تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۲۰۵۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

مناظره داغ‌ دهراب‌پور، «هدایت‌اکبری»، آشنا و احمدی‌کیش؛ پشت پرده‌ استیضاح شهردار یاسوج لو رفت / سندی که دهراب‌پور رو کرد ( + فیلم کامل جلسه )

۴۰
۵
مناظره داغ‌ دهراب‌پور، «هدایت‌اکبری»، آشنا و احمدی‌کیش؛ پشت پرده‌ استیضاح شهردار یاسوج لو رفت / سندی که دهراب‌پور رو کرد ( + فیلم کامل جلسه )
کبنا ؛جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور همه اعضا برگزار شد که مسئله استیضاح شهردار مهمترین بحث این جلسه شورا بود.
 به گزارش کبنا از یاسوج، روز یکشنبه ( 14 اردیبهشت ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج در محل این شورا برگزار شد که مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه به محتویات صحبت‌های نستهن مقدم شهردار یاسوج در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد، اشاره و اظهار داشت:  قبل از جلسه استیضاح «شهردار یاسوج» کلیپی را تولید می‌کند که دست به دست در فضای مجازی می‌چرخید و هر کس که این کلیپ را می‌دید. و در هر جلسه‌ای که می‌رویم، به شورا را برای انتخاب این شهردار لعنت می‌فرستند.
خوبانی گفت: شهردار یاسوج در آن اساس سؤال‌های اعضا را حاشیه، ادعا و فرافکنی خواند و از سلطان دکه‌ها و غیبت‌ها نام می‌برد، آقای شهردار بر اساس کدام استدلال این حرف‌ها را می زند؟ اگر مستنداتی دارد ارائه دهد تا با آن‌ها برخورد شود. شهردار یاسوج همچنین با روایت داستانی خودش را مورچه نماد کار و تلاش معرفی می‌کند و ما را اهالی جنگل که این توهین به اعضای شورای شهر یاسوج است.
وی افزود: شهردار بیان می‌کند که آنها (اعضای شورا) به دنبال این هستند که سلب انگیزه و کار کنند برخی سؤالات توهین به شعور اعضای شورای شهر است، کجا ما به دنبال سلب انگیزه هستیم، ما هم دغدغه مردم و منافع شهرمان را داریم.
خوبانی با قرائت متن صحبت‌های مقدم در آن کلیپ، ادامه داد: شهردار یاسوج به ما توهین کرده و ما باید از جایگاه شورا دفاع کنیم و تمام این موارد را پیگیری کنیم.
کیوان آشنا عضو شورای اسلامی یاسوج به صحبت‌های خوبانی واکنش نشان داد و  گفت: قرار بر این شد که جلسه‌ای دوستانه و به صورت غیر علنی برگزار کنیم و مشکلات درون شورا را یک بار برای همیشه حل کنیم. بعد اگر واقعاً دلسوز مردم هستیم بیاییم بقیه مشکلات را مطرح و در راستای رفع آنها متحد شویم.
فرشید احمدی کیش نیز به صحبت‌های خوبانی واکنش نشان داد و بر وحدت و برادری تاکید کرد و گفت: ما نباید به عقب بر گردیم و به حاشیه‌ها دامن بزنیم و جامعه را به سمت تنش برویم، کاش این حرف‌ها را در جلسه‌ای بدون رسانه‌ها بیان می‌کردید. باید به خاطر مردم و آرامش مردم به این مسائل و حواشی دامن نزنیم. شما به عنوان رئیس شورا باید به آرامش شورا و شهر کمک کنید.
 دهراب‌پور خطاب به احمدی کیش، گفت: کاش این حرف‌ها را جلسات قبل بیان می‌کردید.
به گزارش کبنا، در ادامه محمد رحیم‌ دهراب‌پور سندی را بر علیه هدایت اکبری رو کرد و گفت: که آقای اکبری در بحث استیضاح شهردار عهد شکنی کرد.
 
( فیلم) متن کامل صحبت‌های دهراب‌پور
دهراب‌پور اینگونه توضیح داد که هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم همه اعضای شورا را هماهنگ کنیم.
