تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۱۰۰۸
کبنا بررسی کرد

زوایای پنهان استیضاح شهردار یاسوج در حال آشکار شدن است/ «فرج‌زاده» حرف‌های دهراب‌پور را تأیید و صحبت‌های «اکبری» را رد کرد / چرا «اکبری» راهش را از این 4 نفر جدا کرد؟

۵۴
۵
زوایای پنهان استیضاح شهردار یاسوج در حال آشکار شدن است/ «فرج‌زاده» حرف‌های دهراب‌پور را تأیید و صحبت‌های «اکبری» را رد کرد / چرا «اکبری» راهش را از این 4 نفر جدا کرد؟
کبنا ؛(یکشنبه 14 اردیبهشت ماه 99)، پرده‌ها کنار رفت، و محمد رحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با نشان دادن صورت جلسه‌ای گفت، ما 5 نفر بودیم که به دلیل مشکلات و مسائل مختلف شهری برای استیضاح شهردار هم رأی و همگام شدیم. که در نهایت آقای هدایت اکبری بر عهدشان نماندند و استیضاح هم به نتیجه نرسید.
 محمد رحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در آن جلسه پشت پرده‌های استیضاح شهردار را کنار زد و گفت: هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم همه اعضای شورا را هماهنگ کنیم. بنده دنبال چالش نیستم اما هر جا دیدم منافع مردم در خطر است به ناچار برخوردهایی می‌کنم که باعث اتهام ماجراجویی و چالش زایی به خودم می‌شود. شروع کار ما در این شورا آغاز مبارکی برای خدمت به مردم نبود و با اختلاف شروع کردیم. عامل اختلاف ما مسأله انتخاب شهردار و وجود ایشان بوده است. هر شش نفر همکاران در انتخاب شهردار نقش داشتند، ولی بنده رأی ندادم.
پس از گذشت دو سال در ۹۸ به این نتیجه رسیدم یا در شورا بمانم یا باید کاری برای مردم بکنیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم. این بود با دوستان حامی شهردار ارتباط پیدا کردم و تلاش کردم اختلافات را کاهش دهم. واقعیت در طی این ۸ ماه تا اواسط زمستان ۹۸ به این نتیجه رسیدم که در این اقدام ناموفق بوده‌ام. و نه همراه سه نفر موافق توانستیم کاری راضی کننده انجام دهیم و نه توانستیم سه نفر مخالف را با خود همراه کنیم. بعضی کارها بنده را آزرده کرد.
وی در مورد مسائل قبل و بعد از نامگذاری یکی از معابر شهر یاسوج به نام شهید سردار سلیمانی گفت: هنگام شهادت سردار دلها، سردار سلیمانی در همه کشور یکی از معابر و میادین را به نام آن شهید والامقام نامگذاری کردند. ما هم در شورای شهر یاسوج همین کار را کردیم، که خیابان جمهوری را به نام سردار قاسم سلیمانی کنیم، با شهردار یاسوج در این باره هم صحبت کردیم. شهردار یاسوج این موضوع را به تأخیر انداخت و دلیل این کار را هم نمی‌دانم.
دهرابپور افزود: موارد دیگری از نزدیک شاهد بودم، که تصمیماتی گرفته می‌شود، بیشتر گزینشی است. در جلساتی که همراه سه عضو موافق با شهردار داشتیم همیشه تکه کلام من این بود که ما پیشنهاد می‌دهیم، با شما مشورت می‌کنیم و شما تصمیم بگیریدموردی در ذهن ندارم که پیشنهادات ما در آن جلسات عملی شده باشد. رئیس دفتر شهردار دچار اشکالاتی بود که با شهردار یاسوج در این باره هم صحبت کردیم که اگر در جریان اطلاع هستید، شما هم شریک رفتار او هستید و اگر نه، پس تذکر دهید. شهردار یاسوج به من گفت؛ حیات کار من دو نفر است و تا زمانی که من باشم باید این دو نفر باشند.
در آخرین برخورد، من پیام آقای «اکبری» را به ایشان رساندم و گفتم که اقدام کن گفت من نمی‌توانم این کار را انجام دهم. از من سؤال کرد نظر شما چیست؟ من در جواب گفتم نظرم با آقای اکبری یکی هست.

