کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته است / 3 روز ریاست خلاف قانون / چه کسی رئیس سازمان مدیریت استان می‌شود؟

3 خرداد 1399 ساعت 15:54

علی سلحشوری در حال حاضر 35 سال و 3 روز خدمت کرده و بر اساس قانون، او 3 روز خلاف قانون مدیریت کرده است. و هر چه سریعتر باید جای خود را به فرد دیگری واگذار نماید.


بعد از اینکه با تصمیم دولت یازدهم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجدداً احیاء و راه اندازی شد. ریاست این سازمان پرطمطراق و عریض و طویل به حسن نوروزی رسید، نوروزی موفقیت‌های کاری زیادی را برای این سازمان به ارمغان آورد و البته مدیریت او بدون حاشیه هم نبود. بکارگیری نیروهای فله‌ای و نحوه توزیع اعتبارات مباحثی بود که در باره آن حرف و حدیث‌های زیادی شنیده می‌شد و می‌زدند.
(28 آبان 98) حسن نوروزی به استان فارس می‌رود و در آنجا سکان سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس را از ساسان تاجگردون می‌گیرد. علی سلحشوری هم طی حکمی از سوی نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان رئیس سازمان مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، با آمدن سلحشوری و رفتن نوروزی، تا حدودی جایگاه این سازمان تنزل پیدا می‌کند و به اصطلاح سازمان مدیریت پرستیژ سابق را ندارد. این سازمان در حد انتظارات و توقعاتی که از آن می‌رود، تاکنون نتوانسته است در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش ایفا کند.
به گزارش کبنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (سه‌شنبه، 2 مرداد 97) خانه ملت، با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان تصویب کردند که بر اساس این قانون به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 86 و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع می‌باشد.
بر اساس مستنداتی که در اختیار پایگاه خبری کبنانیوز قرار دارد، «علی سلحشوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته است و ریاست او اکنون بر این سازمان خلاف قانون می‌باشد. سلحشوری دارای مدرک لیسانس زمین شناسی است. او همچنین در حکم کارگزینی خود از فوق العاده ایثارگری برخوردار است که با این احتساب او می‌تواند، تا 35 سال خدمت کند.
علی سلحشوری در حال حاضر 35 سال و 3 روز خدمت کرده و بر اساس قانون، او 3 روز خلاف قانون مدیریت کرده است. و هر چه سریعتر باید جای خود را به فرد دیگری واگذار نماید.
 به گزارش کبنا، با رفتن علی سلحشوری باید ببینیم، چه کسی جایگزین او به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود. از «امید موسوی» به عنوان جایگزین وی نامبرده می‌شود، این یک احتمال و تنها بر اساس شنیده‌ها است. موسوی معاونت بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مشاور رئیس سازمان را در کارنامه خود دارد.


کد مطلب: 421205

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/421205/سلحشوری-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد-بازنشسته-3-روز-ریاست-خلاف-قانون-کسی-استان-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1