بنده دنبال چالش نیستم اما هر جا دیدم منافع مردم در خطر است به ناچار برخوردهایی می‌کنم که باعث اتهام ماجراجویی و چالش زایی به خودم می‌شود. شروع کار ما در این شورا آغاز مبارکی برای خدمت به مردم نبود و با اختلاف شروع کردیم. عامل اختلاف ما مسأله انتخاب شهردار و وجود ایشان بوده است. هر شش نفر همکاران در انتخاب شهردار نقش داشتند ولی بنده رأی ندادم.
پس از گذشت دو سال در ۹۸ به این نتیجه رسیدم یا در شورا بمانم یا باید کاری برای مردم بکنیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم. این بود با دوستان حامی شهردار ارتباط پیدا کردم و تلاش کردم اختلافات را کاهش دهم. وللی در واقعیت در طی این ۸ ماه تا اواسط زمستان ۹۸ به این نتیجه رسیدم که در این اقدام ناموفق بوده‌ام.و نه همراه سه نفر موافق توانستیم کاری راضی کننده انجام دهیم و نه توانستیم سه نفر مخالف را با خود همراه کنیم. بعضی کارها بنده را آزرده کرد.
وی در مورد مسائل قبل و بعد از نامگذاری یکی از معابر شهر یاسوج به نام شهید سردار سلیمانی گفت: هنگام شهادت سردار دلها، سردار سلیمانی در همه کشور یکی از معابر و میادین را به نام آن شهید والامقام نامگذاری کردند. ما هم در شورای شهر یاسوج همین کار را کردیم، که خیابان جمهوری را به نام سردار قاسم سلیمانی کنیم، با شهردار یاسوج در این باره هم صحبت کردیم. شهردار یاسوج این موضوع را به تأخیر انداخت و دلیل این کار را هم نمی‌دانم.
دهرابپور افزود: موارد دیگری از نزدیک شاهد بودم، که تصمیماتی گرفته می‌شود، بیشتر گزینشی است. در جلساتی که همراه سه عضو موافق با شهردار داشتیم همیشه تکه کلام من این بود که ما پیشنهاد می‌دهیم، با شما مشورت می‌کنیم و شما تصمیم بگیریدموردی در ذهن ندارم که پیشنهادات ما در آن جلسات عملی شده باشد. رئیس دفتر شهردار دچار اشکالاتی بود که با شهردار یاسوج در این باره هم صحبت کردیم که اگر در جریان اطلاع هستید، شما هم شریک رفتار او هستید و اگر نه، پس تذکر دهید. شهردار یاسوج به من گفت؛ حیات کار من دو نفر است و تا زمانی که من باشم باید آقای مرادزاده مسئول دفترم و مشاور رسانه‌ای من آقای ارجمند باشند.
در آخرین برخورد من پیام آقای اکبری را به ایشان رساندم و گفتم که اقدام کن گفت من نمی‌توانم این کار را انجام دهم. از من سؤال کرد نظر شما چیست؟ من در جواب گفتم نظرم با آقای اکبری یکی هست.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به طور دقیق موضوع استیضاح شهردار یاسوج و بدعهدی یکی از اعضای شورا را تشریح کرد و گفت: با آقای اکبری صحبت کردیم و بعد از این مسائل تصمیم گرفتیم که مقدمه استیضاح شهردار یاسوج را فراهم کنیم، اما چون برای استیضاح رأی ۵ نفر لازم بود با آقای نگین تاجی، اکبری تبار صحبت کردیم و با آقای هدایت اکبری هم مشورت کردیم. من و آقای اکبری شروع کردیم برای استیضاح و بنا به پیشنهاد آقای اکبری هم شهردار بعدی و هم سرپرست بعدی مشخص شدند. ما مشورت کردیم که این صورتجلسه را به آقای مقدم و دو همکار دیگر نشان دهیم تا شهردار محترمانه استعفا بدهند تا هم ایشان راحت بشوند و هم ما از این وضعیت رها شویم. بعد از آن با آقای مقدم صحبت کردم و به ایشان مراحل این کار توضیح دادم و گفتم این کار را من و آقای اکبری شروع کردیم و نظر بقیه اعضا را نیز جلب کردیم. وشما بهتر است استعفا دهید.
