تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۲۲۷۳۸
کبنا بررسی کرد

ضرورت راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی نماینده در کهگیلویه

۵
۰
ضرورت راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی نماینده در کهگیلویه
کبنا ؛دفتر ارتباطات مردمی نمایندگان مجلس برای ارتباط نزدیکتر با مردم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که از گذشته تاکنون این مسئله در صدر برنامه‌های نمایندگان بوده است. هر نماینده در حوزه‌ی انتخابیه خود و به فراخور گستردگی آن حوزه اقدام به تشکیل دفاتر ارتباطات مردمی می‌نماید و یک‌نیروی زبده، قابل اعتماد، مردمی و نزدیک به خود را برای پیگیری این امورات مردم به عنوان رئیس دفتر انتخاب می‌کند.
در حال حاضر نیز نمایندگان بویراحمد و گچساران اقدام به افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی خود کرده‌اند و این دفاتر روزانه محل مراجعه مردم برای پیگیری مسائل و مشکلات آنهاست. در کهگیلویه نیز در گذشته چه در زمان بهرام تاجگردون و چه در دوره‌های نمایندگی آقای محمد و بعد از آن در سه دوره‌نمایندگی آقایان بزرگواری و هاشمی پور دفتر ارتباطات‌مردمی نمایندگان دایر و فعال بوده است. اما در این دوره به نظر می‌رسد نماینده فعلی کهگیلویه برنامه‌ای برای راه اندازی دفتر ندارد که چنین موضوعی یک خلاء بزرگ برای مردم چهار شهرستان این حوزه انتخابیه خواهد بود. چرایی این موضوع مشخص نیست ولی نباید از خسران چنین تصمیمی به سادگی چشم پوشی کرد. ممکن است آقای موحد استدلال بیاورند که خود در هر فرصتی به شهرستان سفر خواهند کرد و با مردم از نزدیک دیدار می‌کنند ولی با این وجود اولاً فرصت حضور در حوزه انتخابیه کم است و از طرف دیگر حوزه انتخابیه بسیار گسترده است و زمان کمی سهم هر شهرستان و بخش خواهد شد. علاوه بر این‌مردم روزانه مشکلات و مسائلی در ادارات دارند که برای پیش برد آنها نیاز به حمایت نماینده و پیگیری آن را احساس می‌کنند. بنابراین دفتر و حضور نیروهای فعال در دفتر برای مردم یک ضرورت است. اینکه بواسطه عدم اجماع و وجود اختلاف در میان گروه‌های اطراف نماینده کلیت یک برنامه مهم و اساسی چون تشکیل کاملاً نادیده گرفته شود پذیرفتنی نیست و باید برای آن‌چاره اندیشی اساسی صورت گیرد.‌
این‌در حالی است که‌مدتی است دفتر مراجعات مردمی حجت الاسلام موحد در تهران نیز تعطیل شده است و واضح است که نه فرصت و فضا برای مردم گرفتار و متقاضی برای حضور در مجلس و دیدار با آقای موحد وجود دارد و نه اینکه آقای موحد زمان کافی برای پیگیری امورات مردم به تنهایی را دارد.
پس باید هر چه سریعتر با کاستن از اختلافات و سهم خواهی ها دفاتر ارتباطات مردمی در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها راه اندازی و با حضور نیروهای توانمند به حل مشکلات مردم‌کمک کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بدبخت شدیم.کلاه سر هممون نهاد
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
ش
Iran, Islamic Republic of
شما نگران مردم نباش
Iran, Islamic Republic of
اقای موحد قصد دارند حقوقی که به منشی وکارمند دفترش بده به جیب بزنه،فکر عاقلانه
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که روزی اکبر هاشمی پیام امپراطوری ایران را به تمام ملتها میرساند امروز پیام انتقام میدهد خدا به داد مردم ایران برسد
اصلاح ضربتی قانون انتخابات

اصلاح ضربتی قانون انتخابات

«اصلاح قانون انتخابات» موضوعی که بسیاری از صاحب‌نظران و سیاسیون در انتظار تحقق آن هستند....
بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

بحران‌های نوظهور در هزارتوی اردوگاه «اصولگرايان»

اصول‌گرايي و اصلاح‌طلبي، در غياب احزاب مدرن و داراي کار ويژه‌هاي مرسوم در قاموس علم سياست،...
سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

سرنوشت خودرو درانتظار لوازم خانگی

توزیع قطره چکانی لوازم خانگی، نبود کالای باکیفیت مناسب، گرانی و نبود تنوع در بازار لوازم ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1