بیشتر بخوانید

مناظره داغ‌ دهراب‌پور، «هدایت‌اکبری»، آشنا و احمدی‌کیش؛ پشت پرده‌ استیضاح شهردار یاسوج لو رفت / سندی که دهراب‌پور رو کرد ( + فیلم کامل جلسه )


نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به طور دقیق موضوع استیضاح شهردار یاسوج و بدعهدی یکی از اعضای شورا را تشریح کرد و گفت: با آقای اکبری صحبت کردیم و بعد از این مسائل تصمیم گرفتیم که مقدمه استیضاح شهردار یاسوج را فراهم کنیم، اما چون برای استیضاح رأی ۵ نفر لازم بود با آقای نگین تاجی، اکبری تبار صحبت کردیم و با آقای هدایت اکبری هم مشورت کردیم. من و آقای اکبری شروع کردیم برای استیضاح و بنا به پیشنهاد آقای اکبری هم شهردار بعدی و هم سرپرست بعدی مشخص شدند. ما مشورت کردیم که این صورتجلسه را به آقای مقدم و دو همکار دیگر نشان دهیم تا شهردار محترمانه استعفا بدهند تا هم ایشان راحت بشوند و هم ما از این وضعیت رها شویم. بعد از آن با آقای مقدم صحبت کردم و به ایشان مراحل این کار توضیح دادم و گفتم این کار را من و آقای اکبری شروع کردیم و نظر بقیه اعضا را نیز جلب کردیم. وشما بهتر است استعفا دهید.
 وی گفت: با این شرایط ما تصمیم گرفتیم که استیضاح شهردار را انجام بدهیم، که آقای اکبری همراهی نکرد و به عهدی که بستیم، پایبند نبود و ما هم جلسه استیضاح را ادامه دادیم تا مردم اطلاع پیدا کنند.
دهرابپور در ادامه گفت: آقای مقدم این جایگاه اعتقادی و تکلیفی را زیر سئوال می‌برد و تخطئه می‌کند. خودش را فعالترین موجود روی زمین معرفی و مردم و شورای منتخبانشان را به اهالی جنگل تعبیر می‌کند.
دهرابپور ادامه داد: بیایید برای رضای خدا کار کنیم. بنده بدون اینکه تعلق خاطر به کسی یا کسانی داشته باشم می گویم این حرکت، اقدامی درون شورایی و برای مهار کردن مشکلات و برطرف کردن اختلافات بود. من خودم شرمنده مردم هستم. هیچ کاری برای مردم نکردیم. مدیریت در شهرداری یاسوج صفر است، هیچ کس از کسی حساب نمی‌برد. هر کس ساز خودش را می‌زند.
دهرابپور خطاب به سه عضو موافق عملکرد «نستهن مقدم» بیان می‌کند: شما باید حقیقتاً جوابگوی مشکلات فعلی و آینده این شهر باشید. و هر جا شما هم شما قدمی در راستای خدمت به مردم شهر برداشتید ما هم اعلام می‌کنیم و هم در کنارتان هستیم.
صحبت‌های دهراب‌پور نشان می‌دهد که هدایت اکبری در میانه راه تصمیم می‌گیرد که راهش را از این 4 نفر [دهراب پور، اکبری تبار، نگین تاجی و مسعود خوبانی] جدا کند و به احمدی کیش و کیوان آشنا بپیوندد، برخی از منابع غیرموثق می گویند که مهدی روشنفکر به دیدار هدایت اکبری رفته و از او خواسته تا از «مقدم شهردار یاسوج» حمایت کند.
هدایت اکبری در همان جلسه (یکشنبه 14 اردیبهشت ماه 99) در این باره توضیح می‌دهد و می‌گوید: آقای دهرابپور شما گفتید اگر دلتان برای مردم شهر می‌سوزد. این چه دلسوزی برای شهر یاسوج هست که به من می‌گویند، «یک چوب خشک را شهردار بگذار، اما مقدم نباشد.» من نمی‌خواهم به هیچ عنوان تکمیل کننده پازل سیاسی کسی یا کسانی باشم. حدود ۵ ماه پیش که سئوال از شهردار کلید خورد، آقای فرج زاده با من صحبت کرده، که من کاندیدای شهرداری هستم. جلسه‌ای که آن ۴ نفر نشسته‌اند و کاغذ استیضاح شهردار را امضاء کردند، من نبودم. دوستان کاغذ سفید امضاء کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند، ما نباید از منافع مردم صحبت کنیم.
