکرم که توفیق خدمتگزاری و نوکریِ مردمی فهیم، عزیز، غیور، مهربان و قدرشناس را به حقیر عطا کرد و به پاسِ قدرشناسیِ این بزرگواران اعم از علما، نخبگان، دانشگاهیان، دوستان، اقارب، چهره‌های سیاسی، وجوانان پر شور وشعور سر برآستانِ کبریایی‌اش می‌ستایم. چند روزی است که دریکی از سایت‌های محلی استان، مطلبی درباره‌ی این جانب مرقوم شد. عامه‌ی مردم در این زمینه بنده را به انحاء مختلف مورد تفقّد و محبت قرارداده و بیش ازپیش مرهون الطاف کریمانه‌ی خویش گردانیدند.
ضمن سپاس و تشکر فراوان، عاجزانه خواهش دارم قضیه را به بادِ فراموشی بسپارند واز دامن زدن به آن که باعث به هم خوردن امنیت روانی وآ سایش روحی مردم قدرشناس می‌شود، اجتناب کنند.
ما به عنوان خدمتگزار نباید کاری جز خدمت به خلق الله مدّ نظرمان باشد.
 و اوست که با حکمتِ حکیمانه‌اش امورات را رقم خواهد زد.
توباخدای درانداز کار و دل خوش دار، که رحم اگر نکند مدّعی، خدا بکند.
خاک پایِ مردم استان الاحقر
سید جواد هاشمی مهر

بیشتر بخوانید:

تعدیل مدرک تحصیلی مانع صدور حکم معاون سیاسی و امنیتی؟/  استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر سر دو راهی اجرای قانون یا نادیده گرفتن آن  

پاسخی به مطلب کبنانیوز؛ سید جواد هاشمی، بی‌حاشیه و بی‌ادعا
 


کد مطلب: 444832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/444832/آقای-سرپرست-معاونت-سیاسی-عوض-پیام-دادن-شفاف-سازی-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1