تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۲۰۵۷۴
با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج؛

17 هکتار از بستر رودخانه تنگه مهریان از چنگال منفعت‌طلبان آزاد شد

۳
۰
17 هکتار از بستر رودخانه تنگه مهریان از چنگال منفعت‌طلبان آزاد شد
کبنا ؛ در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر از برخورد با متخلفانی که بستر و حاشیه رودخانه‌های استان را تصرف کرده‌اند، داد. صبح امروز ( سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 99) با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دادستان یاسوج عملیات آزاد سازی حریم این رودخانه آغاز شد.
به گزارش کبنا، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره، اظهار داشت: این آزاد سازی از منطقه معروف به دو آب که شامل 2 رودخانه تنگه کبوتری و رودخانه‌ای که از آب چشمه‌ی آب نهر سرچشمه می‌گیرد به طول تقریبی 6 کیلومتر آغاز شد.
 
حسن نگین تاجی با اظهار اینکه دستگاه قضایی استان برخورد با متجاوزان به بیت المال و انفال را حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه، وظیفه‌ی خود می‌داند، افزود: در راستای دستیابی به همین اهداف و برنامه تحول در دستگاه قضایی، 32 ویلا و باغ و تالار پذیرایی که در حاشیه این رودخانه احداث شده بود آزاد می‌گردد.
مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مرحله‌ی اول اجرای این عملیات حد فاصل تنگه‌ی دو آب تا پل مهریان واقع در جاده یاسوج- اصفهان خواهد بود، اظهار کرد: قریب 17 هکتار از تجاوزات صورت گرفته به رودخانه‌ی تنگه مهریان آزاد شد.

نگین تاجی افزود: این آزاد سازی با دستور قضایی و در راستای تبصره 4 ماده‌ی 2 قانون توزیع آب و ماده 9 لایحه رفع تجاوز به تأسیسات آب و برق انجام شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان از حضور نیروی انتظامی که پابه پای دستگاه قضایی در این محل حاضر و پای کار بودند تشکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی جاهای اصلی کنار تالار خورشید و بالاتر که حریم رودخانه را تصرف کرده اند
Iran, Islamic Republic of
خدا ریته سه کنه کبنا په کو اسم آب منطقه ای مهندسین که شب وروز زحمت ایکشن البته دیروز یکی از مهندسین با برخورد لوله پاش شکست ایقد نامرد نبیت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تو قلات هم تصرفات رودخانه داریم . سری هم به اونجا بزنید. البته تصرفات بعضاَ توسط خریداران زمینها انجام شده و نه صرفا مردم روستای قلات
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1