تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۲۰۶۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

تجمع کارگران کارخانه قند یاسوج مقابل بانک تجارت / تشکر و قدردانی کارگران از دستگاه قضا / تعلل بانک تجارت در پس‌گیری کارخانه قند پذیرفتنی نیست ( + فیلم )

۱۰
۲
تجمع کارگران کارخانه قند یاسوج مقابل بانک تجارت / تشکر و قدردانی کارگران از دستگاه قضا / تعلل بانک تجارت در پس‌گیری کارخانه قند پذیرفتنی نیست ( +  فیلم )
کبنا ؛جمعی از کارگران کارخانه قند یاسوج در اعتراض به تعلل بانک تجارت در پس گیری این کارخانه جلوی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز سه شنبه (16 اردیبهشت ماه 99) جمعی از کارگران کارخانه قند یاسوج در اعتراض به تعلل بانک تجارت در باز پس گیری این کارخانه از سرمایه‌گذار قبلی جلوی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
اسفندیار طلایی نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج در این تجمع با قدردانی از دستگاه قضایی، اظهار کرد: کارخانه قند یاسوج که با زد و بندها به تاراج رفته بود، با اقدام انقلابی و قاطعانه دستگاه قضایی به صاحبان اصلی‌اش، یعنی مردم رسید.
وی افزود: این اقدام دستگاه قضایی و برگشت اموال بیت المال موجی از خوشحالی و امید را در بین مستضعفین و مردم به وجود آورد.
طلایی تصریح کرد: کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان بود که با رأی قاطعانه دستگاه قضایی و پشتکار قضات مؤمن و متعهد معامله این کارخانه ابطال گردید.
وی در ادامه از آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه استان، ائمه جمعه، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، فرماندهان سپاه فتح، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل سابق دادگستری، قضات مؤمن و پاک دست، دادستان و سایر مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تشکر و قدردانی کرد.
 
(فیلم) تجمع کارگران کارخانه قند یاسوج
نماینده کارگران گفت: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب اسلامی جهش تولید بدون اقدام عملی میسر نخواهد شد. قوه قضائیه رأی ابطال معامله کارخانه قند را صادر کرد، اما کوتاهی و تعلل در بازگرداندن کارخانه قند بر عهده کیست.
وی اضافه کرد: متأسفانه بانک تجارت کشور در خصوص تحویل کارخانه قند یاسوج تعلل می‌کند. کارخانه قند از صنایع مادر است که در زمان بهره برداری زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم می‌کند.
این نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج بیان کرد: ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد گلایه مند هستیم که چرا پیگیر راه‌اندازی صنعت مادر استان نیستند. همچنین از دستگاه‌های متولی که بر اساس رفتارهای ناصواب موجب تعطیلی کارخانه قند شد، گلایه مند هستیم.
طلایی در پایان گفت: امید می‌رود با همکاری همه مسئولان شاهد راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج باشیم.
 نماینده کارگران در پایان تاکید کرد: دست مسئولانی که با فساد مقابله می‌کنند، می‌بوسیم و به مسئولانی که با مفسدین اقتصادی همکاری می‌کنند، هشدار می‌دهیم که دست آنها به یاری خداوند منان رو خواهد شد.
به گزارش کبنا، همچنین این کارگران در محل دادگستری استان حضور پیدا کردند و با شعارهای مبنی بر «دستگاه قضا تشکر تشکر» از مسئولان دستگاه قضای استان و آیت الله رئیسی قدردانی کردند و تاکید می‌کردند که این اقدام دستگاه قضا موجب خوشحالی کارگران این کارخانه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی ازدنا
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای مزارعی نامی ماندگار دراستان کهگیلویه وبویراحمددرودبرآقای کرمی دادستان سابق
آرزوی موفقییت وسربلندی برای آقایان نگین تاجی
وجناب ملک حسینی که این دوبزرگوارهم ازقضات مومن وشجاع وانقلابی میباشند . انشاالله نام شما درتاریخ استان به خوبی ونیکی بدرخشد.
روستایی
Iran, Islamic Republic of
ملت قدرنشناس
حالا اگریه غیره بومی بود دهن همتون بسته بود
مردم
Iran, Islamic Republic of
باید از کارگران حمایت شود
کارخانه باید باز پس گرفته شود
درود بر کبنا حامی مردم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض أدب از ريس كل محترم دادگسترى استان و مسولين محترم در رابطه با اين پرونده خواستاريم كه نهايت همكارى در اين زمينه رو داشته باشن كه بتوان با راه اندازى دوباره اين كارخانه وراضى نگه داشتن سهام دارن اين كارخانه زمينه اشتغال به كارگيرى جوانان بيكاراستان رو فراهم كنند باتشكر
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از همه مسولین قوه قضائیه که الحق بسیار عالی عمل کردند اما در رابطه با پتروشیمی سقاوه که تقلب ان واضح وروشن است وزمینهای نسقی ودیم کشاورزان ان منطقه متاسفانه با زد وبندهای سیاسی بعضی مدیران مربوطه انجام گرفت که با بیداری سربازان گمنام ولی عصر عج وقوه قضائیه باز هم برگ زرینی در تاریخ این ای استان افزود
اکنون‌نگذارید دوباره همان دستاه کثیف پنهانی به پیش رود وحقوق مسلم مردم ان دیار ضایع گردد با تشکر از قوه قضاییه وسازمان اطلاعات سپاه وسازمان بازرسی کل
از طرف جمعی از مردم روستای امامزادگان بی بی خاتونین س
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقا مزارعی
Iran, Islamic Republic of
زیاد امیدوار نشید شاید دوباره یه آدم در سیستم بانکی یا دولتی دوباره پیدا بشه و کارخانه را دوباره بهش برگردوندن
محمدب
Iran, Islamic Republic of
نام حاج آقا مزارعی همیشه ماندگار می ماند در قلب این استان
Iran, Islamic Republic of
لطفا به داد این مردم و این کارگران بشید چرا یاریشون نمیکنید
کارگر
Iran, Islamic Republic of
درود به رئیس دادگستری استان و نیروهای سپاه همه ای آنهای که در قضیه برگشت کارخانه نقش ایفا نمودند و پیگیر پرونده های مفسدان اقتصادی هستند تا اموال بیت المال را به صاحبانشان برگردانندتشکر می نماییم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1