تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۲۱۴۳۷
بررسی انتقاد شدیداللحن احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران؛

«وحید» مستحق الفاظ «جمالی»؟!

۲۵
۱
«وحید» مستحق الفاظ «جمالی»؟!
کبنا ؛
مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مقابله با کرونا این روزها نبرد نفس‌گیری با آتش سوزی‌ها را تجربه می‌کنند. آتش سوزی جنگل‌های گچساران حدود 5 روز به طول انجامید، ستاد بحران، استاندار، سپاه و ارتش، نیروهای مردمی برای مقابله با آتش سوزی پا به میدان گذاشته است.
همچنین جنگل کوه‌های خائیز از عصر روز پنجشنبه ( 8 خرداد ماه 99) آتش گرفت و آنگونه که مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل سهل انگاری و کوتاهی مسئولان خوزستان آتش سوزی از سمت جنگل‌های بهبهان به جنگل‌های کوه خائیز کهگیلویه «نفوذ» کرده است.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گویا از روز پنجشنبه  (9 خرداد ماه 99) به محل آتش سوزی کوه خائیز رفته است، در آنجا در تماس تلفنی با یکی از مسئولان با انتقاد شدید اللحن از عدم حضور مدیرکل بحران استانداری می‌گوید: این مدیرکل بحران [وحید محمدی‌تبار ] را بگیرید، پرتش کنید، بیرون، طرف فقط دلش خوش است که مدیرکل بحران است.
جمالی با اشاره به مدیرکل بحران، افزود: من نمی‌دانم جمهوری اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است. من از دیشب آمده‌ام و برخی نیروها هم آمده‌اند. به وزارت کشور پیامک زده‌ایم که از خوزستان و یا فارس هلی کوپتر بیاید.
وی گفت: یک فکر اساسی به حال این چیز [مدیرکل بحران یا آتش سوزی] کنید.
این پایگاه خبری هم از وحید محمدی تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد این سئوال را دارد که چرا از زمان وقوع آتش سوزی که ساعت‌ها می‌گذرد، در محل کوه خائیز حاضر نشده است. علت بی توجهی او نسبت به آتش سوزی خائیز چیست؟
وحید محمدی تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا گفت: من 5 روز در منطقه گچساران در حال مهار آتش سوزی کوه‌های این شهرستان بودم و مریض شدم و به دلیل کسالت شدید نتوانستم حرکت کنم.
وی در ادامه گفت: خدا را شکر یک روز(که از قضا من بیمار بودم و امکان حضور در عملیات اطفای حریق را نداشتم) معاون محترم سیاسی و امنیتی از نزدیک آتش‌سوزی در جنگل‌های استان را دیدند و بلافاصله علیه مدیرکل مدیریت بحرانی که طی دو سال گذشته شب و روز تعطیل و غیرتعطیل با دست خالی و با جان و دل به جنگ آب و آتش رفته‌اند، فرمایش داشته‌اند.
محمدی‌تبار گفت: «کاش این دو سال یکبار نیز مشکلات، کمبودها و زحمات ما را هم می‌دیدند و پرس و جو می‌کردند.»
وی تاکید کرد: « پاسخ فرمایشات ایشان را بعد از کنترل آتش‌سوزی‌ها به طور مفصل خواهم داد.»
از مسئولان نظام اسلامی این انتظار می‌رود که کلام، رفتار و عملکرد آنها مطابق با موازین دین مبین اسلام باشد و همانگونه که بزرگان دین هم تاکید دارند، یک مسئول نظام اسلامی نباید رفتاری خارج از شئونات اسلامی داشته باشد، اینکه احد جمالی معاون سیاسی استاندار از عملکرد مدیرکل بحران در آتش سوزی کوه خائیز انتقاد دارد، نظر مسئولانه و کارشناسی خود اوست، اما این حق برای وی ایجاب نمی‌شود با الفاظی مانند؛ ««دُم» او را بگیرید و بیرون پرتش کنید»، محمدی‌تبار را تحقیر کند. جمالی اگر انتقادی از مدیرکل بحران دارد، می‌تواند در شورای معاونین استانداری مطرح و تصمیم گیری کنند و یا می‌تواند در سیکل اداری موضوع کارآمدی و یا ناکارآمدی مدیرکل بحران را مورد بررسی قرار دهد، نه اینکه جلوی جمعی با این الفاظ نادرست آنهم به صورت تلفنی، مدیرکل بحرانی که تازه از میدان اطفای حریق آتش کوه‌های گچساران برگشته، مورد خطاب قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت به داد کشور برس عین بحران هست یا خدا
Iran, Islamic Republic of
خدایی محمدی تبار فوق العاده ضعیفی از سایت کبنا ضعیفتر
Iran, Islamic Republic of
واقعا . همینه اصلا سر کار حاضر نمیشه شاید ماهی یکبار سرزنی به دمحل کار داسته باسه
Iran, Islamic Republic of
دولت حسن روحانیه دیگه!!!
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
وقتش رسیده که استاندار و فرماندارارها و نماینده ها هر چه سریعتر با تغییر روسای ادارات، وضعیت بیمار ادارات رو سر و سامان بدهند.