اکبری افزود: این‌ها می‌گویند که آقای مرادزاده این و آن کار را کرده، به نظر من آقای مرادزاده بیشتر از بقیه توانایی دارد. من شما را هیچ وقت مأمور نکردم که با آن سه نفر (اکبری تبار، خوبانی و نگین تاجی) صحبت کنید.
 وی گفت: بانی گروه بندی از ابتدا در شورا چه کسی بوده است؟ من بیشترین قرابت را با آقای نگین تاجی دارم، اما هیچ وقت طرف من نیامده‌اند. بانی این کارها چه کسی بوده؟ کجا من سوگند خوردم برای عزل شهردار؟ از شهردار خواهش کردیم، و اصرار کردیم که استعفا بده، ایشان گفت: بیش از ۲ سال کار کردم و می‌خواهم ثمره کارم را بگیریم و استعفا نمی‌دهم. و می‌خواهم کارهایم. را به نتیجه برسانم.
اکبری ادامه داد: اگر سنگ مردم را به سینه می‌زنیم، چرا باید «چوب خشک» باشد، اما مقدم نباشد؟ تا ما بخواهیم شهردار را عوض کنیم، زمان می‌برد. وقت تلف می‌شود. شهردار تلاش‌های زیادی کرده و کارهای زیادی انجام داده، پس باید او را کمک کنیم.
وی به عملکرد شهردار یاسوج گریزی زد و گفت: سال اول شهردار همزمان با زلزله بوده، سال دوم سیل و الان هم کرونا، پس برای رضایت خداوند قدم برداریم و کار کنیم، نیمه خالی لیوان را فقط نبینیم. خواندن این متن یعنی له کردن شورا. اینقدر شورا ذلیل شده، جرا باید جلوی اصحاب رسانه این نامه‌ی را بخوانیم. مشکلات شهر را رها کردیم و چسبیدم به حاشیه‌ها، آقای خوبانی همراهی کنید، تذکر بدهید. اگر شهردار سهل انگاری می‌کند همه با هم تذکر دهیم. به جای تلف کردن وقت، وقتمان را برای مردم بگذاریم.
دهراب‌پو در جمع بندی حرف‌هایش گفته بوداختلافات آنقدر ضرر وارد می‌کند که نوع فرد اگر چوب خشک باشد بهتر است تا مقدم، به خاطر برداشتن اختلافات گفتم. تا لحظه‌ای که من رفتم پیش آقای اکبری‌تبار با هماهنگی آقای اکبری رفتم. من امضاء گرفتم از سایر دوستان برای استیضاح. متن استیضاخ از قبل با هماهنگی آقای اکبری تهیه شد. و امضاء را از بقیه گرفتم. ما هر جلسه گرفتیم آقای اکبری هم بوده، در ماشین و جاهای دیگر با هم نشستیم.
بیشتر زوایای پشت پرده استیضاح «نستهن مقدم» هنوز پنهان است، سید کرامت فرج زاده که در کارنامه‌ی خود، سابقه طولانی در دفتر مدیرکلی فنی استانداری کنگیلویه و بویراحمد و معاون فرمانداری بویراحمد را برعهده داشت، نامش در جلسه علنی شورای یاسوج به عنوان شهردار بعد از مقدم مطرح می‌شود. در باره عملکرد فرج زاده در دفتر فنی و معاونت فرمانداری بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است که در مطالب بعدی به آن می‌پردازیم.
زباله‌های ورودی شهر یاسوج ساماندهی می‌شوند
او در باره معرفی شدنش به عنوان جانشین نستهن مقدم شهردار یاسوج می‌گوید: بحث شهردار شدن من از 8 الی 9 ماه پیش از جلسه استیضاح شهردار مطرح شد و اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال این بودند که با توجه به تجارب بنده، مرا جایگزین شهردار فعلی کنند.
فرج زاده بیان می‌کند که آقای مسعود خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج با من تماس گرفت و بعد از توضیحاتی از من می‌خواهد که با «آقای اکبری» صحبت کنم تا شما را به عنوان شهردار معرفی کند، من شیوه خودم را داشتم و دارم و به آقای خوبانی گفتم، این مسئله شدنی نیست.
وی در ادامه افزود: آقای خوبانی اصرار کردند و من با آقای اکبری تماس گرفتم که ایشان مخالفت کردند که همان زمان به آقای خوبانی درخواست دادم که این بحث تمام شود.
