تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۲۰۹۶۶
کبنا گزارش می‌دهد

از ادعای استقلال کامل سرپرست شبکه بهداشت گچساران تا ابلاغ‌های یک روزه / قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را

۴
۰
از ادعای استقلال کامل سرپرست شبکه بهداشت گچساران تا ابلاغ‌های یک روزه
کبنا ؛نشست خبری مسئولان شبکه بهداشت و درمان گچساران امروز (شنبه 27 اردیبهشت ماه 99) به ریاست آرین غلامیان و با حضور سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی، پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه و دیگر مسئولان بهداشت و درمان در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.
بر اساس آنچه که از این نشست خبری مخابره شد، آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران که دخالت‌های تاجگردون در انتصابش را کتمان نکرد، بیان کرد: تمام اختیارات عزل و نصب‌ها به خودم داده شده و صادقانه می گویم که استقلال کامل دارم و در عزل و نصب‌ها اولویتم شایسته سالاری است، سیاسی کاری نمی‌کنم و سعی می‌کنم از جوانان و نیروهای کارآمد استفاده کنم.
غلامیان به صراحت اعلام می‌دارد که استقلال کامل دارم، مسئله‌ای که سهراب صیدی حسرت آن را خورد و در آخرین اظهاراتش به کبنا، گفت: از نماینده مجلس و سایر مسئولان می‌خواهم وقتی کسی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان منصوب می‌شود، اجازه دهید، خودش کارهای خودش را انجام بدهد.
او توضیح می‌دهد هر نماینده‌ای که رأی بیاورد قطعاً کابینه خود را می‌چیند و قطعاً آقای تاجگردون از من حمایت کردند اما خط قرمزی در دانشگاه علوم پزشکی وجود ندارد و شناختی که آقای یزدانپناه از من داشتند من به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران منصوب شدم.
این ادعای آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در حال مطرح می شود‌ که بیخ گوش او «سید طاهر حسینی» در یک روز برای یک پست سازمانی دو ابلاغ صادر می‌کند. و یقیناً اینها نشان دهنده شلختگی و بی نظمی اداری محسوب می‌شود و نمی‌توان با سیاسی کاری به جنگ مقابله با ویروس کرونا رفت و برای مردم سلامت، تندرستی و شادابی به ارمغان آورد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420966-1.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420966-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام مدتی دیگه قراره بیمارستان نرگسی افتتاح بشه لطفا در مورد جذب نیرو اجازه ندید پارتی بازی بشه و با ازمون باشه نه اینکه طایفه خودشون بیارن سرکار
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مردمانی که جان مردم را باسیاست درآمیخته اند درمان می طلبد فرد شایسته وکسی که دارای مدرک تحصیلی وتخصص درآن جایگاهی که می خواهد قرار بگیرد را داشته باشد چیزی که در این شهر واین بیمارستان دیده نمی شود .
تاچگردون
Iran, Islamic Republic of
به نام تاجگردون که هر کاری دلش خواست انجام داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام اتفاقا این جابجای که انجام دادن باعلم کامل بود اما سالهای قبل طرف از بهداشت سر درنمیاورد سوادی نداشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1