 وی گفت: با این شرایط ما تصمیم گرفتیم که استیضاح شهردار را انجام بدهیم، که آقای اکبری همراهی نکرد و به عهدی که بستیم، پایبند نبود و ما هم جلسه استیضاح را ادامه دادیم تا مردم اطلاع پیدا کنند.
دهرابپور در ادامه گفت: آقای مقدم این جایگاه اعتقادی و تکلیفی را زیر سئوال می‌برد و تخطئه می‌کند. خودش را فعالترین موجود روی زمین معرفی و مردم و شورای منتخبانشان را به اهالی جنگل تعبیر می‌کند.
این عضو شورا، تصریح کرد: چرا بعد از جلسات دوباره اختلافات وجود دارد. مقدم هر حرکتی می‌کند از خود او نیست و دوستان به او تکلیف می‌کنند. آیا اختلافات غلیظ‌تر نشده است. برخورد مقدم در شهرداری تهدید آمیز است. او نیروها را تهدید می‌کند که چرا از من حمایت نکردید و بعد از جلسه استیضاح، شهردار یاسوج فعال‌ترین نیرو یعنی آقای عبدی پور را عزل می‌کند. چرا؟ این رویه از تفکر شورایی نیست. خانمی که شوهرش در استانداری با شورا برای انجام مکاتبات همکاری کرده را تهدید کرده‌اند.
دهرابپور ادامه داد: آقایان آشنا، اکبری و احمدی کیش بنده خودم را از شماها نزدیک‌تر به مردم طوایف خودتان می‌دانم. ما الان زیر چتر نظام هستیم و اسلام دین برابری و برادری هست. دست بردارید از این مسائل قومی و قبیله‌ای، بیایید برای رضای خدا کار کنیم. بنده بدون اینکه تعلق خاطر به کسی یا کسانی داشته باشم می گویم این حرکت، اقدامی درون شورایی و برای مهار کردن مشکلات و برطرف کردن اختلافات بود. من خودم شرمنده مردم هستم. هیچ کاری برای مردم نکردیم. مدیریت در شهرداری یاسوج صفر است، هیچ کس از کسی حساب نمی‌برد. هر کس ساز خودش را می‌زند.
وی ادامه داد: این مطالب را با حضور اعضا و اصحاب رسانه مطرح کردم، تا حرف غیرمنطقی و اهانتی به کسی نزده باشم. این جایگاه باید حفظ شود، ما از بین مردم و برای مردم هستیم. و اجازه نمی‌دهیم، این جایگاه زیر سئوال برود.
دهرابپور خطاب به سه عضو موافق عملکرد «نستهن مقدم» بیان می‌کند: شما باید حقیقتاً جوابگوی مشکلات فعلی و آینده این شهر باشید. و هر جا شما هم شما قدمی در راستای خدمت به مردم شهر برداشتید ما هم اعلام می‌کنیم و هم در کنارتان هستیم.
سید هدایت اکبری در ادامه پاسخ حرف‌های دهراب‌پور را داد و گفت: چون آقای دهراب‌پور من را خطاب قرار داد و مطالبی مطرح کردند، مجبورم توضیحاتی ارائه دهم.
 
(فیلم) کامل صحبت‌های هدایت اکبری
آقای دهرابپور شما گفتید اگر دلتان برای مردم شهر می‌سوزد. این چه دلسوزی برای شهر یاسوج هست که به من می‌گویند، «یک چوب خشک را شهردار بگذار، اما مقدم نباشد.» من نمی‌خواهم به هیچ عنوان تکمیل کننده پازل سیاسی کسی یا کسانی باشم. حدود ۵ ماه پیش که سئوال از شهردار کلید خورد، آقای فرج زاده با من صحبت کرده، که من کاندیدای شهرداری هستم. جلسه‌ای که آن ۴ نفر نشسته‌اند و کاغذ استیضاح شهردار را امضاء کردند، من نبودم. دوستان کاغذ سفید امضاء کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند، ما نباید از منافع مردم صحبت کنیم.
اکبری افزود: این‌ها می‌گویند که آقای مرادزاده این و آن کار را کرده، به نظر من آقای مرادزاده بیشتر از بقیه توانایی دارد. من شما را هیچ وقت مأمور نکردم که با آن سه نفر (اکبری تبار، خوبانی و نگین تاجی) صحبت کنید.