او اضافه کرد: در نیمه اول فروردین سال جاری «قای اکبری» تماس گرفتند که در کنار هتل آزادی جلسه ۳ نفری با حضور من، آقای اکبری و آقای دهراب پور روی چمن پشت هتل برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه آقای اکبری به صراحت اعلام کردند که شهردار کنونی یاسوج از انجام وظایف خود ناتوان است شهرداری مسائل و مشکلات فراوان دارد که تنها با تغییر مدیریت امکان اصلاح امور هست.
فرج زاده یادآور شد: حتی آقای اکبری تاکید کرد که ما ۵ نفر هستیم و هم قسم شدیم که شهردار کنونی نباشد منتها اول سعی می‌کنیم که وی خودش استعفا دهد و در صورت عدم نتیجه مراحل استیضاح سپری شود.
او اضافه کرد: آقای اکبری خیلی اصرار می‌ورزیدند که شهرداری یاسوج مشکلات عدیده دارد و کسی دیگر در شهرداری به صحبت‌های شهردار گوش نمی‌دهد.
وی گفت: من حرفی نداشتم و گفتم این توان را دارم چون رشته تحصیلی‌ام هم در این خصوص است و آقای دهراب پور هم گفت؛ بنده به نمایندگی از ۴ نفر اعلام حمایت خود را از شما اعلام می‌کنیم.
فرج زاده اظهار داشت: این بحث جریان داشت تا اینکه «دکتر خوبانی» صورت جلسه‌ای تنظیم کردند و تا جایی که من اطلاع کامل دارم صورت جلسه را آقای را امضا کردند و قرار شد در اولین جلسه سال ۹۹ ملاک عمل باشد که بعد اتفاقاتی افتاد که تمام این بحث‌ها و اصل کار زیر سؤال دارم.
فرج زاده گفت: من حتی شماره آقای دهراب پور را نداشتم و با هیچ کدام از اعضای شورا نشستی نداشتم که صفر تا ۱۰۰ موضوع از طرف آقای اکبری بود که در نهایت خود ایشان که مطرح کننده بودند، موضوع را منتفی کردند.
سید کرامت فرج زاده در پایان با تاکید بر اینکه من اصلاً از این موضوع نگرانی ندارم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در شورا انتظار دارم، از این به بعد صداقت بیشتری داشته باشند.
به گزارش کبنا، هنوز این ابهام و پرسش وجود دارد که چرا هدایت اکبری راهش را از 4 عضو [ دهراب پور، نگین تاجی، خوبانی و اکبری‌تبار] دیگر شورای شهر یاسوج جدا کرد؟ چه اتفاقی افتاد تا نستهن مقدم به عنوان شهردار یاسوج فعلاً در جایگاهش بماند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لیکک
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور انسان صادق و بی شیله پیله ای است
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
آقای فرج زاده جنابعالی در این 11 یا 12 ماه چه کاری میتوانستی بکنی شهر از پایه ویران متاسفانه جنابعالی شهرداری با 1400 نفر واین همه بدهی را با یک نیروی جزئی و بدون مشکل مالی ومشکل نیروی انسانی استانداری که همه چیز مهیا وجنابعالی وامثال جنابعالی پول مدیریت خودتان را میگیرد مقایسه نکن وبدش نیروهای رسمی شهرداری. امثال جنابعالی یک هفته بیشتر نمیتوانی با آنها حرکت کنی وجنابعالی مطمئنن 1200 نفر مستقیم دشمن داخل مجموعه شهرداری داشتی وهمچنین شهردار هر که باشه گوشش دست شورا هستش اگه نیروی پاک ومتخصص وکاربلد که خودت شناخت بهش داشتی نمیتوانستی انتخابش کنی هر چه شوراهای مشخص کردند جنابعالی باید بپذیری وانجام بدهی شهرداری در شهر یاسوج یا باید معامله گرباشد باشورا یا گوش گیر شورا همین روزها خودتان اطلاع دارید که بهترین نیروهای شهرداری را چون با شوراها باج نمیدادند مثل آب خردن برکنارشون کردند مثلا عبدی زاده ومهندس شجاعی پور .بدش شهردار یاسوج شدن یعنی خودت را داخل چاه 200 متری انداختن وبدون وسایل وهمکاری وکمکی باید بالا بیایی
Iran, Islamic Republic of
/ مجوز استخدام/ بدون مدرک را درنقلیه گرفت و پا پس کشید به همین راحتی
علیصفر
Iran, Islamic Republic of

آقای اکبری حالا میخوای چه جوابی بدی
آقای اکبری بیا مردانگی کن و از سز این شهر این مردم دست بردار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
/ که الان عضوکمیسیون ۱۰۰شهرداری نیستیدشماطبق کدام استدلال / واقع درفرعی ۶سالم ابادرابه یک میلیاردوپنجاه سه میلیون تومان تبدیل کردیدوسپس این جریمه رابه دویست پنجاه دومیلیون تبدیل کردیدایااین که حقوق کارگران راببخشیدانصاف است مگرهرکسی از فامیل بودحق تخلف دارد لازم به ذکراست کپی تمام پرونده را داریم ودراختیاررسانه های کشورقرارمی دهیم راستی حکم اصلاحی باید همراه حکم اصلی باشد که خودتخلف دیگری است
ساسان
Iran, Islamic Republic of
واسه چی ایقد دنبال آقای مهندس اکبری هستید...ماهیت همه اعضای شورا بر همگان آشکارست پس دنبال تخریب نباشید....ایشان از جنس خود همین مردم هستند و بسیار گره گشا و عام المنفعه...
