تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۲۲۶۳۶
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

ماجرای ساخت و ساز عضو شورا در آبشار یاسوج / تقاضا از دستگاه قضا برای ورود به ساخت و سازهای آبشار/ اکبری: سیاست شورای شهر یک بام و دو هوا است

۱۲
۲
ماجرای ساخت و ساز عضو شورا در آبشار یاسوج / تقاضا از دستگاه قضا برای ورود به ساخت و سازهای آبشار/ اکبری: سیاست شورای شهر یک بام و دو هوا است
کبنا ؛جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور اعضا در محل شورای این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 8 تیرماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور اعضای شورا برگزار شد.
مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه بعد از تبریک هفته قوه قضائیه و دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) به قرائت نامه‌ای از سوی یکی از شهروندان پرداخت و گفت: آقای صداقت یکی از کیوسک داران شهر یاسوج در خواست جابجایی کیوسک خود را دارد. او می‌خواهد که کیوسک خود را از شهرک امام حسین (ع) به میدان شهید فهمیده یاسوج (منطقه باهنرها) جابجا کنند.
طرح این موضوع از سوی مسعود خوبانی موجب جنجالی بین اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج شد. کیوان آشنا و هدایت اکبری اعضای شورای شهر یاسوج خواستار ساماندهی کیوسک‌ها بودند و به جد با جابجایی این کیوسک مخالفت کردند.
آشنا گفت: بنده با جابجایی این کیوسک مخالفت می‌کنم و مرتب در جلسات این کیوسک‌ها را معضلی برای شهر و عامل ترافیک می‌دانند.
وی گفت: این کیوسک مجوز ندارد و من خواستار شفاف سازی آراء اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در این رابطه هستم.
در ادامه هدایت اکبری گفت: همواره در صحبت‌های همه ماها ساماندهی کیوسک‌های بوده و الان طرح موضوع جابجایی یک کیوسک خلاف نظرات قبلی است.
وی افزود: سیاست شورای شهر یک بام و دو هوا است.
اکبری ادامه داد: باید با کیوسک‌های غیرمجاز برخورد شود. هر کیوسکی که مجور دارد، ما در خدمت او هستیم و با آن همکاری می‌کنیم.
حرف‌های اکبری به مذاق مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج خوش نیامد، گفت: آقای اکبری شما خودتان در آبشار یاسوج هزار متر ساخت و ساز کرده‌اید که خلاف قانون است.
خوبانی گفت: چرا ساخت و ساز برای افراد بی کس اشکال دارد. اما شما با نفوذتان در آنجا ساخت و ساز کرده‌اید.
خوبانی این را هم گفت که ۹۰ درصد از کیوسک‌های موجود در شهر واگذار گردیده است، کمیته‌ای مطابق ماده ۷۰ جهت تحقیق و تفحص تشکیل می‌دهیم و موضوع باغات آبشار، مشکلات جمعه بازار و… را بررسی می‌کنیم.
 اکبری عضو شورای شهر یاسوج واکنش تندی به سخنان خوبانی نشان داد و گفت: شما به جای اینکه دنبال کار مردم باشید، هر روز دنبال این عضو شورا یا شهرداری در دادگاه شکایت می‌کنی، پیشنهاد می‌دهم یک عریضه نویس در شورا استخدام کنید.
خوبانی پاسخ داد و گفت: هر تخلفی انجام بگیرد کوتاه نمی‌آیم و من نماینده مردم هستم و باید هر کسی که تخلفی می‌کند، پاسخگو هم باشد.
اکبری گفت: من تمام مجوزهای لازم را گرفتم، بعد شروع کردم و رسانه‌ها را دعوت می‌کنم تا مستندات و مدارک بنده را در این خصوص ببینند. بنده در آنجا مالک هستم.
در ادامه موضوع نیروهای مازاد و بی ضابطه شهرداری یاسوج مطرح شد که اکبری عضو شورای یاسوج خطاب به خوبانی گفت: نیروهایی که در شهرداری یاسوج به کار گرفتی هر روز سر دل من هستند. خوبانی در پاسخ گفت: همه نیروهای مازاد باید اخراج شوند، هیچ فرقی نباید بکنند. نه اینکه کسی اخراج شود و فرد دیگری به کار گرفته شوند.
کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به کمک هدایت اکبری آمد و گفت: آقای اکبری در منطقه آبشار یاسوج مالک هست و هر کس هر ملکی که داشته باشد، نمی‌تواند بگذارد که بلااستفاده بماند. آقای اکبری تمام مراحل قانونی را برای ساخت و ساز در جاده آبشار یاسوج گذارنده و هیچ تخلفی انجام نداده است.