 وی گفت: بانی گروه بندی از ابتدا در شورا چه کسی بوده است؟ من بیشترین قرابت را با آقای نگین تاجی دارم، اما هیچ وقت طرف من نیامده‌اند. بانی این کارها چه کسی بوده؟ کجا من سوگند خوردم برای عزل شهردار؟ از شهردار خواهش کردیم، و اصرار کردیم که استعفا بده، ایشان گفت: بیش از ۲ سال کار کردم و می‌خواهم ثمره کارم را بگیریم و استعفا نمی‌دهم. و می‌خواهم کارهایم. را به نتیجه برسانم.
اکبری ادامه داد: اگر سنگ مردم را به سینه می‌زنیم، چرا باید «چوب خشک» باشد، اما مقدم نباشد؟ تا ما بخواهیم شهردار را عوض کنیم، زمان می‌برد. وقت تلف می‌شود. شهردار تلاش‌های زیادی کرده و کارهای زیادی انجام داده، پس باید او را کمک کنیم.
وی به عملکرد شهردار یاسوج گریزی زد و گفت: سال اول شهردار همزمان با زلزله بوده، سال دوم سیل و الان هم کرونا، پس برای رضایت خداوند قدم برداریم و کار کنیم، نیمه خالی لیوان را فقط نبینیم. خواندن این متن یعنی له کردن شورا. اینقدر شورا ذلیل شده، جرا باید جلوی اصحاب رسانه این نامه‌ی را بخوانیم. مشکلات شهر را رها کردیم و چسبیدم به حاشیه‌ها، آقای خوبانی همراهی کنید، تذکر بدهید. اگر شهردار سهل انگاری می‌کند همه با هم تذکر دهیم. به جای تلف کردن وقت، وقتمان را برای مردم بگذاریم.
کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: خیلی از شهرداران کشور در کار روزمره‌شان مانده‌اند. مقدم خوب کار کرده، بنده خودم تصمیم می‌گیرم. اعتقاد ندارم که مقدم عامل انشقاق اعضای شورا است.
 
(فیلم) کامل صحبت‌های کیوان آشنا
وی خطاب به دهرابپور گفت؛ آقای دهراب‌پور اگر ما عامل پس رفت این شهر و ایجاد اختلاف هستیم در شوراهای گذشته چه کسی عامل اختلافات بوده است و مشکلات را به وجود آوردت است. و انتظار دارم به راحتی انگشت اتهام را سمت اعضا که نماینده مردم هستند نگیریم. بنده دوستان را به آشتی ملی دعوت می‌کنم. چون کار از آشتی شهری و شهرستانی و استانی گذشته است.
 فرشید احمدی‌کیش نیز خطاب به صحبت‌های دهراب‌پور، گفت: آقای دهراب‌پور از شما انتظار بیشتر داریم، ما می‌دانیم در خانه X و Y چه اتفاقی افتاده است. ما می دانیم فلان حاج آقا چه دخالت‌های کرده است. آیا مشکلات فقط به ما (احمدی کیش، اکبری و آشنا) بر می‌گردد؟ حضرتعالی ۱۲ سال که عضو شورا هستید. قضاوت باید منصفانه باشد. ریشه ساختاری مشکلات از ادوار گذشته است. از ادوار گذشته به ما ارث رسیده است. شهرداری در این ۴ سال با چه پدیده‌های اجتماعی روبرو بوده است. سیل، کرونا، تورم اقتصادی، زلزله، ترحیم..
  
(فیلم) کامل صحبت‌های احمدی کیش
وی ادامه داد: آیا گذاشتن آقای نگین تاجی شهردار اسبق یاسوج بعد از «محمد بهرامی» مسائل قومی بود. من در شخصیت خودم ندیدم این را مطرح کنم و همیشه شما را دعوت به آرامش کردم، کجا با دین سازگاری دارد که ما فردی را مجبور به استعفا کنیم. استیضاح تمام شد، چرا دوباره باید این مسائل ادامه دهیم. به همان سوگندی که در فرمانداری خوردیم حرمت همکاراننم را حفظ کردم.