خصوصا آقای تاجگردون که قرار بود 100% ادارات رو تغییر بده.
وضعیت ادارات خدمات رسان خصوصا اداره ب/ بسیار اسف بار می باشدکه متاسفانه با بی احترامی تمام برخورد میکندو تمامی ارباب رجوع هاش با نارضایتی تمام از آن اداره خارج میشوندو چون بیش از 10 سال رییس بوده دیگه هیچ برنامه و حتی انگیزه ای برای کار نداره دچار روزمرگی شده است.
احتمالا این صندلی ارثی ایشون است!!!!
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
بیرون..... آدم بی مسولیت و بی تفاوت
Iran, Islamic Republic of
کسی مانند وحید فعال نیست درسطح کشور یوی از فعالترین نیرو بوده که در همه صحنه ها حصور داشته وقتی یه نفر ۵ روز در کوه آتش خاموش میکند معلومه بدحال ومریض میشود این آقا هم یه بار رفته واز آب گلالود میخاد ماهی بگیره
Iran, Islamic Republic of
فوق العاده فعال ودرهمه بحران ها حصور داشته
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقای جمالی اولین باره در گرما تو آتشسوزی حضور داشته
اتفاقا ایشون طی چند روزی که ما در گچساران در ارتفاعات بودیم حضور مفید داشتند
عجیبه استفاده الفاظ که آقای جمالی استفاده کردند در حد معاون استانداری .......وای بر بقیه ...
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل بحران
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایی بعنوان یک خبرنگار به خاطر خون شهدا و قسم به شیر مادرتان بروید استانداری بپرسید. اسم مدیرکلی بحران چه نقشی در مدیریت بحران دارد ؟ چند روز سرکار حاضر می شود و وقتی مثل تاجگردون از او حمایت می کند باید وضع استان اینجوری باشه
مسلم
Iran, Islamic Republic of
وحید خیلی ضعیفه.....
تاجگردون از اه هزاران مخلوق بی زبان خدا بترسد مه در اتش سوختند
مسئول ضعیف نباید حمایت بشود و گرنه باندها تقویت میشوند
United States
اقاي ناجگردون بس كنيد از نيروهاي ناكارامد تون دست برداريد واقعا جمالي به تمام معنا دلسوز وتلاشكر بود واونهايي كه بايد بروند نيروهاي شماهستند
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای محمدی تبار با جان ودل با عشق به مردمش استانش شبانه روز تلاش می کند از جانش مایه گذاشته برای خدمت یک آدم اینجور توهین می کنه و مطمئنآ این کامنت های علیه محمدی تبار را حسودان گذاشته الحسود لایسود اینقدر حسود ضعیف است /وخنجر به پشتش بزنه ولی رشد بچه منطقه را نبیند .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
...همو چیزی که جمالی میگه کاملا ... درسته..مریضه که باشه جانشین بفرسته .هماهنگ کنه .اگه گچساران بود که میرفت ...ایشون باید برکنار بشه ...مال ای حرفا ...مدیر بحران باید خودش مثل گرگ بالان دیده باشه و پیشقدم برا رفع هر اتفاقی ...نه که کیلومترها درخت نابود بشه از جاش تکون نخوره ...فقط عوض بشه ...دلیل نداره آدمی که قدرت مدیریت نداره مدیرکل در این جایگاه حساس باشه ....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا محمدی تبار دلسوز هستن. و اقای تاجگردون هم بخوبی اشاره کردن به خصوصیات اقای جمالی
United States
جناب جمالی... اگر بنا بر رفتن باشد مطمئن باشید جای هیچکدام از مثل تو و استانداران و.... تو صندلی‌های مناصب نیست.. یه شمه ای هم از عملکرد خودت رو کن
Iran, Islamic Republic of
تاج از خدا بترس برو سوابق را در بیار وبعد قضاوت کن البته هرکس را حمایت میکند قیامت چکار میکنی فعلا جمع کن تا دیگران بخورند تا روزش فرا رسد
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
ادم اگه نمیره همه چیزومیبینه!
امید
Iran, Islamic Republic of
این حرفها اصلا در کلاس و جایگاه یک معاون استاندار نیست و نبوده واقعا باید به حال این استان گریست که چنین مسئولانی را دارند
Iran, Islamic Republic of
آخ از مسولین بی سواد استان ما ،اونایی که سواد درست وحسابی دارند گوشه نشین هستن و اونایی که پارتی و.... دارن سر کار
د
Iran, Islamic Republic of
احدجمالی خانوده شهید وپاکدست وقاطع/
سعید
Iran, Islamic Republic of
مدیر بحران فقط خدابیامرز حاج امیری ک من تمام بحرانل بیش .
عادل عسکری
Iran, Islamic Republic of
علیرغم داشتن تضاد فکری وفارغ از هر هرگونه قضاوت جناحی بارها به چشم دیده ام که مهندس شب و روز در کارش نکرده همیشه پای کار بوده
Iran, Islamic Republic of
مسولین بی دغدغه زیر کولرها نشسته اند و طبیعت دارد میسوزد. استاندار با نسبت به تغییر مسولین کم کار و سها انگار هر چه سریعتر اقدام کند چه کسی پاسخگو است استاندار یا مسولین ؟ یا هردو؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1