تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۴۲۷۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

نگرانی از خدمات بیمارستان شهید بهشتی یاسوج / وقتی بیمار مجبور می‌شود به شیراز برود

۱
۰
نگرانی از خدمات بیمارستان شهید بهشتی یاسوج / وقتی بیمار مجبور می‌شود به شیراز برود
کبنا ؛
نبود و کمبود امکانات و تجهیزات ضروری در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج موجبات نارضایتی شهروندان را پدید آورده است. علاوه بر این تکریم بیماران نیز آنچنان که باید و شاید رعایت نمی‌شود.
به گزارش کبنا، با شیوع ویروس کرونا، یکی از اقشاری که بخش بسیاری از بار زحمت مبارزه با این ویروس را بر دوش کشیدند، کادر درمان بودند. اما متأسفانه با وجود تلاش‌های کادر درمان برای مبارزه با ویروس کرونا، در برخی از بخشی‌های بیمارستانی نارضایتی وجود دارد. نارضایتی شهروندان یاسوجی از عملکرد بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تبدیل به یکی از مسائل نگران کننده شده است. گویا عدم پاسخگویی برخی از مسئولان این بیمارستان و عدم تکریم ارباب رجوع و بیماران از سوی آن‌ها موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.
همراه یکی از بیماران در بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا ضمن نارضایتی از بخش عفونی این بیمارستان اظهار داشت: همسر بنده که چند روز در این بخش بستری بود با مشکلات بسیاری روبرو بود. مبتنی بر بیماری‌ای که داشت نیازمند ام‌آر‌آی بود. اما با وجود تأکید و درخواستی که بارها از مسئولان بیمارستان برای آمبولانس داشتیم، اما هر بار درخواست ما با این عنوان که آمبولانس نداریم، رد می‌شد.
     
این شهروند یاسوجی عنوان کرد: بعد از رد مکرر درخواست‌هایمان، من مجبور شدم با رضایت خودم همسرم را ترخیص کرده و برای ادامه درمان او را به بیمارستانی در شیراز منتقل نمودم.
نبود و کمبود امکانات و تجهیزات ضروری در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و پاسخگویی برخی از پرسنل و کادر درمان موجبات نارضایتی شهروندان را پدید آورده است. علاوه بر این تکریم بیماران نیز آنچنان که باید و شاید رعایت نمی‌شود.
گفتنی است که شیوه‌ی مدیریت در این بیمارستان نیز با مسائلی مواجه است. چرا که پیش از این رئیس این بیمارستان ضمن درخواست استعفای خود،  از وجود برخی دخالت‌ها در حوزه‌ی کاری خود و اختیارات حداقلی‌اش خبر داده بود. اما با این وجود با درخواست استعفای او موافقت نشد. به نظر می‌رسد مسائلی که در حوزه‌ی مدیریت این بیمارستان وجود دارد، به رده‌های پایین‌تر بیمارستان نیز کشیده شده و موجب نارضایتی بیماران حاضر در این بیمارستان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پرسنل بدبخت و مردم همیشه طلبکار
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1