احمدی کیش خاطر نشان کرد: جایی انگشت اتهام به سمت ما است. سعی کردم از حرمت شورا و شهرداری دفاع کنیم. ما هم اعتقاد به قوم گرایی و طایفه گرایی ندارم. با کمترین هزینه به انتخابات ورود کردم و رأی آوردم. محبوبیت هم دارم. در خانواده شما هم طرفدار داشتم. انتظار می‌رود انگ به همکارانمان نزنیم. باید به شهردار وقت بدهیم. باید از استاندار و سایر مسئولان بخواهیم که اعتبار در اختیار شهرداری قرار دهیم.
وی در آخر گفت: همه باید پاسخگو مشکلات شهر باشیم. آقای دهراب‌پور عوامل بورس بازی در قبرستان‌ها را اعلام کنید.
دهراب‌پور گفت: من گفتم طرح ایشان برای شهرداری و ادامه کار ایشان باعث اختلاف شده است. اختلافات آنقدر ضرر وارد می‌کند که باعث درجا زدن می‌شود و اگر چوب خشک باشد بهتر است تا ادامه این وضع موجود. به خاطر برداشتن اختلافات گفتم. آقای اکبری متن صورت جلسه را به من گفت و من نوشتم و گفت جاهاییرا خالی بذار تا در جلسه با بقیه اعضا آن‌ها را تکمیل کنیم. تا لحظه‌ای که من رفتم پیش آقای اکبری‌تبار با هماهنگی آقای اکبری رفتم. من از سایر دوستان برای استیضاح امضاء گرفتم. متن استیضاح از قبل با هماهنگی آقای اکبری تهیه شد. و امضاء را از بقیه گرفتم. ما هر جلسه گرفتیم آقای اکبری هم بوده، در ماشین و جاهای دیگر با هم نشستیم.
وی ادامه داد: من یک بار صحبت نکردم که آقای مرادزاده این کار و آن را کرده. و بنا به درخواست دوستان با شهردار در این باره صحبت کردم. در لحظه آخر آقای مقدم متوجه شد اگر ایشان را عزل نکند استیضاحش قطعی هست. یک روز بعد از عزل وی بنده با آقای مرادزاده تماس گرفتم که این کار اشتباه بود. ایشان گفتند آقایان دارند طایفه‌ای برخورد می‌کنند. من گفتم آقای مقدم برای حفظ موقعیت خود این کار را کرده است.
اکبری خطاب به دهرابپور گفت: در جلساتی که حضور داشتید من همیشه می‌گفتم آقای مرادزاده هیچ بی احترامی نکرده و شما فرمودید دوستان از کارهای ایشان گله مند هستند.
دهرابپور گفت: در جریان برداشتن آقای مرادزاده بودم اما هیچ اظهار نظری نکردم و بنا به خواست اعضا به آقای شهردار گفتم که ایشان باید برداشته شود.
دهرابپور خطاب به آشنا گفت: مقدم بین ۵۰ تا ۶۰ نفر انتخاب شد و ما مسئولیت جمع آوری مدارک و برنامه‌های آن‌ها را به شما و آقای خوبانی سپردیم. و یکفرم با صد امتیاز تهیه کردیم. به دوستانهم اعلام کردیم برای انتخاب شهردار باید همه اعضا در جریان باشند.
وی ادمه داد: آقای احمدی کیش در حلسه ای گفتند حق این است که شهردار از مجموعه ما باشد و دو نفر را نیز معرفی کرد. به ایشان گفتم طرح این موضوع اصلاً به صلاح نیست و شاید انتخاب ما از مجموعه شما باشد. آقای آشنا شما طایفه گرا نیستید ولی دامن به طایفه گرایی زدید. بنده با گوش خود شنیدم که به آقای اکبری در تلفن گفتید حالا که می‌خواهید مقدم نباشد شهردار را از فلان طایفه بگذارید.
احمدی کیش گفت: از شهردار تقاضا دارم دو مکتوبه ای که در اختیار دارد رسانه‌ای کند و بگویید در خانه چه کسی جلسات شما اداره می‌شود. بنده در هرجا بودم هیچ فرد سیاسی با خود همراه نکرده‌ام چون خودم تشخیص دادم به عنوان نماینده مردم تصمیم بگیرم.
