کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

توضیحات مسئولان در رابطه مبتلا شدن 4 نفر به کرونا در اداره آموزش و پرورش گچساران

7 خرداد 1399 ساعت 15:21

یکی از مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره (روز سه شنبه 6 خرداد ماه 99) گفت: یک نفر معلم و دو نفر از فرزندان او به کرونا مبتلا شدند که فرزندان آن معلم ربطی به اداره آموزش و پرورش گچساران ندارد، که ما از تمام نزدیکان وی تست کرونا گرفته‌ایم و هنوز نتیجه این نمونه‌گیری‌ها به دستمان نرسیده است.


حرف و حدیث‌هایی در باره مبتلا شدن 4 نفری از فرهنگیان آموزش و پرورش گچساران به کرونا منتشر شد که به جهت صحت و سقم آن با مسئولان مربوطه تماس برقرار کردیم که ضمن تأیید خبر، توضیحاتی ارائه دادند.
به گفته یکی از مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارشی ارائه داده شد که یکی از کارکنان اداره آموزش و پرورش گچساران به کرونا مبتلا شده، در پی این گزارش از تمام کارکنان این اداره روز (سه شنبه 6 خرداد ماه 99) تست کرونا گرفته شد و نتیجه آن هنوز اعلام نشده است.
به طور کلی گفته می‌شود 3 یا 4 نفر از فرهنگیان اداره آموزش و پرورش گچساران به کرونا مبتلا شده است.
به گزارش کبنا، یکی از مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره (روز سه شنبه 6 خرداد ماه 99) گفت: یک نفر معلم و دو نفر از فرزندان او به کرونا مبتلا شدند که فرزندان آن معلم ربطی به اداره آموزش و پرورش گچساران ندارد، که ما از تمام نزدیکان وی تست کرونا گرفته‌ایم و هنوز نتیجه این نمونه‌گیری‌ها به دستمان نرسیده است.
وی افزود: همچنین یک زن که سرایدار مدرسه‌ای بوده است نیز به کرونا مبتلا شد که نمونه از تمامی نزدیکان آنها و کسانی که با این افراد در ارتباط بوده گرفته شده است.
نتایج این نمونه‌گیری‌ها هنوز اعلام نشده است. لازم است که مردم به شایعات توجه نکنند و از طریق مراجع رسمی پیگیر اخبار مربوط به کرونا باشند.
به گزارش کبنا، امروز ( 7 خرداد ماه 99) سه نفر دیگر در گچساران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که هنوز مسئولان هیچ اطلاعاتی در رابطه با این 3 نفر در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌اند که آیا شغل آنها فرهنگی است یا خیر؟
اطلاعات تکمیلی در این باره منتشر می‌شود.


کد مطلب: 421325

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/421325/توضیحات-مسئولان-رابطه-مبتلا-شدن-4-نفر-کرونا-اداره-آموزش-پرورش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1