در ادامه این بحث علی اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از سایرین خواست که به این مسائل حاشیه‌ای ورود نکنند و گفت: ما از دادستان شجاع و مقتدر مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم همانگونه که با درایت تمام رود مهریان را نجات دادند و جلوی تصرف‌های غیرقانونی را گرفته‌اند. به موضوع جاده آبشار یاسوج ورود پیدا کنند و با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.
محمد رحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی یاسوج همچنین ما از دستگاه قضا می‌خواهیم که به موضوع ساخت و سازهای آبشار یاسوج ورود کند.
هدایت اکبری در پایان گفت: بنده اگر ساخت و سازی انجام داده‌ام، مطلبق با موازین و قوانین می‌باشد، بنده اهل تخلف، زد و بند نیستم، اگر تخلفی سراغ دارید، آن را رو کنید و دستگاه‌های نطارتی برای شفاف شدن این موضوعات ورود کند.
در پایان اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مصوب کردند که شهرداری یاسوج 2 میلیارد تومان به منظور کمک به پروژه باغ موزه دفاع مقدس در پارک مهرورزی یاسوج اختصاص یابد که کیوان آشنا با صدای بلند نسبت به این موضوع اعتراض کرد و گفت: آقایان چرا ما باید پول شهرداری را اینگونه هزینه کنیم، من مخالفم. شهرداری مشکل مالی دارد. اگر واقعاً ما نماینده مردم هستیم به فکر مردم و شهرداری باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسوج شهری است که حاشیه ی ان بر متنش میچربد شورای شهر هم همیشه به حاشیه توجه دارد تا متن...خود دانید...
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت ای شهر 😶
Iran, Islamic Republic of
برداشت: با توجه به جلسه شورا و نظرات اعضا، فردی در شورا حضور دارند که با اعضا اکثریت همیشه شریک می باسد و زمانی که به ضرر ایشون باشه راحت بازی خودش و انجام می ده و با اعضاء دیگه به حیف مبل خودس می رسه ودر صورت لزوم هم یک یا دو نفر از اعضا را به هر طریق که بتونه شریک خودش می کنه و می تونه به خواسته غیر شرعی برسه اینقدر زرنگ می باشه که حتی مشکاات حوزه خودش را هم حل می کنه این شد عدالت .
امام علی می فرماید وجدان یگانه محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری/ چطوری استخدام شد در شهرداری؟
....
Iran, Islamic Republic of
وجی کیوسک جابه جا کنید شهر اسفالت و چراغ کاری کنید یعنی باید چ اتفاقی بیفته تا اسفالت بشه شهرمون شهرو کردیت ده کوره والا یعنی خوتون داخل شهر رفت وامد نمیکنید اشناهاتون رفته امد نمیکنند ببینن ک ن اسفالت درسی هر روز خدا یجایی رو کندن ول کردن رفتن به امون خدا ببینم کی حال داره اسفالت کنه خدارو خوش نمیاد مردم گناه دارن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر من جایگاهی داشتم شورا و شهرداری یاسوج و گچساران را تعطیل می کردم

چرا در این شهرها نباید پارکینگی برای توقف پنج دقیقه ای برای خرید باشه؟؟؟؟؟؟
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که در این شهر زندگی می کنم و عوارض و مالیات میدم راضی نیستم که یک ریال از این پول هزینه ساخت باغ موزه دفاع مقدس شود. این همه نهاد دولتی فرهنگی در استان و کشور وجود دارد چرا باید شهرداری پول ساخت این باغ موزه را بدهد؟!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
وقتی موقع انتخابات ادما را میفرستید باید شهر همینطوری بشه
پرویز
Iran, Islamic Republic of
آقای اشنا در راستای اعتراض به بودجه تخصیص یافته جهت موزه دفاع مقدس راست میگن

نتیجه .. با زد و بند و .....رای جمع کرده و عضو شورا شدن همین را دارد
ع7
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر اگر استعفا بدن خیلی از مشکلات حل می‌شود خیلی از روستاها بهتر از یاسوج هستند
خودم
Iran, Islamic Republic of
من قبلآ مخالف آشنا بودم.ولی موضع گیریهای اخیرش نظرم را تغییر داد.احسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی با حالید.بریم وبیایم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1