دهرابپور خطاب به آشنا، گفت: شما بحث مخالفت با جاوید را مطرح کردید. باید بگویم دلیل مخالفت من با جاوید خواست اکثریت مردم بود و افکار عمومی از ما می‌خواست که شهردار باید تغییر کند و جمع ۵ نفری هم به این نتیجه رسید که شهردار باید فرد دیگری باشد.
در دوره های قبل شورا از لحاظ فکری و سلیقه‌ای یکی نبودند، ولی در مسائل شهری با هم همراه بودند. بنده اعتقاد دارم دوره سوم شورای دوره طلایی شورا و آقای بهرامی شهردار طلایی این شهر بوده است. اما مشکلاتی هم وجود داشت و ما به جای گفتن از مشکلات گذشته باید ادامه پیدا کند و در صدد حل کردن آن‌ها بر نیاییم. یک روز بعد از استیضاح سه بار کتبی و شفاهی هیأت رئیسه شورا از اقای شهردار دعوت کردیم اما ایشان نیامدند.
وی گفت: چیزی را شما مطرح کردید به عنوان سیل، زلزله و کرونا. در این زمان سه سال زلزله‌ای خفیف آمد و خسارتی را به جانگذاشت که ما بگوییم مشکل برای شهر ایجاد کرده است. سیل هم یک مورد دو جا رودخانه طقیان کرد و آسیب انچنانی به شهر نرسید. فقط بین رودخانه‌های بشار و مهریان به خاطر کرهای غیر کارشناسی شده ما و ایجاد پل غیر علمی خسارات زیادی به شهرداری زده شد. وگرنه سیل هیچ نقشی در عملکرد شورا و شهرداری نداشته است. کرونا هم یک مسأله جهانی هست و بعد از باز شدن ادارات ما استیضاح را مطرح کردیم.
  

(فیلم) کامل جمع بندی صحبت‌های دهراب‌پور، اکبری‌تبار، اکبری و احمدی‌کیش
دهراببپور خطاب به سه عضو موافق گفت: شهرداری که صرفاً در جهارچوب نظرات شما حرکت و اگر شما بخواهید همین امروز شهردار استعفا می‌دهد.
اکبری گفت: این روندی که در شورا حاکم است باعث تشنج می‌شود. صحبت‌هایمان را انجام دادیم و مردم قضاوت خواهند کرد.
دهرابپور در ادامه پیشنهاد داد که آقای مقدم را محترمانه وادار به استعفا کنید و بعد با نظر شما شهردار بعدی کسی که مورد حمایت مدیریت رأس استان باشد انتخاب کنیم و کارمان را شروع کنیم. یک پیشنهاد دیگرم هم این است که از دوگانگی‌ها بپرهیزیم شما که الان حامی شهردار هستید و در اختیارتان هست شروع کنید و طرح و برنامه برای شهر دهید. ما هم همکاری می‌کنیم. به شرطی که ایشان شهردار همه شهر باشد.
اکبری گفت: از شما می‌خواهیم با هم طرح برنامه ارائه دهیم. اگر شهردار آنها را اجرا نکرد، همه با هم به شهردار را مورد نقد قرار می‌دهیم.
در ادامه علی اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با نشان دادن صورت جلسه توافق ۵ نفر برای استیصاح شهردار، اظهار داشت: دو برگه بوده که همه امضا کرده‌اند در جلسه ۱۶ فروردین در شورا اولین جلسه‌ای بود کهان توافق و نام شهردار بعدی و سرپرست شهرداری را رؤیت کردم. دوساعت هم بحث کردیم و گفتیم از شهردار جدید می‌خواهیم طرح و برنامه می‌خواهیم. و آقایان دهرابپور و اکبری با ایشان صحبت کرده بودند. سه نفر از اعضا امضا کرده بودند و من نیز امضا کردم و قرار شد آقای اکبری هم امضا کنند.
وی گفت: شهردار بعد از استیضاح قرار شد دعوت شود و طرح و برنامه‌ی به هیأت رئیسه ارائه دهد تا در صحن مطرح شود. اما ایشان نپذیرفتند.