Iran, Islamic Republic of
عجب
ایثار
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور برادری همچون شهید عین الله دهراب پور را تحویل جامعه داده
Iran, Islamic Republic of
!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
ای وای از معامله گری
Iran, Islamic Republic of
حالا موضوع روشن شد کی راست میگه
Iran, Islamic Republic of
تشکر از سایت کبنا به جهت روشنگری و شفاف سازی
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای اکبری از نظرش برگشت؟
Iran, Islamic Republic of
اقای فرجزاده بخوبی مطلب رو شفاف سازی کردند و مشخص شد اقای فلانی الکی گفته
Iran, Islamic Republic of
توی همین دو هفته امتیازاتی که داده شد/؟؟
200 میلیون پرداخت به عموی ایشان(صاحب /)
امتیاز چشمه نباتی
تغیر و تحول در سیستم اداری
به کار گماشتن نیروی کار
ازاد سازی بخشی از زمینهای وابسته ایشان در مسیر جاده ابشار
Iran, Islamic Republic of
اگر این موارد صحصح باشن باید نهادهای نظارتی ورود کنند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به داد یاسوج برسید
شورای شهر تو را بخدا شهردار را عوض کنید
منابع آگاه
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر با این گزینه پیشنهادی نستهن صد شرف دارد .
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
حاکم ان شهری که مرغابی بود ....
واقعا با این کار جناب هدایت اکبری حیات سیاسی خود را برای همیشه نابود کرد اشتباهی بسیار فاحش برای همگان مبرهن است که با روشنفکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب فرج زاده. چندین بارهم که بنده به استانداری اومدم واسه یک سری کارها شما جواب آدم را می دادید اگه می خواهی به جایی برسی مغرور نباش همین آقای مقدم خودش خیلی آدم خوب و کارکن هستن پس لطفآ بزار کارش را انجام بده
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چند جوان شورای شهر یاسوج رو نابود کردن
Iran, Islamic Republic of
تا کی در شورای شهر و شهرداری معامله گری؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شهروندان باید کسی رو انتخاب کنن برای شورای شهر یاسوج که اهل معامله نباشن
Iran, Islamic Republic of
حال آدم بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
شهردار باید عوض بشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
. سودای ملک ری در سر پرورانده بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
این فرج زاده اصلا و ابدا به درد مدیر نمیخوره .من در زمان معاون فرماندار فهمیدم ایشان یک بی تحربه هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا!