 اکبری تبار گفت: در بودجه تمام مسائل شهرداری پیش بینی شده است و قیمت گذاری‌ها مصوب شده است. پیشنهاد می‌کنم یک کپی از بودجه شهرداری به هر رسانه داده شود تا به اطلاع مردم برسانند. ما نشسته‌ایم ساعت‌ها طرح و برنامه نوشته‌ایم و چیزی به جز تحقق بودجه و انجام برنامه‌ها و مصوبات نمی‌خواهیم. خواسته ما اجرای دفترچه عوارض است ولی با وجود تصویب در شورا و کمیته تطبیق هنوز اجرا نشده است و داد مردم به هوا رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهرابپور / که بخوای خودتو درمقابل حاجی بکنی تو برو فعلا فارسی را یاد بگیر بعد بیا صحبت کن
حمزه
Iran, Islamic Republic of
سلام مردانه یکی از اصحاب رسانه یا شورای شهر یا خود شهردار بیاد تو قلب یاسوج خیابان شهدای 7 روبرو انتقال خون ببینید اسفالت وچالهای بالای 20 حفره عمیق نزدیک 6ماه ایجاد شده وفریاد رسی نیست .......
Iran, Islamic Republic of
ای دهراب پور فقط خدا ایشناست
شهروند گرمسیری یاسوج
United States
همین رو میدانم حاج دهراب پور هیچ وقت به فکر منافع شخصی خودش نبوده و همیشه به فکر مردم بوده
United States
درود بر مرد با اصالت و پاک حاج دهرابپور
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مگر خدا غضب به این شهر و مردمش. میخواهید بگذارید شهردار وای وای
Iran, Islamic Republic of
. برا همه مشخص شده که تو کی هستی.الان داری به حاج دهرابپور میگی راهکار بدیم به شهردار تو این۳سال شهردار چکار میکرد که الان میخای راهکار بدی .بهتره سکوت کنی و حرف نزنی
تاج
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیامت جر سر پره لحافی ملا نصرالدین هستش. خدایا مردم را به راه راست هدایت کنه که موقع انتخابات اینقدر اشتباه نکنن
Iran, Islamic Republic of
نه شهردار مقصره نه شورای شهر بلکه ما مردم مقصریم که رای می‌دیم. بنده خودم به شخصه میگم خودم نفهم هستم که میرم رای میدم.
Ukraine
آقای دهراب پور شهردار استعفا بده که شهردار بعدی رو شما با ۴ رای انتخاب کنید ؟ اگر بازی سیاسی نیست به قانون احترام بگذارید . درخواست های فراقانونی رو کنار بگذارید. اگر تخلفی از شهردار صورت پذیرفت یا کم کاری مشاهده شد رسانه ای کنید تا فشار جامعه و اصحاب رسانه اعضای مخالف را مجاب به برکناری شهردار بکنند. جلسات درون ماشینی و قسم دادن ها و تا این حد پیگیری شما آن هم پس از رای نیاوردن استیضاح ،برای استعفای شهردار صرفا این موضوع رو القا می کنه که بدنبال ساختن شهر نیستید و صرفا بدنبال فشار برای استعفای شهردارید کما اینکه خود شما خطاب به سه نفر اشاره کردید شهردار شماست شما طرح و برنامه بدید و این نشون میده شما کار شورایی رو به معنای واقعی درک نکردید. و سعی در متشنج کردن فضا جهت فشار بر سایر اعضای موافق شهردار هستید
Iran, Islamic Republic of
دستت رو شد
نوو
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با تغییر نام خیابان جمهوری بیش از صد در صد موافقم.! چون دیگه مزه اش را از دست داده.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرما که به تو رای دادیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
هدایت اکبری باجرئت ومرده
حاج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب هدایت اکبری...وهمینطو ر آقای احمدی کیش عزیز...وکیوان آشنا...زنده باد
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای شهر لطف کنید از آقای دهرابپور حمایت کنید تا شهردار بشن تا مدیریت ایشون را هم ببینیم
Iran, Islamic Republic of
مودب باش
Iran, Islamic Republic of
به خدا مردم ازدست این مسائل حاشیه ای خسته شده اند به نظرمن بایددر یک فضای آرام ومنطقی موضوعات رامطرح کرد واگر شهردار هم مشکلی دارد بایک کارتون دسته جمعی اوراراهنمایی کرد ومشکلات رابه او گوشزد کرد.