Iran, Islamic Republic of
.ببین کی داره اداره میکنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای فرج زاده. چه برسه به شهرداری
رخ فیروز
Iran, Islamic Republic of
شهردار فعلی بهترین و پاک ترین و پای کارترین شهردار طول تاریخ یاسوج میباشد .اقایون مخالف هم دنبال سهم خواهی هستند .تا سبیل مبارکشون چرب نمیشه میگن شهردار خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
حتما سی تو خوب بوده نه ما که چهار ساله دم خونه ما خاکیه
سپاه
Iran, Islamic Republic of
فرج زاد تجربه مدیریتی و عمرانی و سیاسی نداره ایشان نمیتواند شهردار شود
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور اهل استفاده شخصی نیست
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور اهل استفاده شخصی نیست
Iran, Islamic Republic of
والا ما که از این شهردار تا حالا چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای فرج زاده و این صداقتی که از خود به خرج داده
ن
Iran, Islamic Republic of
ایول دهرابپور و فرج زاده
Iran, Islamic Republic of
انشاله یاسوج از دست خلاص شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد فرج زاده میگه چون زمانی فرمانداری بود دیدمش چطوری بود
دلباز
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس فرج زاده
شهرداری مانند نهاد د سازمان های دولتی نیست که شما صبح سر کار رفته . و به ساعت ۲ که نزدیک شد یا زودتر محل کار خود را ترک کنید، درسته شما مهندس هستید و بنده نیز مهندس عمران هستم با ۲۳ سال سابقه کار در پروژه های مهم کشور ولی برادر من هر گردی گردو نیست و هر مهندسی صرف تحصیلات و تجربیات مرتبط نمیتواند مجموعه ورشکسته و بی در و پیکر شهرداری را سکانداری کند، مجموعه شهرداری که در سنوات گذشته توسط همین شورای شهر نیروهای بدون حساب به بدنه شهرداری وارد کرده اند و الان دخل و خرج ابن نهاد غیر دولتی تناسبی که ندارد هیچ و حتی کسری ماهیانه ۵۰ درصدی نسبت درآمد به هزینه داشته و شما که هیچ اگر اعتبار ثابت به این نهاد تخصیص داده شود نیز نمیتواند دیگر روی پای خود بایستد.
شهرداری یاسوج در بهترین حالت ۲۰۰ نیرو متخصص نیاز داشته و مابقی خدمات بایستی به صورت حجمی به بخش خصوصی کارآمد واگذار گردد ولی امروزه شما تحقیق کنید ببینید شهرداری چند نیرو دارد و ماهیانه بالغ بر ۶ میلیارد حقوق پرداخت می کند بدون پرسنل بخش خدماتی که حجمی به پیمانکار واگذار شده.
ذوالفقار آریان پور
United Kingdom
واقعا هم حیرت انگیز و اسفناکه که نایب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج می فرمایند این حرکت ( استیضاح شهردار یاسوج)کار درون شورایی وبرای مهار کردن مشکلات بوده؟ ایشان در حالیکه سنگ مردم را به سینه میزند،اما انگیزه اصلی را تاخیر شهردار در تعویض نام خیابان جمهوری به نام سردار سلیمانی بیان فرموده اند،شرم آوره که ما از محبوبیت سردار سلیمانی سو استفاده نموده برای مقاصد شخصی یا بگوئیم هرکی باشد ولی مقدم نباشد؟این گفتارها بیان کننده اختلافات شخصی با شهردار میباشد و نه دغدغه مردم شهر و رفع مشکلات آنها و تا زمانیکه اعضای محترم شورا منافع شخصی را بر منافع مردم شهر ترجیح میدهند،قادر به معرفی شهردار کار آمد نخواهند بود
حتما طبق معمول قول استخدامی یا پستی برای اطرافیان یا هم تغییر کاربری باغهای اقوامشون.که به عنوان هفته پیش در نقلیه استخدام شد
United States
حیف حاج دهراب پور که تو این شوراست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به اقای اکبری قول رای داده اند ولی متاسفانه سرش را بی کلاه خواهند گذاشت خواهد دید
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری شما بد عمل کردین
۶۶
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا چرا همه کامنتها را نمی زارید
دنا سرافراز
Iran, Islamic Republic of
شهزدار ضعیف باید عزل بشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
بعداز چهل سال یه شهردار از بویراحمد سفلی انتخاب شده که انصافا باتوجه به شرایط کشور و اون همه نیروی بی حساب و کتابی که قبلا به شهرداری با پارتی بازی تحمیل کرده اند .داره خوب کار میکنه بین چه بلوایی به راه انداخته اند .مشخصه که تحمل مدیریت بچه های گرمسیر و بقیه رو ندارند .شماها که قبلا بودید چه گلی به سر شهر زدین که مقدم نزده .مواظب باشین که سکته نزنید .انصاف هم خوبه .
Iran, Islamic Republic of
چرا سفلی علیا میکنید ایشون ضعیفترین شهردار این شهر بودن. ایشون لیاقت این سمت رو ندارن و شهر ما رو نابود کردن
عصر حجر
Iran, Islamic Republic of
بعداز چهل سال به شما رسید به اندازه ۸۰سال به عقب پرگشتیم و ان شالله با تکمیل پازل به عصر حجر برخواهیم گشت .نگران نباش همش سی ختو
علی
Iran, Islamic Republic of
/ دست از این بازیها بردار حیا کن یاسوجو رها کن تا کی
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
1