وبایک خردجمعی ،مواردلازم رابه اوگوش زدکردوتذکرداد
درود
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دهراب پور ای کاش تا این مسولین مثل تو به فکر این استان بودن لذت بردم تا الان مخالف بودم ولی خدایی حرفهای دهراب پور به دلم نشست .اشنا واحمدی کیش که چیزی از مسولیت نمی دانند .برین از،دهراب پور یاد بگیرید.دلم به حال این شهرستان می،سوزد خدا می دونه
Iran, Islamic Republic of
مشخص شد جوانها به درد شورای شهر نمیخورن
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور اهل معامله گری نیست
Iran, Islamic Republic of
اینجور که معلومه تبلیغ حاج دهرابپور نه نقد بر عملکرد شورای شهر و شهردار
Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا نگاه این بقولی جوانها کنید
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی کیش خدایی نمیتونی صحبت کنی گله ایکنن وت
Iran, Islamic Republic of
خدایی مشکل خودتی جناب احمدی کیش با کسانی که با شهرداری مردانه جناب یکم به پیشینت در این دو سالی که در شهرداری بودی نگاه کن
Iran, Islamic Republic of
به صداقت اقای دهراب پور هیچ شکی ندارم
Iran, Islamic Republic of
عجب از این شورای
Iran, Islamic Republic of
خانواده دهراب پور همه ادمای پاک و سالمی هستند
Iran, Islamic Republic of
شفافیت چیز خوبیه
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
راستگو بودن و مردمی بودن در وجود آقای حاج دهرابپور از مشخصات اصلی ایشون هست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
شهردغار یاسوج توضیح بده که طی این سه سال چه کار مهمی انجام داده ما که چیزی نمیبینیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر شهید عین الله دهرابپور که همیشه طرفدار حقه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب
به اقایان دهرابپور و ۳ نفر موافق استیضاح از همین جا درود و خسته نباشید می فرستیم شما به وظیفه خود عمل کردید انتصاب از روز اول اشتباه بود و مطمئنا افرادی فرصت طلب همواره در همه جا حاضرند ولی این افراد بدانن با دست انتقام الهی چه می کنند و شهردار باید بداند امام علی فرمودند اگه پستی گرفتید ولی بدانید افراد شایسته تری از شما برای تصدی اون پست وجود داشته تا زمانی که در ان مقامید دارید خیانت می کنید
به موافقان استیضاح هم باید بگوییم برنده واقعی شمایید نه شهردار و ۳ نفر همین که واقعیت را به مردم می گویید کافی است
Iran, Islamic Republic of
شورا جمع بشه خیلی خوبه
Iran, Islamic Republic of
کلا ادم میمونه چی به این اقای اکبری بگه.
Iran, Islamic Republic of
در صداقت اقای دهراب پور هیچ شکی نیست
Iran, Islamic Republic of
در صداقت اقای دهراب پور هیچ شکی نیست
رضا
Iran, Islamic Republic of
نظرشخصی بنده این هست که اگر کار واسه خداو رضایت خلق که همون رضایت خداباشه این همه اختلاف وگروکشی نبود!از شهرهای دیگه یادبگیرید ی مرکزاستان چشم به راه شماست..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهردار به ‌شخصه آدم خوبیه اما دفتر و نیروهایی که بهش مشاوره می‌دهند هم بی سلیقه هستن انصافا جناب مقدمو و جنابان شورای موافق به خاطر آبروی خودتان حوزه دفتر شهردار و تیربند را یه اصلاحیه ای کنید، تیربند تو حوزه مالی اما انگار مشاور شهردار. لطفا اصلاح کنید، دوستان مخالف هم هر کس را بیارید فقط بیچاره میشه فقط خوبه وگرنه تو وقت باقیمانده به انتخابات شوراها و انتخاب شهردار جدید و وضعیت کشور شهردار جدید هیچ کاری نمیتونه انجام بده لطفا بخاطر مردم طرفین کمی کوتاه بیایند. با آرزوی شهری زیبا
Iran, Islamic Republic of
خدایی برو فارسی حرف زدن یاد بگیر بعد بیا /.کوان اشنا هم فعلا نگران نباش روشنفکر ازت حمایت میکنه مطمین باش ههههههه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1